Orlando, modelul de prezentare care urmează a fi prezentat publicului pentru prima dată luna viitoare la Salonul Auto de la Paris, este un indiciu clar privind planul mărcii Chevrolet de a intra pe piaţa autovehiculelor MPV cu şapte locuri prin modele cu design caracteristic sportiv-utilitar, scaune adaptabile şi spaţiu interior generos.
Având la bază berlina compactă Cruze, cu o structură complet nouă, modelul de prezentare Orlando introduce limbajul stilistic definitoriu pentru marca Chevrolet într-un nou segment automobilistic. Acesta explorează potenţialul combinaţiei dintre caracteristicile versatile ale utilitarelor sport, ale furgonetelor de familie şi ale modelelor break într-o singură unitate.
Orlando afişează o siluetă care înlocuieşte proporţiile tradiţionale ale monovolumelor cu un contrast mai pregnant între linia capotei şi cea a parbrizului. Datorită aripilor evazate care înlocuiesc clasicul profil plat al caroseriei, înfăţişarea musculoasă a modelului Orlando se apropie mai degrabă de cea a unui autovehicul utilitar sport, totuşi acesta oferă dinamism şi manevrabilitate uşoară la rulare, un raport excelent între eficienţă şi consum şi acces facil în habitaclu.
În interior, modelul Orlando cu cinci uşi a fost proiectat pentru necesităţile familiilor şi ale celor care au nevoie de autovehicule cu multe locuri; cele trei rânduri de scaune adaptabile, dispuse în stilul unei săli de cinema, pot acomoda foarte confortabil până la şapte persoane. Iar atunci când transportul încărcăturii devine o prioritate, habitaclul amplu se transformă rapid într-o platformă spaţioasă pentru transport. Excepţionalul spaţiu interior al modelului Orlando se datorează şi ampatamentului generos de 2.760 mm, precum şi ecartamentului lat al celor două punţi.
Cea mai nouă generaţie de motoare turbo Chevrolet de 2,0 litri, care dezvoltă o putere de 150 cp şi un cuplu de 320 Nm, conferă putere şi eficienţă trenului de rulare.
Sosit foarte curând după prezentarea noii berline Cruze, modelul de prezentare Orlando dezvaluie următorul pas pe care intenţionează să îl facă Chevrolet pentru extinderea portofoliului de produse al mărcii.
General Motors
Intra in comunitatea Auto Spot de pe Facebook