Noul Audi A4 reprezinta un nou mod de a conduce, declara producatorul german. Va fi disponibil la vanzare la finalul lunii noiembrie 2007 la un pret de baza de 26.000 euro in Germania.
Noul A4 abordeaza un design sportiv si un caracter progresiv: linii exterioare dinamice, o lungime totala de 4.7 metri, spatiu amplu si iluminare naturala. Comenzile sunt dublate de sistemele de asistare inovative si sistemele multimedia. Cat despre zona de securitate, actiunea coordonata a airbagurilor si a limitatoarelor de forta in centurile de sigurnata protejeaza pasagerii eficient.
Vezi galeria de imagini cu noua generatie Audi A4
Comparat cu modelul precedent, A4 are proportii noi, mai sportive. Consola fata a fost scurtata drastic; capota si ampatamentul sunt mai mari ca pana acum. In zona tehnica, diferentialul a schimbat locul cu ambreiajul (sau convertorul de cuplu), facand posibila mutarea puntii fata cu 154 mm. Aceasta solutie asigura o distributie ideala a maselor pe cele doua punti. Noul Audi A4 este cea mai sportiva berlina in segmentul mediu: agila, usoara si foarte manevrabila. Suspensia dinamica este total noua, majoritatea componentelor fiind fabricate din aluminiu.
Noi optiuni high-tech au fost introduse:
Audi drive ajusteaza caracteristicile motorului, cutiei de viteze automata, directiei si suspensiei dinamice pentru a se potrivi cu preferintele celui de la volan in orice moment.
Audi dynamic steering variaza raportul in functie de viteza masinii si tine A4-ul stabil chiar si cand se conduce la limita, facand modificari mici si aproape instantanee ale unghiului de virare. Sistemul de control al suspensiei variaza setarile amortizoarelor hidraulice independent pentru a combina stilul sportiv cu maximum de siguranta.
Noul Audi A4 este lansat cu cinci motorizari, gama de putere variind de la 105 kW (143 CP) pana la 195 kW (265 CP). Motorul pe benzina cu patru cilindri este, ca si dieselurile, turboalimentat, si ambele tipuri de motoare folosesc injectia directa de combustibil.
Sunt disponibile mai multe variante de transmisie: o cutie manuala cu sase trepte, transmisia automata tiptronic, transmisia cu variatie continua multitronic iar puterea se poate transfera catre puntea fata sau catre toate rotile prin intermediul sistemului quattro care a fost imbunatatit pentru a livra performanta si mai dinamica.
Porsche Romania
Intra in comunitatea Auto Spot de pe Facebook