
O marca auto de talie mondiala si unul din numele care au facut istorie in domeniul desenelor animate - acesta este un parteneriat inovativ, inceput in anul 2006 prin lansarea jocului interactiv on-line produs de Disney si inspirat din "Piratii din Caraibe". Premiul cu care s-a finalizat jocul epic lansat de Disney in 2006 a fost un Volvo XC90.
Anul acesta, acest joc a ajuns si in Romania, cu numele "Vanatorii". Premiul este diferit, el constand intr-o suma de 50.000 de dolari si un Volvo C30. Pentru acest premiu, trebuie rezolvate 21 de puzzle-uri in patru saptamani. Inscrierile se fac online, la adresa
www.volvocars.ro, iar concursul incepe la data de 4 mai 2007.
Bogdan Huidan, director marketing EIT-Forum Auto a declarat: "Jocul si parteneriatul vin sa raspunda spiritului de aventura al clientilor Volvo din Romania. Practic, am dus Volvo C30 la extrem (la capatul lumii daca vreti sa ne raportam la cel mai recent film "Piratii din Caraibe")."
Intra in comunitatea Auto Spot de pe Facebook