Nu esti logat!

Login  |  Nu ai cont? Creeaza cont nou!
CAUTA pe site

NOUTATI auto TEST drive din TRAFIC CONSILIER auto SERVICII auto INTERACTIV
stiri

masini noi

concept cars

super cars
test drive

VIP drive

galerii foto

galerii video
subiectul zilei

pe magheru

petrecerea de pietoni

destinatii
consilier juridic

financiar

service / tehnologie

tuning
ghid adrese utile

anunturi second hand

incarcare freon auto

baterie auto
intrebarea zilei

top membri

forum de discutii

contact


Flextreme, prototipul care se/te bagă în priză


Scris de green pe 02-10-2007

opel flextreme 1După succesul înregistrat de prototipul Chevy Volt anul acesta, tot mai multe noi concepte adoptă sistemul de propulsie ecologic şi economic plug-in care permite unui şofer normal să circule fără a alimenta vreodată cu combustibil şi fără a se face vinovat de vreo emanaţie necuviincioasă a maşinii sale. Acest nou curent are la bază propulsia efectuată, vreme de zeci sau sute de kilometri, exclusiv electric şi ulterior susţinută de combustie, lucru dealtfel nenecesar pentru şoferul obişnuit şi drumurile de zi cu zi.

Un prototip dezvăluit în premieră la Salonul Auto de la Frankfurt care preia această idee şi o adaptează la propriile tehologii şi propriul stil este Opel Flextreme, o nouă şi modernă încarnare a flexibilităţii şi versatilităţii tradiţionale ale mărcii. Bateria pe litiu-ion oferă o autonomie de 55 km parcurşi exclusiv electric, iar un motor turbodiesel de 1.3 litri realimentează bateria după epuizarea energiei iniţiale. Motorul pe combustie nu este cuplat la roţi, el servind strict la alimentarea bateriei electrice. Conform ultimelor teste europene pentru maşini hibride plug-in, Opel Flextreme are un nivel de emisii sub 40 g CO2/100 km.

Vezi galeria de imagini cu prototipul Opel Flextreme

Flextreme "vorbeşte" un nou limbaj al designului, lansat odată cu conceptul GTC Coupé prezentat la Geneva în primăvara acestui an: caroserie elegant sculptată, linie de centură fluidă şi oblică, parbriz supradimensionat care invadează îndrăzneţ spaţiul în mod normal destinat capotei, faruri înguste în formă de bumerang care divid vizual partea frontală a maşinii, creând un efect deosebit. Iluzia optică este continuată în partea dorsală, aparent lipsită de stopuri. Grupurile optice spate, de o formă la fel de neconvenţională ca cele din faţă, sunt complet integrate în uşile posterioare şi acoperite cu sticlă transparentă. Parbrizul panoramic cucereşte aproape în întregime şi teritoriul plafonului, din acesta rămânând numai o "coloană vertebrală" ce se prelungeşte până la spoilerul spate.

opel flextreme 2Interiorul este dominat de structuri geometrice, materiale uşoare, spaţiu generos şi comenzi ergonomice. Scaunele uşoare şi tapiţate cu materiale textile fine sunt prinse pe o singură şină în loc de două, lăsând mai mult spaţiu pentru picioare. Un display panoramic de 1,2 m/0,1 m oferă o vizibilitate de 360 de grade, redând imaginile suprinse de cele două camere de filmat exterioare. Alternativ, displayul poate oferi diverse informaţii despre maşină, radio, telefon etc. Un al doilea display, amplasat pe consola centrală, serveşte la activarea comenzilor dorite prin tehnologia touch-screen. Meniurile accesibile pot fi reprogramate în funcţie de preferinţele şi funcţiile mai des accesate de către şofer. Tot prin sistemul touch-screen se pot schimba vitezele şi pot fi selectate trei moduri diferite de conducere: drive, park şi reverse, dintr-un al treilea display. Obiectele electronice ca telefoane, iPoduri, console, pot fi conectate la interfaţa de tip Bluetooth atât pentru a fi alimentate cât şi pentru a schimba fişiere.

opel flextreme 3Versatilitatea acestui prototip este sporită de inovaţii precum uşile cu sistem individual de deschidere verticală care oferă acces facil la portbagaj, portiere cu deschidere largă permisă de lipsa stâlpului B şi un compartiment de depozitare sub podeaua maşinii. Cea mai impresionantă adiţie este reprezentată de două unităţi Segway electrice, ergonomic pliate sub podea, fiecare cu o autonomie de 38 km şi baterii ce pot fi încărcate odată cu bateria maşinii.

Intra in comunitatea Auto Spot de pe Facebook




1 comentarii. Posteaza un comentariu

PROTOTIPUL NEPOLUANT
Scris de Anonim pe 29-03-2008 15:29

Acest OPEL prototip arata trasnet !
ESTE MORTAL DE IMPRESIONANT !!!!
ESTE SINGURUL PROTOTIP DE LA
OPEL?.ORICUM NU AM VAZUT CEVA ASEMANATOR !!!!!!!!

Posteaza un comentariu

Autor
Titlu
Comentariu
VerificareIntrodu cu grija caracterele din imaginea de mai jos.





   NOU!    Masini noi Concepte Supercar

  Vine primavara: GT86 se decapoteaza
Ca tot ne bucuram noi astazi de un inceput de primavara, iata ca prevestitorii acesteia sosesc inaintea ei – eu o asteptam de cand s-a lansat versiunea coupe – in [ continuare ... ]

  Detroit 2013 – BMW i3 Concept Coupe
L-am tot vazut, in poze, pe internet, in desene si concepte. Am auzit de el, dar nu l-am vazut in “carne si oase”. Iata ca, in sfarsit conceptul electric al [ continuare ... ]

  Totul despre Skoda Rapid. Cat costa in Romania
Noua SKODA Rapid se lanseaza in Romania cu un pret de intrare de 11.990 Euro (TVA inclus). Primul automobil SKODA care se inscrie in noua linie de design a marcii va [ continuare ... ]


mai multe modele noi...



SFATUL ZILEI:

Daca simti un miros urat in masina apeleaza la serviciul de igienizare a instalatiei de aer conditionat auto! Preturi de la 49 lei / masina!

   HOT STUFF

  Lodgy, primul monovolum din istoria Dacia (Galerie foto)
Este oficial! In martie 2012, la Salonul Auto de la Geneva, baietii de la Dacia vor lansa cel de-al saptelea model din gama producatorului roman. Pentru a nu ne tine ca [ continuare ... ]

  SIAMB 2012: o mare dezamagire
SIAB. Ahh, ce amintiri. Parca ieri il rugam in genunchi pe tatal meu sa ma duca la evenimentul auto al anului in Romania. Prima editie la care am fost s-a desfasurat in [ continuare ... ]

  Abarth 695 Maserati Edition - sau cum arata un 500 la masculin
Cine a zis ca Fiat 500 e jucarie doar de fete? Cred ca intocmai contrar credintei populare, Fiat a facut tot posibilul sa demonstreze ca poporul se inseala... amarnic. [ continuare ... ]


vezi si alte informatii importante

   ANUNTURI SECOND HAND
Cauti oferte de masini second hand? Vrei sa-ti vinzi masina?
Foloseste GRATUIT baza de date
AUTOspot.ro!

adauga un anunt
cauta o masina
 
Volkswagen BORA (2002)

5260 €

 
Volkswagen BORA (2003)

5480 €

 
Skoda FABIA (2008)

2500 €

 
Skoda FABIA (2008)

2500 €

 
Ford FOCUS (2000)

3750 €

 
Opel ASTRA (1997)

1500 €

 
Renault 19 (1993)

1200 €

 
Nissan MICRA (2001)

3500 €

 
Ford TOURNEO CONNECT (2003)

7500 €


cauta prin toate anunturile
pune la vanzare masina ta!

    FORUM - DISCUTII DESPRE MASINI

Ai intrebari, nelamuriri sau probleme cu masina? Scrie-le pe forum si vei primi raspuns de la membrii si administratorii nostri!

Ultimele mesaje:

Reparatii injectoare 1.6 TDI SIEMENS - Vw, Audi


scris de victor56 pe 18 Oct, 10:34

Reparatii Injectoare - Reconditionari Injectoare


scris de victor56 pe 23 Aug, 12:30

Reparatii Injectoare Pompa Duza 1.9 TDI - 2.0 TDI


scris de victor56 pe 15 Nov, 12:25

REPARATII INJECTOARE OPEL ASTRA 1.7 CDTI


scris de victor56 pe 30 Mar, 10:46

Service auto Bucuresti


scris de cezarculetu78 pe 30 Jul, 10:47

Reparatii injectoare Vw, Audi, Skoda, Seat


scris de victor56 pe 07 Jul, 11:17

Reparatii Injectoare Logan 1.5 DCI


scris de victor56 pe 23 Apr, 09:12

Jante din aliaj si tabla - Vadrexim


scris de damyy2019 pe 08 May, 09:40

Anvelope de vara si iarna - Vadrexim


scris de damyy2019 pe 08 May, 09:40

Cauciucuri de vara si iarna - Premium sau Buget ?


scris de damval2019 pe 26 Mar, 09:22


scrie pe forum



Statistica vizitatori

Acum: 12 vizitatori si 3 membri
Astazi: 1.143 vizitatori
Ultima luna: 31.574 vizitatori

Vezi membrii care sunt on-line acum