Prin noul concept Meriva, Opel prezintă un nou standard de flexibilitate pentru un monovolum, la Salonul Auto de la Geneva (6 – 16 martie, 2008).
Viziunea viitorului monovolum de clasă mică, un segment de piaţă în care actualul model Meriva a fost lider de la lansarea sa în 2003, oferă multe avantaje în afară de noile elemente de design: "Noi introducem o abordare inovatoare pentru o şi mai multă flexibilitate a monovolumelor Opel", a declarat Alain Visser, Director General de Marketing, GM Europa, înainte de prezentarea în premieră a acestui concept la Geneva. "Cu sistemul de scaune Flex7 de care dispune Zafira şi conceptul FlexSpace specific pentru Meriva a început o nouă eră în privinţa versatilităţii interioarelor şi lumea automobilistică s-a schimbat pentru totdeauna".
Datorită modelelor Zafira, Meriva şi în curând Agila, Opel se bucură de mult succes cu noul design monovolum, caracterizat prin faptul că habitaclul nu se distinge în mod vizibil de capota portbagajului şi de cea a compartimentului motor.
În 2007, s-au vândut aproape 335.000 de autovehicule Zafira şi Meriva, două modele care conduc acest segment de piaţă. Fiecare al cincilea model Opel vândut în prezent este un monovolum, iar cota generală pe piaţă este de un monovolum din opt autovehicule vândute.
Conceptul Meriva transferă noul limbaj de design al mărcii către monovolumul de clasă mică, pentru a-l optimiza. Profilul lateral prezintă o linie curbată care imită semnul de bifare, reprezentând un element de design tipic folosit pentru conceptele
GTC Coupé şi
Flextreme. Deosebit de atrăgătoare este şi linia curbată a profilului geamurilor de la nivelul montantului B, care oferă o vizibilitate excelentă pasagerilor din spate. Elementele din secţiunea din spate, în special lămpile, seamănă cu cele din dotarea Insignia, noul model Opel de clasă medie care va fi lansat în toamnă. Acoperişul monovolumului coboară lin către spate, subliniind caracterul dinamic al autovehiculului.
General Motors Romania
Intra in comunitatea Auto Spot de pe Facebook