Am avut de-a face cu masini care merg pe biogaz, am avut de-a face cu proiecte de masini care merg pe principiul electrolizei (cu apa carevasazica), insa de ciudatenii care sa mearga cu..cafea..parca duceam lipsa.
Astfel, amatorii de cafea isi pot extinde acum pasiunea si asupra automobilului din dotare. Principiul este relativ simplu: se incalzeste cafeaua pana se obtine un gaz necesar arderii iar dupa racire, se filtreaza, se introduce in motor si voila, produce lucru mecanic. Primul model care beneficiaza de revolutionara metoda este un Volkswagen Scirocco din 1988. Si are un nume teribil de potrivit. Car-puccino.
Odata ce ti-ai instalat dubiosul sistem pe masina, te poti lauda (sau nu) prietenilor ca gramada ta de fiare consuma 1 kg/4.8 km. Se pare ca nimeni nu a avut curiozitatea sa afle cati saci de cafea consuma dracovenia intr-o suta de kilometri. Cert e ca rajnita in cauza va avea un portbagaj plin de boabe de cafea.
Plus ca daca ai de gand sa treci granita, vei fi acuzat de contrabanda.
Intra in comunitatea Auto Spot de pe Facebook