Nu esti logat!

Login  |  Nu ai cont? Creeaza cont nou!
CAUTA pe site

NOUTATI auto TEST drive din TRAFIC CONSILIER auto SERVICII auto INTERACTIV
stiri

masini noi

concept cars

super cars
test drive

VIP drive

galerii foto

galerii video
subiectul zilei

pe magheru

petrecerea de pietoni

destinatii
consilier juridic

financiar

service / tehnologie

tuning
ghid adrese utile

anunturi second hand

incarcare freon auto

baterie auto
intrebarea zilei

top membri

forum de discutii

contact


Cel mai puternic SUV de pe piata


Scris de green pe 30-03-2007

audi q7240 kW/ 326 CP si 760 Nm – Audi prezinta cu mandrie cel mai puternic SUV diesel de pe piata. Motorul cu opt cilindri foloseste injectie directa de motorina common-rail si injectoare piezo. Tehnologia moderna permite, pe langa performante, si eficienta deosebita: propulsorul 4.2 TDI consuma in medie doar 11,1 litri de motorina pentru 100 km.

Audi Q7 plaseaza puterea concentrata a noului V8 TDI, un motor cu o capacitate cilindrica de 4,2 litri, intr-un vehicul sportiv si versatil. Sub capota noului Audi Q7 4.2 TDI se afla cel mai puternic motor diesel pe care Audi il produce in acest moment. Acest motor V8 cu capacitatea cilindrica de 4,2 litri dezvolta o putere maxima de 240 kW/ 326 CP si un cuplu maxim de 760 Nm, atins intre 1.800 si 2.500 rpm.

Cel mai puternic SUV din segment are abilitatile unei masini sport. Audi Q7 accelereaza de la 0 la 100 km/h in 6,4 secunde si atinge o viteza maxima de 236 km/h. Aceste cifre sunt deja noul etalon in segmentul de piata vizat de Q7.

Audi Q7 4.2 TDI transmite puterea catre tractiunea integrala quattro prin intermediul unei cutii de viteza cu sase trepte tiptronic. Sistemul quattro transmite forta de propulsie 40% catre puntea fata si 60% catre cea din spate. Suspensia pneumatica adaptiva reprezinta o dotare standard pentru acest model si ofera confortul clasei lux imbinat cu o tinuta de drum sportiva.

Audi Q7 4.2 TDI este in top si datorita listei impresionante de dotari. Hayonul este complet automat, ceea ce usureaza accesul la portbagaj. In plus, sistemul Audi lane assist il avertizeaza pe conducator la schimbarea benzilor neintentionata, din greseala sau oboseala prin vibratia volanului.


Motorul

Ca toate motoarele disponibile pe modelul Audi Q7, propulsorul cu 8 cilindri provine din noua familie de motoare Audi cu cilindri dispusi in V. Cu o capacitate cilindrica de 4.134 cmc, noul TDI foloseste transmisia prin lant amplasata pe latura cu cutia de viteze pentru actionarea celor patru axe cu came. Unghiul dintre cele doua bancuri de cilindri este de 90 grade iar spatiul dintre cilindri este de 90 mm, lungimea totala fiind de doar 520 mm. Blocul motor este turnat din aliajul de ultima generatie fier-grafit vermicular. Datorita acestui aliaj, motorul cantareste doar 257 kg.

Arborele cotit este turnat din aliaj de otel cu crom-molibden, iar cilindrii sunt din aluminiu. Axul cu came cu frecare redusa actioneaza cele 32 de supape, in timp ce admisia de aer este controlata electronic.

Doua turbocompresoare cu geometrie variabila asigura cuplu inca de la turatii joase. Intercoolere de dimensiuni mari asigura reducerea temperaturii aerului compresat. Sistemul de injectie directa common rail foloseste injectoare compacte de tip piezo, care sunt extrem de precise si isi pot schimba rapid secventa. Aceste injectoare sunt capabile sa faca cinci secvente de injectare per ciclu.
TDI-ul de 4,2 litri dezvolta 240 kW/ 326 CP la 3.750 rpm. Intre 1.800 si 2.500 rpm, arborele cotit primeste impresionantul cuplu de 760 Nm. Acest motor diesel ofera modelului Audi Q7 performantele unei masini sport. SUV-ul premium accelereaza de la 0 la 100 km/h in doar 6,4 secunde si poate atinge o viteza de top de 236 km/h.


Tinuta de drum

Audi Q7 4.2 TDI este echipat standard cu cutia de viteze tiptronic cu sase trepte. Programul electronic DSP (dynamic shift program) controleaza schimbarile de treapta adaptandu-se la stilul de condus al celui de la volan si la caracteristicile drumului. Programul sport este adaptat stilului dinamic de condus. Conducatorul poate interveni in orice moment, fie prin intermediul schimbatorului de viteze, fie prin intermediul clapetelor optionale plasate pe volan. Cutia de viteze tiptronic care echipeaza Q7 a fost gandita de la bun inceput pentru a suporta valori ridicate ale cuplului motor si nu a necesitat modificari pentru a fi asociata cu propulsorul V8 diesel.

La fel ca toate modele Audi Q7, versiunea 4.2 TDI are un diferential central autoblocant, care transmite cuplul in mod dinamic. In mod normal, puterea este transmisa 40:60 catre puntea fata si spate. Daca este nevoie, cuplul poate varia intre cele doua punti in functie de nivelul de aderenta inregistrat la roata, astfel incat tractiunea optima este asigurata in orice moment.


Trenul de rulare

Trenul de rulare al modelului Audi Q7 4.2 TDI poate face fata oricarei provocari, indiferent daca are de infruntat teren accidentat sau ruleaza pe sosea. Suspensia pneumatica adaptiva reprezinta o dotare standard si completeaza caracterul deosebit al tinutei de drum. Combinatia dintre suspensia pneumatica si amortizarea controlata electronic se traduce printr-un compromis perfect intre sportivitate si confort.

Conducatorul unui Audi Q7 4.2 TDI poate alege unul dintre cele trei moduri ale suspensiei pneumatice, de la sport la confort. In plus, sistemul permite cinci reglaje ale garzii la sol. Inaltimea maxima este 205 mm (modul off-road), suficient pentru teren accidentat. Partea din spate poate fi coborata cu 71 mm pentru o incarcare facila.

Toate cele patru roti sunt montate independent, pe brate duble. Aproape toate elementele suspensiei sunt fabricate din aluminiu. Directia asistata este precisa si ofera un raspuns excelent. Audi Q7 4.2 TDI ruleaza pe jante de aliaj de 18 inch, dotate cu anvelope 255/55. In spatele rotilor, cele patru discuri de frana ventilate au dimensiuni de 350 mm in fata si 358 mm in spate. Etrierele fata folosesc sase pistoane.


Echipare

Finisarea interioara in piele este o dotare standard pentru Audi Q7 4.2 TDI. Include insertii din trei tipuri de lemn sau aluminiu si tapiterie din piele Cricket. Scaunele fata sunt incalzite electric in standard. Computerul de bord, sistemul de pilot automat si volanul multifunctional sunt elemente care sporesc confortul celui de la volan. Sistemul MMI basic este si el prezent ca dotare de baza. Un element practic este hayonul electric, al carui unghi de deschidere poate fi programat.
O lista intreaga de sisteme de asistare contribuie la siguranta in acest SUV.

O noua tehnologie care debuteaza pe Audi Q7 4.2 TDI este Audi lane assist. Aceasta informeaza soferul daca banda este parasita din neatentie sau oboseala de la 65 km/h in sus. Daca sistemul este activat si soferul nu a semnalizat intentia de a parasi banda, sistemul alerteaza prin vibrarea volanului (disponibil doar cu volanul multifunctional cu patru spite).

Optional, Audi ofera sistemul de pilot automat adaptiv, care poate pastra distanta fata de automobilul din fata prin intermediul unui radar. La cerere se poate asocia cu sistemul “braking guard” de asistare a franarii.
„Audi side assist system” avertizeaza conducatorul, la schimbarea benzilor, despre existenta unui obstacol in unghiul mort al oglinzilor retrovizoare. Sistemul de parcare foloseste o camera video pentru a face parcarile cu spatele mult mai usoare.

O serie de dotari optionale este disponibila pentru a personaliza liniile exterioare si interiorul modelului Audi Q7: jante de 21 inch, plafonul panoramic din sticla sau sistemul de sine pentru portbagajul de 2.035 litri. Sistemul de climatizare „deluxe” este o dotare standard. Ca toate modele Q7, versiunea 4.2 TDI poate fi comandata cu 5, 6 sau 7 locuri. O versiune cu 4 locuri va fi disponibila ulterior.

Audi Q7 4.2 TDI va fi disponibil la vanzare incepand cu vara viitoare.

Sursa: Porsche Romania


Vezi imagini cu SUV-ul Audi Q7

Intra in comunitatea Auto Spot de pe Facebook




Posteaza un comentariu

Autor
Titlu
Comentariu
VerificareIntrodu cu grija caracterele din imaginea de mai jos.





   NOU!    Masini noi Concepte Supercar

  Vine primavara: GT86 se decapoteaza
Ca tot ne bucuram noi astazi de un inceput de primavara, iata ca prevestitorii acesteia sosesc inaintea ei – eu o asteptam de cand s-a lansat versiunea coupe – in [ continuare ... ]

  Detroit 2013 – BMW i3 Concept Coupe
L-am tot vazut, in poze, pe internet, in desene si concepte. Am auzit de el, dar nu l-am vazut in “carne si oase”. Iata ca, in sfarsit conceptul electric al [ continuare ... ]

  Totul despre Skoda Rapid. Cat costa in Romania
Noua SKODA Rapid se lanseaza in Romania cu un pret de intrare de 11.990 Euro (TVA inclus). Primul automobil SKODA care se inscrie in noua linie de design a marcii va [ continuare ... ]


mai multe modele noi...



SFATUL ZILEI:

Daca simti un miros urat in masina apeleaza la serviciul de igienizare a instalatiei de aer conditionat auto! Preturi de la 49 lei / masina!

   HOT STUFF

  Un SCUBAru pe fundul lacului
De la o masina cazuta intr-un lac inghetat din Finlanda te-ai astepta la orice, numai sa porneasca la prima cheie nu. Dupa ce a zacut pe fundul lacului mai bine de trei [ continuare ... ]

  Audi prezinta noul SQ5 TDI
Cui nu ii place un crossover? Este mai practic decat un sedan, dar mai mic decat un SUV. Poti indesa o gramada de chestii in el, dar nu ai nevoie de inca doi prieteni [ continuare ... ]

  Nissan 370z Roadster - Obraznicul
Suntem in plin sezon estival, natura ne imbie sa petrecem cat mai mult timp in spatii deschise, pline de verdeata, departe de aglomeratia si haosul caracteristice zonelor [ continuare ... ]


vezi si alte informatii importante

   ANUNTURI SECOND HAND
Cauti oferte de masini second hand? Vrei sa-ti vinzi masina?
Foloseste GRATUIT baza de date
AUTOspot.ro!

adauga un anunt
cauta o masina
 
Volkswagen BORA (2002)

5260 €

 
Volkswagen BORA (2003)

5480 €

 
Skoda FABIA (2008)

2500 €

 
Skoda FABIA (2008)

2500 €

 
Ford FOCUS (2000)

3750 €

 
Opel ASTRA (1997)

1500 €

 
Renault 19 (1993)

1200 €

 
Nissan MICRA (2001)

3500 €

 
Ford TOURNEO CONNECT (2003)

7500 €


cauta prin toate anunturile
pune la vanzare masina ta!

    FORUM - DISCUTII DESPRE MASINI

Ai intrebari, nelamuriri sau probleme cu masina? Scrie-le pe forum si vei primi raspuns de la membrii si administratorii nostri!

Ultimele mesaje:

Reparatii injectoare 1.6 TDI SIEMENS - Vw, Audi


scris de victor56 pe 18 Oct, 10:34

Reparatii Injectoare - Reconditionari Injectoare


scris de victor56 pe 23 Aug, 12:30

Reparatii Injectoare Pompa Duza 1.9 TDI - 2.0 TDI


scris de victor56 pe 15 Nov, 12:25

REPARATII INJECTOARE OPEL ASTRA 1.7 CDTI


scris de victor56 pe 30 Mar, 10:46

Service auto Bucuresti


scris de cezarculetu78 pe 30 Jul, 10:47

Reparatii injectoare Vw, Audi, Skoda, Seat


scris de victor56 pe 07 Jul, 11:17

Reparatii Injectoare Logan 1.5 DCI


scris de victor56 pe 23 Apr, 09:12

Jante din aliaj si tabla - Vadrexim


scris de damyy2019 pe 08 May, 09:40

Anvelope de vara si iarna - Vadrexim


scris de damyy2019 pe 08 May, 09:40

Cauciucuri de vara si iarna - Premium sau Buget ?


scris de damval2019 pe 26 Mar, 09:22


scrie pe forum



Statistica vizitatori

Acum: 12 vizitatori si 3 membri
Astazi: 1.143 vizitatori
Ultima luna: 31.574 vizitatori

Vezi membrii care sunt on-line acum