Un nou calandru, mai mare, un bandou cromat, o nouă bară de protecţie faţă, blocuri optice mărite, proiectoare de ceaţă încadrate de ornamente carbon sau în culoarea caroseriei, în funcţie de versiune, sistem ABS Bosch 8.1 de ultimă generaţie, completat de un repartitor al forţei de frânare (EBV), dar şi asistenţă la frânarea de urgenţă (AFU) – un element inaugurat pe Dacia Sandero şi noul Logan. Acestea sunt principalele elemente noi ale break-ului restilizat.
Vezi galeria de imagini cu Logan MCV facelift
Vezi clipurile de prezentare ale lui Logan MCV facelift
Versiunea Laureate, cea care a avut şi cel mai mare succes de piaţă până acum, beneficiază, în noua formulă, de câteva echipamente suplimentare: o nouă planşă de bord, inaugurată pe noul Sandero şi o nouă consolă. S-au adus îmbunătăţiri, de asemenea, designului noilor panouri ale portierelor, vizibilitatea către partea din spate este acum mai bună, iar coloana de direcţie este reglabilă pe înălţime.
Volumul de încărcare al noului break atinge valori record. Pe lângă cei 54 l disponibili în spaţiile de depozitare din habitaclu, noul MCV are un volum de încărcare de 7000 l în configuraţie cu 5 locuri, ajungând la peste 2.350 l în configuraţia cu 2 locuri.
Pe noul break sunt disponibile aceleaşi motorizări de până acum – 1.4 MPI 75 CP, 1.6 MPI 90 CP, 1.6 16V 105 CP, dCi 70 CP, dCi 85 CP. În România, maşina va fi lansată, conform oficialilor Dacia, până la sfârşitul acestui an, la un preţ comparabil cu cel al primei generaţii.
Totuşi, François Fourmont, director general Dacia, a declarat pentru Gândul că, ţinând cont de îmbunătăţirile aduse maşinii, este posibilă o creştere uşoară a preţului pentru noul MCV. Tot la Salonul Auto de la Paris, Dacia a lansat versiunea Dacia Sandero Diesel dCi 70 CP şi 85 CP, care vor fi prezente pe piaţă începând din această lună.
Cele două noi motorizări care completează gama Dacia poartă semnătura Eco 2, afişând emisii de 120g CO2/km, în ciclu mixt. Intervalele de revizie pentru Sandero Diesel sunt stabilite la 15.000 km, iar garanţia este de 3 ani. La standul Dacia de la Paris, constructorul român a expus şi Dacia Eco, prin care doreşte să demonstreze că o maşină ieftină poate fi în acelaşi timp şi ecologică. Dacia Eco are emisii de CO2 mai mici sau egale cu 140 g/km. 95 la sută din masa acestui automobil poate fi valorificată prin reciclare la sfârşitul ciclului de viaţă. Motorizarea pe bioetanol 1.6 MPI 90 CP E 85 va fi prezentă, din 2009, pe Dacia Sandero şi Dacia Logan. Bioetanolul reduce cu până la 70 la sută emisiile de CO2.
InfoNews
Intra in comunitatea Auto Spot de pe Facebook