Nu esti logat!

Login  |  Nu ai cont? Creeaza cont nou!
CAUTA pe site

NOUTATI auto TEST drive din TRAFIC CONSILIER auto SERVICII auto INTERACTIV
stiri

masini noi

concept cars

super cars
test drive

VIP drive

galerii foto

galerii video
subiectul zilei

pe magheru

petrecerea de pietoni

destinatii
consilier juridic

financiar

service / tehnologie

tuning
ghid adrese utile

anunturi second hand

incarcare freon auto

baterie auto
intrebarea zilei

top membri

forum de discutii

contact


Lansarea noului Opel Agila in Romania - masini si pantofi


Scris de green pe 01-10-2008

agila lansareLansarea noului Opel Agila a avut loc luni, 29 septembrie 2008 in magazinul Debenhams din Bucureşti Mall, in parteneriat media cu revista J`Adore. O lansare mai aparte, pentru o maşină mai aparte: in primul rand locaţia aleasă deosebită şi apoi surprizele evenimentului nu s-au lăsat mai prejos: concertul Adela Popescu si pantoful special Agila creat de artistul plastic Matei Corvin.

Pentru prima dată pantoful Agila a apărul la lasarea maşinii in Olanda, nefiind insa funcţional. Creaţia lui Matei Corvin este insă funcţională, fără a răpi ceva din designul Agilei.


Design

Noul Agila este caracterizat de proporţii echilibrate, curbe line şi un aspect distinctiv al părţilor laterale. Pasagerii au o poziţie de şedere inaltă cu trunchiul la verticală, iar inălţimea pavilionului a fost redusă in mod dinamic, acesta coborand intr-un arc lin spre spate. Acest element ajută la obţinerea unui coeficient aerodinamic al automobilului Agila de 0,32, o cifră relativ redusă pentru un automobil de asemenea dimensiuni. Automobilul urban este acum cu douăzeci de centimetri mai lung, cu şase centimetri mai lat, dar cu şapte centimetri mai scund decat predecesorul său.

Partea frontală beneficiază de o stilizare tipică Opel. Cu farurile rotunde integrate in
blocurile optice in formă de migdală ce aduc aminte de noul Corsa, Agila vede lumea cu "ochii" larg deschişi. Alte elemente de design Opel includ barele ascuţite de protecţie faţă şi spate, precum şi protuberanţa tipică de pe capotă. Partea posterioară posedă, de asemenea, cateva elemente rotunjite. Poziţionarea blocurilor optice verticale inguste a permis proiectanţilor să creeze un hayon mare ce facilitează incărcarea. Aspectul părţii posterioare este accentuat suplimentar de lămpile cu formă sferică.

Agila se mandreşte cu o gamă largă de culori vii şi stiluri moderne. Acest fapt creează o ambianţă interioară evidenţiată de spaţiul generos din partea superioară a habitaclului. Poziţia de şedere inaltă oferită de versatilul automobil cu cinci locuri asigură o vizibilitate adecvată iar maneta schimbătorului poziţionată ergonomic şi volanul reglabil cu taste de comandă asigură o utilizare uşoară. Turometrul este poziţionat separat pe panoul de instrumente. Toate celelalte afişaje informative sunt furnizate prin instrumente rotunde, distinctive, de mari dimensiuni.


Interior


Cu cinci locuri separate, cinci centuri de siguranţă cu fixare in trei puncte şi cinci uşi standard, Agila oferă spaţiu suficient pentru familie şi prieteni. Acest model reprezintă, de asemenea, o excepţie intr-un segment de autovehicule plin de automobile cu patru locuri şi trei uşi. Ocupanţii automobilului Agila nu experimentează senzaţia de automobil mic, mulţumită in parte şi măsurilor extinse de reducere a zgomotului din habitaclu. Poziţia de şedere confortabilă, uşor ridicată, cu trunchiul la verticală, permite o vizibilitate excelentă iar pavilionul inălţat joacă de asemenea un rol important in senzaţia plăcută de spaţiu la bord. Chiar şi adulţii aşezaţi pe locurile din spate nu se simt inghesuiţi.

Capacitatea standard a modelului Agila pană la hayon este de 225 de litri, spaţiu suficient pentru un cărucior, de exemplu. Rotirea unui maner rabatează scaunul banchetei din spate, sporind volumul de incărcare la cifra impresionantă de 1050 litri - o valoare de top in acest segment. Bancheta din spate şi spătarul acesteia sunt fracţionabile 60:40. Rabatarea unei secţiuni a spătarului banchetei coboară de asemenea perna locului corespunzător pentru a crea o suprafaţă de incărcare complet plată. Ca automobil urban, acest model oferă, de asemenea, o multitudine de compartimente şi casete.


Motorizari


Două motorizări pe benzină sunt lansate in premieră pentru noul Agila. Furnizate de partenerul Suzuki, acestea impart acelaşi design: blocul motorului şi chiulasa din aluminiu şi doi arbori cu came in cap. Motorizarea de bază constă dintr-un motor pe benzină cu trei cilindri de un litru. Motorul cu patru supape produce 48 kW/65 CP şi propulsează automobilul Agila la o viteză maximă de 160 km/h. Motorul Agila de 1,2 litri pe benzină are patru cilindri ce produc 63 kW/86 CP şi accelerează de la zero la 100 km/h in 12,3 secunde. Agila 1.2 atinge o viteză maximă de 175 km/h (valori pentru versiunea cu transmisie manuală cu cinci trepte). Acest motor va fi in curand disponibil şi cu o transmisie automată opţională cu patru trepte - o alternativă atrăgătoare in special pentru şofatul in mediul urban.

Maestrul in economia de carburant intre motorizările Agila este motorul turbodiesel cu rampă comună de 1,3 litri. Dezvoltat de GM Powertrain, motorul diesel este un adevărat multitalent, oferind, de asemenea, o alternativă interesantă pentru modelele Corsa şi Astra. Cu acest motor, noul Agila produce 55 kW/75 CP, atinge o viteză maximă de 165 km/h şi accelerează de la zero la 100 km/h in 13,9 secunde. Eficientul motor diesel Agila (cuplu maxim de 190 Nm) este şi foarte economic, consumand in medie doar 4,5 litri la 100 km. Acest consum corespunde unei emisii de 120 g CO2/km.


Dotari


In Romania, noua Agila va fi disponibillă in varianta Enjoy, avand dotări generoase: radio CD cu MP3, comenzi sistem audio pe volan, computer de bord, ABS, proiectoare ceaţă etc.


Vezi galeria de imagini cu noul Opel Agila


Intra in comunitatea Auto Spot de pe Facebook




Posteaza un comentariu

Autor
Titlu
Comentariu
VerificareIntrodu cu grija caracterele din imaginea de mai jos.





   NOU!    Masini noi Concepte Supercar

  Vine primavara: GT86 se decapoteaza
Ca tot ne bucuram noi astazi de un inceput de primavara, iata ca prevestitorii acesteia sosesc inaintea ei – eu o asteptam de cand s-a lansat versiunea coupe – in [ continuare ... ]

  Detroit 2013 – BMW i3 Concept Coupe
L-am tot vazut, in poze, pe internet, in desene si concepte. Am auzit de el, dar nu l-am vazut in “carne si oase”. Iata ca, in sfarsit conceptul electric al [ continuare ... ]

  Totul despre Skoda Rapid. Cat costa in Romania
Noua SKODA Rapid se lanseaza in Romania cu un pret de intrare de 11.990 Euro (TVA inclus). Primul automobil SKODA care se inscrie in noua linie de design a marcii va [ continuare ... ]


mai multe modele noi...



SFATUL ZILEI:

Daca simti un miros urat in masina apeleaza la serviciul de igienizare a instalatiei de aer conditionat auto! Preturi de la 49 lei / masina!

   HOT STUFF

  Drac-impielitat: Audi A1 Quattro
Nemtii de la Sport Auto au pus mana pe editia limitata Audi A1 Quattro si si-au facut de cap cu ea. Si nu oricum, ci la 257 km/h... Limitat la doar 333 de exemplare, [ continuare ... ]

  Reginele industriei auto, atentie! Volvo S60 Polestar a pus ochii pe premiul cel mare
Suedezii de la Volvo planuiesc sa detroneze reginele BMW M3 si Mercedes C63 AMG din topul masinilor de inalta performanta care nu costa cat o casa de vacanta la Monaco. [ continuare ... ]

  Lodgy, primul monovolum din istoria Dacia (Galerie foto)
Este oficial! In martie 2012, la Salonul Auto de la Geneva, baietii de la Dacia vor lansa cel de-al saptelea model din gama producatorului roman. Pentru a nu ne tine ca [ continuare ... ]


vezi si alte informatii importante

   ANUNTURI SECOND HAND
Cauti oferte de masini second hand? Vrei sa-ti vinzi masina?
Foloseste GRATUIT baza de date
AUTOspot.ro!

adauga un anunt
cauta o masina
 
Volkswagen BORA (2002)

5260 €

 
Volkswagen BORA (2003)

5480 €

 
Skoda FABIA (2008)

2500 €

 
Skoda FABIA (2008)

2500 €

 
Ford FOCUS (2000)

3750 €

 
Opel ASTRA (1997)

1500 €

 
Renault 19 (1993)

1200 €

 
Nissan MICRA (2001)

3500 €

 
Ford TOURNEO CONNECT (2003)

7500 €


cauta prin toate anunturile
pune la vanzare masina ta!

    FORUM - DISCUTII DESPRE MASINI

Ai intrebari, nelamuriri sau probleme cu masina? Scrie-le pe forum si vei primi raspuns de la membrii si administratorii nostri!

Ultimele mesaje:

Reparatii injectoare 1.6 TDI SIEMENS - Vw, Audi


scris de victor56 pe 18 Oct, 10:34

Reparatii Injectoare - Reconditionari Injectoare


scris de victor56 pe 23 Aug, 12:30

Reparatii Injectoare Pompa Duza 1.9 TDI - 2.0 TDI


scris de victor56 pe 15 Nov, 12:25

REPARATII INJECTOARE OPEL ASTRA 1.7 CDTI


scris de victor56 pe 30 Mar, 10:46

Service auto Bucuresti


scris de cezarculetu78 pe 30 Jul, 10:47

Reparatii injectoare Vw, Audi, Skoda, Seat


scris de victor56 pe 07 Jul, 11:17

Reparatii Injectoare Logan 1.5 DCI


scris de victor56 pe 23 Apr, 09:12

Jante din aliaj si tabla - Vadrexim


scris de damyy2019 pe 08 May, 09:40

Anvelope de vara si iarna - Vadrexim


scris de damyy2019 pe 08 May, 09:40

Cauciucuri de vara si iarna - Premium sau Buget ?


scris de damval2019 pe 26 Mar, 09:22


scrie pe forum



Statistica vizitatori

Acum: 12 vizitatori si 3 membri
Astazi: 1.143 vizitatori
Ultima luna: 31.574 vizitatori

Vezi membrii care sunt on-line acum