Nu esti logat!

Login  |  Nu ai cont? Creeaza cont nou!
CAUTA pe site

NOUTATI auto TEST drive din TRAFIC CONSILIER auto SERVICII auto INTERACTIV
stiri

masini noi

concept cars

super cars
test drive

VIP drive

galerii foto

galerii video
subiectul zilei

pe magheru

petrecerea de pietoni

destinatii
consilier juridic

financiar

service / tehnologie

tuning
ghid adrese utile

anunturi second hand

incarcare freon auto

baterie auto
intrebarea zilei

top membri

forum de discutii

contact


Noul Volkswagen Touareg foloseste in premiera tehnologii de varf


Scris de green pe 15-02-2007

vw touaregCu peste 2300 de componente reproiectate, noul Touareg are si un design nou, mai expresiv si mai modern. De asemenea, aduce o serie de inovatii, ca un nou tip de motorizare V8, cu injectie directa de benzina si siguranta de varf. Avand primul sistem ABSplus facut vreodata, poate reduce cu pana la 20% distantele de franare pe teren accidentat.

Ce aduce nou:

ABSplus. Acest dispozitiv, elaborat si patentat de Volkswagen, reprezinta o noutate mondiala. Acest echipament face parte din dotarea standard si rolul sau este de a scurta distantele de oprire ale lui Touareg cu pana la 20% pe suprafete cu aderenta precara, cum ar fi macadamul sau nisipul. In plus, sunt imbunatatite stabilitatea pe traiectorie si raspunsul la bracarea volanului. Dispozitivul ABSplus, functionand coordonat cu dispozitivul de control al tractiunii, reprezinta cheia unor performante de oprire incomparabile. Astfel, o parte din materialul friabil de pe drum este impins fortat in fata rotilor prin scurte blocaje temporare ale acestora si, formandu-se un fel de sabot natural in fata rotii, franarea devine mai eficienta. In acelasi timp, ABS-ul evita ruperea completa a aderentei, astfel incat directia poate fi folosita pentru eventuale manevre de evitare.

Front Scan. Radical novator, ca si ABSplus, este sistemul Adaptive Cruise Control (ACC), care dispune de o noua functie de incetinire pana la oprire. In aceasta configuratie, sistemul poarta denumirea de Front Scan. Controlul distantei fata de automobilul care ruleaza in fata se face prin intremediul unui radar, iar sistemul franeaza sau accelereaza automat, mentinand o distanta constanta, definita in functiile de viteza si de conditiile de trafic. Sistemul incetineste masina sau o poate chiar opri in situatii de urgenta. De asemenea, noua este programarea distantelor de oprire in functie de viteza, integrata in functiile sistemului ACC. Anticipand situatii potential periculoase, ACC “armeaza” sistemul de franare, ca masura preventiva.

Side Scan. Acesta este un alt sistem de siguranta care intra in dotarea noii generatii Touareg, introdus in premiera la automobilele Volkswagen. Functia sa este de asistare a manevrelor la schimbarea benzii de mers. Sistemul monitorizeaza zonele din lateral si spate, iar un martor luminos situat in oglinzile retrovizoare il previne pe conducator de un eventual risc de coliziune in timpul trecerii de pe o banda de mers pe alta.

Inovatii ESP. Noi functii au fost adaugate si sistemului electronic de asistare a stabilitatii ESP. In detaliu, este vorba despre un dispozitiv hidraulic (in loc de vechiul model pneumatic) de asistare a franarii de urgenta, care este mai fiabil si mai eficient. Datorita acestuia, presiunea necesara unei actionari spontane a franelor este acumulata in momentul eliberarii pedalei de franare, la o manevra precedenta. Apoi, notam sistemul ARP (Active Rollover Protection), care imbunatateste stabilitatea, franarile pe ploaie (reducand efectul acvaplanarii), eficienta incetinirii in regim de franare intens (prin marirea presiunii din sistemul de franare) atunci cand incepe sa se manifeste fenomenul de fading, si controleaza electronic, in masura posibilitatilor reale, efectul de subvirare (imbunatateste precizia inscrierii in viraj).

Tehnica dinamica, pentru un raspuns dinamic. Touareg face fata zonelor dificile si foarte dificile de teren accidentat, oferind, in acelasi timp, confortul si sportivitatea specifice automobilelor de strada. La modelele precedente, latura sportiva putea fi accentuata prin echiparea cu suspensia sport, valabila pentru modelele fara suspensie pneumatica. Acum si modelele cu suspensie pneumatica beneficiaza de un comportament sportiv. Pachetul de dotari “Tehnica dinamica, pentru un raspuns dinamic” cuprinde arcuri mai ferme, care vin sa completeze raspunsul suspensiei pneumatice reglate manual in pozitia “Sport”. Celelalte elemente din pachet care contribuie la comportamentul sportiv sunt barele stabilizatoare ranforsate, amortizoarele a caror reglare variaza in functie de bracarile volanului, elementele pneumatice modificate ale suspensiei si noul software al sistemului. Confortul de mers ramane la fel de bun ca atunci cand suspensia este reglata in pozitia “normal”.

Rollover Sensor. In domeniul sigurantei pasive, este folosit un nou senzor pentru sesizarea unghiului de inclinare laterala a masinii si a vitezei cu care se modifica acest unghi. Acesta detecteza cu acuratete momentul in care vehiculul ajunge in situatia de a se rasturna. Informatiile de la senzor, impreuna cu parametrii dinamici detectati de catre toti senzorii de acceleratie montati pe modelele Volkswagen in unitatea de control a airbag-urilor, sunt interpretate de un computer. Daca este sesizata situatia de rasturnare iminenta, airbag-urile laterale, cele pentru cap si cele pentru torace sunt activate automat, pentru a fi prevenit riscul de ranire.

Sistem hi-fi Dynaudio. Touareg se conformeaza pretentiilor de varf si in privinta entertainment-ului la bord. Touareg este primul SUV din lume care poate fi echipat cu o combina audio de la specialistul danez Dynaudio. Principalele avantaje: sunet de inalta fidelitate, fara distorsiuni, zece difuzoare, amplificator cu zece canale si o putere totala de 620 Watt.

Display multifunctional. Un nou sistem de redare a informatiilor pe display-ul multifunctional de la bord ofera acum prezentari detaliate si multicolore. Indicatiile dispozitivului Front Scan pot fi prezentate pe display-ul multifunctional.

V8 FSI. Noul Touareg propune inca o inovatie tehnologica, importanta pentru satisfactia conducerii: primul motor cu opt cilindri si injectie directa de benzina oferit de Volkswagen. Noul V8 FSI aflat sub capota lui Touareg furnizeaza 257 kW/350 CP si momentul sau maxim atinge 440 Nm. Celelalte doua motorizari pe benzina dezvolta 206 kW/280 CP (V6 FSI) si 331 kW/450 CP (W12). Alaturi de acestea, sunt oferite trei motorizari turbodiesel cu injectie directa, toate prevazute cu filtre de particule (DPF) in dotarea standard. Motoarele TDI furnizeaza 128 kW/174 CP (TDI), 165 kW/225 CP (V6 TDI) si 230 kW/313 CP (V10 TDI).

Designul partii frontale. Partea din fata a Touareg-ului a fost complet reproiectata. Cu exceptia capotei motorului, nici o componenta nu a scapat neatinsa. Noul Touareg este identificabil imediat ca facand parte din cea mai recenta generatie a familiei de modele Volkswagen datorita designului grilei radiator cromata cu o suprafata metalica mare. Cu toate ca, la fiecare model, grila are o personalitate proprie, aspectul sau poate fi recunoscut ca o tusa stilistica unificatoare a marcii. Cel de-al doilea detaliu distinctiv al noii generatii Touareg tine de forma organica a farurilor. Optional, sunt oferite faruri cu xenon. Similar cu cazul celor mai recente modele Volkswagen, cum ar fi Eos, zona inferioara a farului prezinta o forma rotunjita. La o singura privire asupra farurilor si a mastii frontale, devine clar ca intregul spoiler din fata a fost reproiectat. Accent elegant: un element cromat strabate prizele de aer aflate in partea inferioara a barei de protectie fata(standard pentru V10, W12). Iluminare, pe vreme proasta: proiectoarele de ceata sunt integrate in zona inferioara a barei de protectie fata si sunt bine protejate. Aerodinamica: oglinzile retrovizoare exterioare au fost, de asemenea, reproiectate, pentru a fi imbunatatit coeficientul aerodinamic.

Designul partii posterioare. S-au facut modificari si asupra partii din spate. Un nou eleron amplasat pe hayon are rolul de a imbunatati caracteristicile aerodinamice ale masinii. Au fost modificate tehnic si stopurile. Stilistii au schimbat si partea inferioara a scutului, cu tevile de esapament, pentru obtinerea unei mai evidente impresii de dinamism.

Designul sectiunii laterale. Silueta masinii este personalizata de noile jante din aliaj usor si de forma carcaselor oglinzilor retrovizoare. Acestea arata clar ca este vorba despre noua generatie Touareg. Sunt propuse si nuante de vopsea noi: “Atacama Grey Metallic”, “Mountain Grey Metallic”, “Arctic Blue-Silver Metallic”, “Silver Leaf Metallic”, “Sierra Red Pearl Effect” si “Galapagos Anthracite Metallic”.

Habitaclu. In privinta amplasarii scaunelor, sunt propuse un sistem de baza si unul “confort”. Sistemul “confort” a fost modificat special pentru noul Touareg. Scaunele finisate fie cu piele “Cricket” fie cu piele design “Nappa” nu numai ca se disting prin noile materiale, dar au si design nou. Ambele se detaseaza clar fata de sistemul de scaune de baza, preluat de la modelele predecesoare. Cele mai importante modificari ale scaunelor s-au adus la spatar. Acesta cantareste cu 8 kg mai putin si, atunci cand scaunele sunt rabatate, rezulta o suprafata complet plana, la nivelul podelei portbagajului.


Sursa: Porsche Romania




Pentru a vedea mai multe imagini cu noul VW Touareg, vizitati galeria.

Intra in comunitatea Auto Spot de pe Facebook




3 comentarii. Posteaza un comentariu

olla!!!!!!!1
Scris de diana-- dienutzzza_ pe 08-02-2008 21:07

Buna!!!!!1
BUNA SEARA
111111
diana
Scris de dienutzzza_95 pe 08-02-2008 21:05

Buna! Sunt Diana, iar id meu este,,dienutzzza_95''iar cine vrea sa vb cu mine,sa ma trreaca in lista lui//ei.
masina toareg
Scris de DIENUTZZZA_95 pe 08-02-2008 21:02

E foarte rau ca nu arata anul si pretul,dar sa recunoastem e super tare, e inalta,argintie.

Posteaza un comentariu

Autor
Titlu
Comentariu
VerificareIntrodu cu grija caracterele din imaginea de mai jos.





   NOU!    Masini noi Concepte Supercar

  Vine primavara: GT86 se decapoteaza
Ca tot ne bucuram noi astazi de un inceput de primavara, iata ca prevestitorii acesteia sosesc inaintea ei – eu o asteptam de cand s-a lansat versiunea coupe – in [ continuare ... ]

  Detroit 2013 – BMW i3 Concept Coupe
L-am tot vazut, in poze, pe internet, in desene si concepte. Am auzit de el, dar nu l-am vazut in “carne si oase”. Iata ca, in sfarsit conceptul electric al [ continuare ... ]

  Totul despre Skoda Rapid. Cat costa in Romania
Noua SKODA Rapid se lanseaza in Romania cu un pret de intrare de 11.990 Euro (TVA inclus). Primul automobil SKODA care se inscrie in noua linie de design a marcii va [ continuare ... ]


mai multe modele noi...



SFATUL ZILEI:

Daca simti un miros urat in masina apeleaza la serviciul de igienizare a instalatiei de aer conditionat auto! Preturi de la 49 lei / masina!

   HOT STUFF

  Un SCUBAru pe fundul lacului
De la o masina cazuta intr-un lac inghetat din Finlanda te-ai astepta la orice, numai sa porneasca la prima cheie nu. Dupa ce a zacut pe fundul lacului mai bine de trei [ continuare ... ]

  Lodgy, primul monovolum din istoria Dacia (Galerie foto)
Este oficial! In martie 2012, la Salonul Auto de la Geneva, baietii de la Dacia vor lansa cel de-al saptelea model din gama producatorului roman. Pentru a nu ne tine ca [ continuare ... ]

  Abarth 695 Maserati Edition - sau cum arata un 500 la masculin
Cine a zis ca Fiat 500 e jucarie doar de fete? Cred ca intocmai contrar credintei populare, Fiat a facut tot posibilul sa demonstreze ca poporul se inseala... amarnic. [ continuare ... ]


vezi si alte informatii importante

   ANUNTURI SECOND HAND
Cauti oferte de masini second hand? Vrei sa-ti vinzi masina?
Foloseste GRATUIT baza de date
AUTOspot.ro!

adauga un anunt
cauta o masina
 
Volkswagen BORA (2002)

5260 €

 
Volkswagen BORA (2003)

5480 €

 
Skoda FABIA (2008)

2500 €

 
Skoda FABIA (2008)

2500 €

 
Ford FOCUS (2000)

3750 €

 
Opel ASTRA (1997)

1500 €

 
Renault 19 (1993)

1200 €

 
Nissan MICRA (2001)

3500 €

 
Ford TOURNEO CONNECT (2003)

7500 €


cauta prin toate anunturile
pune la vanzare masina ta!

    FORUM - DISCUTII DESPRE MASINI

Ai intrebari, nelamuriri sau probleme cu masina? Scrie-le pe forum si vei primi raspuns de la membrii si administratorii nostri!

Ultimele mesaje:

Reparatii injectoare 1.6 TDI SIEMENS - Vw, Audi


scris de victor56 pe 18 Oct, 10:34

Reparatii Injectoare - Reconditionari Injectoare


scris de victor56 pe 23 Aug, 12:30

Reparatii Injectoare Pompa Duza 1.9 TDI - 2.0 TDI


scris de victor56 pe 15 Nov, 12:25

REPARATII INJECTOARE OPEL ASTRA 1.7 CDTI


scris de victor56 pe 30 Mar, 10:46

Service auto Bucuresti


scris de cezarculetu78 pe 30 Jul, 10:47

Reparatii injectoare Vw, Audi, Skoda, Seat


scris de victor56 pe 07 Jul, 11:17

Reparatii Injectoare Logan 1.5 DCI


scris de victor56 pe 23 Apr, 09:12

Jante din aliaj si tabla - Vadrexim


scris de damyy2019 pe 08 May, 09:40

Anvelope de vara si iarna - Vadrexim


scris de damyy2019 pe 08 May, 09:40

Cauciucuri de vara si iarna - Premium sau Buget ?


scris de damval2019 pe 26 Mar, 09:22


scrie pe forum



Statistica vizitatori

Acum: 12 vizitatori si 3 membri
Astazi: 1.143 vizitatori
Ultima luna: 31.574 vizitatori

Vezi membrii care sunt on-line acum