Porsche Romania anunţă depăşirea cifrei de 100.000 de autovehicule Škoda livrate în cei 10 ani de activitate.
Numai în 2007 Škoda a livrat peste 23.000 de unităţi, cu 13% mai mult decât în 2006.
Pe primul loc al livrărilor Škoda din 2007 se situează Octavia II cu 7.899 unităţi, urmată fiind de Fabia cu 7.166 unităţi, majoritatea aparţinând noii generaţii a modelului. Locul trei în topul livrărilor Škoda în 2007 este ocupat de Octavia Tour cu 6.554 de unităţi livrate.
În 2008, la nivelul lunii iulie, clasamentul livrărilor Škoda este similar cu situaţia înregistrată în 2007, primul loc fiind ocupat de Octavia II cu 6.288 unitati, urmată fiind de Fabia cu 4.226 unităţi şi Octavia Tour cu 4.172 unităţi.
Pe data de 26 august 2008 s-a înregistrat livrarea maşinii Škoda cu numărul 100.000 în cei 10 ani de activitate. Este vorba despre un autoturism Škoda Roomster, nivel de echipare Sport, achiziţionat de domnul Iordache Stelian în vârstă de 35 de ani. Clientul Škoda se va bucura de un weekend la Praga împreună cu familia, oferit cu această ocazie de către Porsche Romania.
„Sunt foarte fericit pentru alegerea făcută, cu atât mai mult cu cât sunt un admirator al mărcii Škoda. Modelul Roomster reprezintă pentru mine şi familia mea alegerea ideală, întrucât este o maşină spaţioasă, are un consum redus şi un design nonconformist. Este pentru prima dată când câştig un premiu substanţial, mai ales fiind vorba despre o destinaţie fascinantă precum Praga”, a declarat domnul Iordache.
Livrarea cu numarul 100.000 s-a realizat prin intermediul dealerului Porsche Bucureşti Aviaţiei, care a livrat anul trecut 2.638 de autovehicule Škoda, în timp ce anul acesta, s-au înregistrat până în prezent 1.760 de unităţi livrate. Modelul ales de domnul Iordache se comercializează în România din toamna anului 2006, iar în 2008 vânzările pentru acest model cumulează 13% din piaţa totală de MPV.
„Autovehiculul Škoda cu numărul 100.000 livrat prin Porsche România încununează 10 ani de reprezentare în România a mărcii din Mlada Boleslav. 10 ani în care marca a crescut razant, şi-a stabilit o poziţie clară pe piaţă, iar în acest an domină piaţa autoturismelor de import. Obiectivul nostru este de a ne menţine poziţia de lider până la finele acestui an, şi de a depăşi volumele realizate anul trecut”, a declarat Vlad Rusu, Brand Manager Škoda.
Anul acesta, reţeaua Škoda se extinde, inaugurând cinci showroom-uri concept la Târgu Jiu, Târgovişte, Constanţa, Deva şi Focşani. Reţeaua de distribuitori Škoda va continua să se dezvolte şi în 2009, prin finalizarea unor noi investiţii la Brăila, Tulcea, Vaslui, Reşiţa, Sf. Gheroghe şi Zalău.
Porsche Romania
Intra in comunitatea Auto Spot de pe Facebook