Noul model va avea prima prezenţă publică pe circuit la testul oficial ITR de la Budapesta (Ungaria, 31 martie - 3 aprilie) şi apoi la testul final de la Hockenheim (Germania, 14-17 aprilie).
La fel ca anul trecut, prezentarea oficială a tuturor celor opt BMW M4 DTM, care va avea loc la BMW Welt din München pe 25 aprilie, va oferi suporterilor BMW Motorsport posibilitatea de a experimenta pe viu ceea ce vor vedea în cursul stagiunii următoare.
Ultima dată când un model BMW M a părăsit linia de producţie a principalei uzine BMW din München era în 1991. După aceea, producţia a fost mutată la uzina BMW din Regensburg (Germania).
După aproape 23 de ani, procesul de fabricaţie revine la uzina principală - şi, la doar câţiva metri distanţă, inginerii BMW Motorsport au lucrat intens la realizarea versiunii de curse a noului automobil.
Cu toate acestea, uzinele BMW din Regensburg şi Dingolfing (Germania) au fost implicate în dezvoltarea BMW M4 DTM. Printre altele, circuitele de testare de la facilităţile moderne de producţie au fost utilizate pentru testele aerodinamice. De-a lungul fazei de dezvoltare, maşina DTM 2014 a fost văzută şi acolo unde se realizează controalele exhaustive de calitate pentru toate automobilele BMW M.
Date tehnice pentru BMW M4 DTM
Şasiu: monococă din fibră de carbon cu rezervor integrat şi celulă de siguranţă din oţel; elemente din fibră de carbon pentru protecţie la impact frontal, lateral şi din spate.
Lungime/lăţime/înălţime: 4.775 mm/1.950 mm/aprox. 1.200 mm
Capacitate rezervor: 120 litri
Motor: V8 aspirat, cu cilindri dispuşi la 90°, patru supape per cilindru, 2 restrictoare de 28,0 mm (în conformitate cu regulamentul)
Capacitate motor: 4.000 cmc
Putere motor: aprox. 480 CP (cu restrictoare de aer, în conformitate cu regulamentul)
Cuplu maxim: aprox. 500 Nm
Intra in comunitatea Auto Spot de pe Facebook