Noul BMW Seria 7 a debutat oficial în showroom-urile din întreaga ţară.
Varful de lance bavarez este dotat cu cel mai important arsenal tehnologic pe care l-a oferit vreodată o limuzină de lux. Pe de o parte sunt oferite în premieră un număr impresionant de inovaţii importante: de la structura caroseriei care foloseşte elemente din fibră de carbon, faruri adaptive cu tehnologie laser, la o nouă interfaţă iDrive care foloseşte comanda cu gesturi.
Pe de altă parte, noul model preia tehnologii deja existente şi le combină la un nivel fără precedent, aşa cum este cazul soluţiilor pentru trenul de rulare care includ: tracţiune integrală inteligentă, direcţie integrală inteligentă, suspensie pneumatică pe ambele punţi, bare stabilizatoare adaptive, amortizoare adaptive şi sistem cu camere video şi vedere stereoscopică pentru detectarea denivelărilor.
Noul BMW Seria 7 oferă cel mai sofisticat tren de rulare de pe piaţă. Configuraţia standard include suspensie pneumatică pe ambele punţi cu reglarea gărzii la sol (o premieră pentru BMW) şi Dynamic Damper Control (control dinamic al amortizoarelor).
La noul BMW Seria 7, monitorul sistemului de operare iDrive vine în premieră sub forma unui Touch Display.
Aceasta înseamnă că clienţii vor putea opera sistemul în maniera intuitivă a dispozitivelor portabile. Sistemul de control clasic, cu controller rotativ, butoane rapide şi butoane favorite este şi acesta disponibil pentru a putea asigura operarea sistemului într-un mod care nu distrage atenţia de la condus.
Sistemul combină operarea în siguranţă, în timpul condusului, prin intermediul controller-ului clasic şi operarea intuitivă a unui ecran tactil. Utilizatorul poate comuta între oricare mod de comandă, oricând, rapid şi simplu, iar sistemul se adaptează automat, instantaneu.
O completare a funcţionalităţii sistemului iDrive, o altă premieră mondială, este controlul BMW prin gesturi. Mişcări ale mâinii înregistrate de un senzor 3D amplasat în plafon, în zona oglinzii, oferă o modalitate extrem de intuitivă şi uşoară de operare a funcţiilor de infotainment. Gesturile pot fi utilizate pentru o serie de funcţii, inclusiv ajustarea volumului audio şi pentru a accepta sau a respinge apelurile telefonice. De asemenea, există opţiunea de a utiliza anumite gesturi pentru funcţii alese individual. O altă noutate este suportul de smartphone integrat în consola centrală, care permite încărcarea prin inducţie, wireless, a telefonului mobil.
Daca acest detaliu nu v-a convins va spunem ca
modelul bavarez poate fi parcat de la distanta. Noul BMW Seria 7 este primul automobil de serie din lume pe care clienţii îl pot manevra în şi din spaţiul de parcare sau garaj fără să se afle cineva la volan.Prin urmare, opţiunea de parcare de la distanţă permite accesul în locuri de parcare foarte înguste, acolo unde accesul din şi la automobil ar fi altfel deosebit de dificil. Prin utilizarea BMW Display Key - de asemenea, o nouă dezvoltare -, conducătorul poate comanda automobilului să parcheze sau să iasă complet automat. Este posibilă doar manevra de acces pe locul de parcare, cu faţa, atunci când automobilul este plasat la mai puţin de 1,5 lungi de maşină de locul de parcare. De asemenea, tot automat, automobilul poate părăsi locul de parcare cu spatele, comandat din cheie.
Preţul de început pentru noul seria 7 este de 73 150 Euro fără TVA (90 706 Euro cu TVA) pentru modelul 730d care dispune de un motor diesel de şase cilindri în linie pentru o putere de 195 kW/ 265 CP şi un nivel de emisii care poate să coboare în ciclul de test UE la numai 119g per km (în funcţie de pneurile din echipare).
Cel mai scump model disponibil în prezent este 750iL xDrive. Versiunea cu ampatament lung, echipată cu un motor V8 pe benzină de 330 kW (450 CP) are un preţ de pornire de 105 945 Euro fără TVA (131 372 Euro cu TVA).
Intra in comunitatea Auto Spot de pe Facebook