Importatorul Volvo Romania a demarat o campanie de prezentare a modelelor oferite spre vanzare publicului roman. Caravana Volvo de anul acesta se desfasoara sub sloganul „Lectia de design scandinav" si se doreste a fi o modalitate de apropiere a masinilor Volvo de posibilii clienti si posibilitatea de a deschide noi reprezentate in orasele vizitate.
Pentru a face mai atractiva gama de autovehicule, Volvo Romania aduce in premiera si noile modele de clasa compacta
S40 si
V50. Cel mai important model al scandinavilor este micutul
C30.
De asemenea, romanii vor putea admira si conduce si restul gamei compusa din modelele
S40 FL, C30, XC90, S60 si S80.
Primul oras vizitat de caravana Volvo a fost Ploiestul, dupa acesta urmand: pe 4 iulie - Pitesti, 5-6 iulie - Brasov, 7-8 iulie – Sibiu, 9-11 iulie – Timisoara, 12 iulie – Arad, 13-14 iulie – Oradea, 15-16 iulie - Baia Mare, 17-18 iulie – Cluj, 19-20 iulie - Targu Mures, 27-28 iulie – Iasi, 29-30 iulie – Suceava, 31 iulie - 1 august - Bacau, 2 august – Galati si pe data de 3 august orasul Constanta. Marirea retelei de dealeri Volvo in Romania a continuat si in acest an si include acum si concesionari din Bucuresti, Brasov, Timisoara, Baia Mare, Oradea, Cluj, Iasi si Constanta.
Vanzarile marcii suedeze au cunoscut un trend pozitiv pentru anul in curs, modele precum C30 sau S40 FL reusind sa duca cifra vanzarilor la 398 de unitati. Aceasta reprezinta o crestere cu mai bine de 50% in comparatie cu anul precedent. Targetul pentru acest an este comercializarea a peste 650 de unitati in Romania.
Intra in comunitatea Auto Spot de pe Facebook