S-a incheiat evenimentul care timp de 3 zile a incins asfalturile centrale, Vodafone Bucharest Challenge 2007. Au fost prezente somitati ale domeniului auto, personalitati politice, celebritati, dar in primul rand mii de iubitori de masini, toti traind cu intensitate emotia vitezei si competitiei.
Masini spectaculoase, demonstratii vii ale minunilor tehnologiei. Dar cel mai spectaculos model care a "calcat" Bucurestiul a fost Aston Martin DBRS9, o versiune sportiva a masinii Aston Martin DB9. Bolidul a fost pilotat de echipa Hexis Racing si a impresionat prin performante: 4 secunde pentru a accelera la 100 km/h, 550 CP si un raport extraordinar de 430 CP/tona. Masina si-a confirmat inca din prima zi calitatile, echipa Hexis Racing inregistrand cel mai bun timp la sesiunea de calificari.
Desi vremea a fost nefavorabila, pilotii si-au pus la bataie toata ambitia si experienta si s-au intrecut... pe intrecute. Au fost accidente, mici greseli care au costat mult, la un moment dat pe circuit si-a facut aparitia si fauna locala (un caine ratacit si speriat, care din fericire n-a patit nimic), dar pana la urma s-a incheiat totul cu bine. In fruntea clasamentului Fia GT a urcat echipajul Bertolini/Piccini, care au obtinut cel mai bun timp in Maserati-ul lor.
Iata clasamentul etapei bucurestene a competitiei Fia GT:
Loc/Echipaj/Masina/Timp
1. Bertolini/Piccini; Maserati MC12; 2:00:56.811
2. Bouchut/Mucke; Lamborghini Murcielago; 39.713
3. Montanari/Ramos; Maserati MC12; 1:04.609
4. Wendlinger/Sharp; Aston Martin DBR9; 1:19.595
5. Kumpen/Longin; Corvette C5R; 1 tur
6. Vilander/Muller; Ferrari 430 GT2; 1 tur
7. Gollin/Biagi; Maserati MC12; 2 tururi
8. Collard/Malucelli; Porsche 997 GT3; 2 tururi
Cum s-au descurcat romanii la Bucharest Challenge
Echipajul Claudiu David / Mihai Marinescu a obtinut rezultate foarte bune la cursa GT3, castigand Cupa Dodge. "Am reusit sa obtinem un rezultat extraordinar. Am depasit multe masini pentru ca am fost obisnuit cu aderenta scazuta. Dupa performanta de ieri am intrat an istoria motorsportului romanesc", a declarat Claudiu David.
Din pacate, intreaga competitie GT3 i-a clasat pe locul 14, din cauza unei greseli penalizate. Cei doi nu au vazut un steag galben si penalizarea de 30 de secunde i-a aruncat de pe locul 9 pe locul 14. "Am facut o cursa excelenta si imi pare rau ca nu am vazut acel steag galben care a costat echipa atat de multe secunde. Am dat tot ce-am putut si sunt increzatori in viitor. Consider ca avem motive sa fim mandri - suntem primii piloti romani care participa la o cursa in cadrul Campionatului European FIA GT3 la Bucuresti, primul echipaj romanesc clasat intr-un top 10 al unei astfel de competitii si multe altele", a declarat Claudiu David dupa cursa.
Un alt roman care a facut spectacol la Vodafone Bucharest Challenge a fost Constantin Raileanu, castigatorul Cupei Dacia Logan. Pilotul a parcurs cele 16 tururi in aproximativ 35 de minute. El a fost urmat, la o diferenta de 31,249 de secunde, de echipajul Siems/Brandes, si la o diferenta de 44,184 secunde de echipajul Neuelmann/Overbeck. "M-am simtit fantastic pe prima treapta a podiumului si am fost foarte emotionat in timpul intonarii imnului. Ma bucur ca am reusit sa castig aici si sper ca aceasta victorie sa ma ajute in cariera mea de acum incolo" - a declarat Constantin Raileanu.
Felicitam toti pilotii, dar in special pe ai nostri, care au stabilit si de aceasta data premiere. Va dorim sa "digerati" linistit evenimentul proaspat incheiat si ne dorim sa se mai intample.
Intra in comunitatea Auto Spot de pe Facebook