Oameni de pe toate continentele vor putea urmări lansarea noului model Malibu în Statele Unite transmisă în direct pe internet în format full HD. Momentul lansării pe internet coincide cu debutul noului model Malibu la Salonul Auto de la Shanghai din 19 aprilie.
Transmisiunea HD reprezintă o premieră pentru industria auto şi reflectă efortul Chevrolet de a revoluţionaliza prezentările la nivel global ale produselor sale, lansând noul Malibu în acelaşi timp pe două continente, pe mai multe reţele sociale, site-uri cu profil media şi dispozitivele mobile iPad şi iPhone. Va fi de asemenea disponibilă vizionarea în format standard pe internet a transmisiunii.
„Mergem mai departe de prezentările obişnuite de produse întâlnite în cadrul saloanelor auto. Apelăm la cele mai noi tehnologii disponibile, o situaţie nemaiîntâlnită la alţi producători auto, pentru a prezenta pe toate continentele acest model nou şi foarte important pentru Chevrolet”, a declarat Susan Docherty, vicepreşedintele al departamentului de vânzări, marketing şi servicii post-vânzare din cadrul GMIO. „Transmitem această lansare în format HD pentru a ne asigură că întreaga lume va vedea în mod impecabil noul model Malibu”.
Noul Malibu va fi comercializat în 100 de ţări de pe şase continente. Chevrolet va depăşi limitele impuse de fusurile orare, lansând modelul în direct pe internet, pe 18 aprilie, la ora 20:30 EDT (19 aprilie, la ora 02:30 CET) şi la Salonul Auto din Shanghai pe 19 aprilie. Fanii Chevrolet de pe Facebook pot urmări premiera mondială a noului model Malibu în direct, prin intermediul paginii alocate modelului respectiv, iar cei care deţin un iPad sau un iPhone pot urmări lansarea online prin intermediul unei transmisiuni speciale, optimizată pentru dispozitivele mobile. Transmisiunea video de pe Facebook şi dispozitivele iPad/iPhone va fi transmisă în format standard
Intra in comunitatea Auto Spot de pe Facebook