Citroën si-a dezvaluit oficial noul logo, care schimba imaginea vizuala a companiei intr-un moment ce aniverseaza 131 de ani de la nasterea fondatorului André Citroën. Sigla restilizata a fost prezentata simultan in 34 de tari.
Nu cu mult diferita fata de vechea sigla, cea noua se detaseaza de cadrul rosu si primeste forme in relief, curbate si metalice, pentru un plus de "greutate". Rosul insa face in continuare parte din identitatea marcii, pastrandu-se in numele "Citroen" care apare sub cele doua sageti.
"Dezvoltat de catre echipele Citroen de marketing si design si de agentia Landor, noul logo s-a eliberat si a devenit tridimensional, castigand in putere si in volum. Culoarea rosie utilizata pentru tipografia numelui are o nuanta mai deschisa", noteaza Citroen in comunicatul de presa.
Logo-ul a fost creat in urma unui parteneriat dintre departamentele de marketing si design ale companiei. Aceasta echipa a fost condusa de Jean-Pierre Ploue si agentia Landor.
Alaturi de noul logo, Citroen si-a anuntat si noul slogan: "Créative Technologie", care va aparea pe toate pietele in aceasta forma si sta la baza strategiilor viitoare ale companiei.
O alta schimbare este redenumirea echipei de WRC a Citroen.
Trecerea de la "Citroen Sport" la "Citroen Racing", spun francezii, inspira mai multa vitalitate si performanta.
Intra in comunitatea Auto Spot de pe Facebook