Vechiturile care putrezesc ilegal pe trotuare, acumulând amenzi mai mari decât valoarea lor, sunt ridicate zilnic din sectorul 3 şi duse de maşinile Rosal în incinta fabricii "Acumulatorul", aflată la ieşirea din Bucureşti de pe DN3.
Nu toţi proprietarii se sinchisesc să plătească amenzile pentru rablele parcate ilegal, astfel că peste 400 de asemenea maşini, de la Aro 10 şi primele tipuri de Dacia, până la Skoda S1000 şi Trabant, ruginesc inghesuite la sediul "Acumulatorului". După 60 de zile, acestea sunt scoase la licitaţie, ajungând, dacă nu se găsesc excentrici care să le cumpere, la fier vechi.
Unul din proprietarii cărora li s-a dus maşina la "Acumulatorul" a venit s-o revendice, însă când a auzit că amenda este de 550 de lei, adică la fel de mare ca preţul maşinii, "i-a stat ceasul", după cum povesteşte amuzat Ion Rizea, şeful de coloană al Rosal.
Preţul revendicării este cumulat din cei 200 de lei pentru ridicare, 200 de lei pentru tractare şi 150 de lei pentru fiecare zi de staţionare în grija Rosal. Astfel, unele dintre aceste vechituri pot ajunge hilar de "preţioase": maşina cea mai vechi ridicată din sectorul 3 este o Dacia Break, care stă la sediul "Acumulatorul" din martie. După 110 zile lucrătoare de staţionare în grija Rosal, această maşină a căpătat o mare valoare: 169 de milioane de lei vechi. Ceea ce ne face să ne întrebăm: oare dacă ducem cărbune la "Acumulatorul", în câteva luni se va transforma în diamant?
Intra in comunitatea Auto Spot de pe Facebook