Sigla Dacia este pe tricourile fotbaliştilor de la Udinese Calcio, după ce duminică grupul Renault a semnat un parteneriat cu echipa, informeaza un comunicat al Udinese. De altfel, numele maşinii autohtone a apărut pentru prima dată pe tricourile sportivilor de la Udinese la sfârşitul weekendului, când echipa din Seria A a jucat împotriva lui AC Milan.
Contractul s-a încheiat într-o perioadă în care grupul Renault şi toată industria auto au probleme serioase cu vânzările. Fabrica Dacia de la Piteşti şi-a oprit producţia de patru ori în ultimul trimestru şi a anunţat disponibilizări. Mai mult, compania va beneficia de un ajutor de stat în valoare de 15,4 milioane de euro.
"Acest contract de sponsorizare reprezintă, pentru noi, o oportunitate importantă de a ieşi în faţa celorlalţi şi de a avea în vitrină o colaborare cu o echipă din unul dintre cele mai importante campionate ale lumii - Serie A. Este modul cel mai bun de a creşte notorietatea mărcii Dacia pe piaţa italiană. E ocazia de a ne face cunoscuţi printre tineri, clienţii noştri principali", a declarat Andrea Bracco, directorul de comunicare al Renault Italia.
Reprezentanţii Dacia din ţară au declarat că decizia de a sponsoriza echipa Udinese aparţine Renault Italia şi că nu va fi afectat în nici un fel bugetul Dacia din România. Aceştia nu au dorit însă să dea mai multe detalii despre parteneriat.
InfoNews
Intra in comunitatea Auto Spot de pe Facebook