Pentru posesorii de Harley Davidson exista acum autovehiculul perfect. Divizia de autoutilitare Volkswagen (VWN) a proiectat un sistem pentru modelul Multivan care permite motociclistilor sa-si transporte motocicletele in autovehicul fara a face compromisuri. Nici un alt producator nu a oferit o solutie similara pana in prezent. Aceasta noutate si detaliile cooperarii dintre cele doua produse de cult au fost dezvaluite de catre VWN si Harley Davidson astazi, in fabrica Harley de la Frankfurt.
Oferta este pe cat de practica pe atat de simpla: Doua pachete diferite, pe care clientii le pot solicita optional la comanda unui nou model Multivan Comfortline, creeaza in autovehicul locul necesar pentru motocicleta Harley Davidson.
Sistemul inregistrat pentru patentare de la divizia de autoutilitare Volkswagen este format dintr-un troliu cu cablu si o rampa rabatabila prin care se incarca motocicleta in modelul Multivan, precum si dintr-o sina profilata in interiorul autovehiculului pe care se poate fixa in siguranta motocicleta utilizand cordoane si inele. "Easy-in" este denumirea acestei solutii speciale. Se pot lua astfel in calatorie motociclete cu o greutate de pana la 300 de kilograme.
Cine apreciaza suplimentar si aspectul nobil, poate comanda pachetul de serie limitata "Easy-in-black" ce include suplimentar un sasiu sport, vopsea sidefata Black Magic, geamuri cu tenta in spate si jante cromate din aliaj usor, negre, de 18 toli. In ciuda solutiei de fixare, exista doua locuri in compartimentul de pasageri , astfel incat un total de patru persoane pot calatori in "Harley-Mobil".
Multivan Comfortline are un pret de pornire de aproape 37.000 Euro, pachetul "Easy-in" costa 2.064,80 Euro iar "Easy-in-black" 7.308 Euro. Cine se decide pentru al doilea pachet combinat cu modelul Multivan Comfortline economiseste in total 1.038 Euro.
Daca nu detineti inca o motocicleta, divizia de autoutilitare Volkswagen va ajuta sa achizitionati una: Toti dealerii sub contract va pun la dispozitie un model Harley Davidson Night Rod, de aceeasi culoare cu autovehiculul Multivan.
"Acest program reuneste concepte cu aceleasi afinitati", explica Harald Schomburg, membru al comitetului director al departamentului de vanzari si marketing de la divizia de autoutilitare Volkswagen. "Doua produse devenite cult datorita mitului libertatii si individualitatii ce intra intr-un parteneriat orientat spre client."
Intra in comunitatea Auto Spot de pe Facebook