În întreaga lume, livrările Volkswagen Autovehicule Comerciale, au crescut cu 2,9 la sută în 2008. Pentru prima dată în istoria companiei, Volkswagen Autovehicule Comerciale a vândut mai mult de o jumătate de milion de vehicule.
Cu 503,025 vehicule comerciale livrate către clienţi, marca a înregistrat creşteri de 2,9 procente faţă de anul precedent (în anul 2007: 488,726 unităţi livrate).
"În ciuda dificultăţilor şi tendinţelor pieţei, în ultimele şase luni ale anului trecut am obţinut cel mai bun nivel de vânzări atins vreodată în istoria companiei, de care, pe bună dreptate, suntem foarte mândri ", spune Stephan Schaller, CEO al Volkswagen Autovehicule Comerciale.
Marca a realizat creşteri în special în principalele pieţe din Europa şi America de Sud.
Gama T5 (Transporter şi Multivan) a avut cele mai multe livrari cu 178,000 unităţi (faţă de 2007: 191,200 unităţi).
Caddy a atins 151,570 de vehicule livrate în 2008 (în 2007:147,130 unităţi livrate).
De asemenea, Crafter este în continuă creştere cu 51,100 livrări în 2008 (în 2007: 46,160 unităţi).
Modelele Saveiro şi T2, fabricate în Brazilia, au crescut până la un total de 67,270 de unităţi vândute (faţă de 2007: 57,440 unităţi). În 2008, categoria Camioane şi Autobuze a vândut 45,780 camioane (în 2007: 38,820 unităţi) şi 9,280 autobuze (în 2007: 7,960 unităţi).
Volkswagen Autovehicule Comerciale s-a extins continuu pe piaţă ajungând
lider în vânzări în Europa cu 332,372 vehiculele comerciale uşoare şi a semnalat o creştere de vânzări de 1,1 la sută (faţă de 2007: 328,766 unităţi).
Cele mai importante pieţe pe lângă
Germania, care au avut 124,850 livrări, (o creştere de 2,3 la sută) au fost în special
Franţa (cu o creştere de 5,3 la sută) şi
Italia (o creştere de 14,3 la sută). În Europa Centrală şi de Est, au crescut livrările ajungând la un procent de 22 la sută, până la aproximativ 49,000 de vehicule.
În America de Sud livrările au crescut cu 18,6 la sută, până la 119,100 (faţă de 2007: 100,440 unităţi). În principalele pieţe din Brazilia, au fost vândute 105,620 de unităţi - o creştere de 23,7 la sută, comparativ cu anul precedent (85,370 unităţi).
Harald Schomburg, membru al consiliului de management al Volkswagen Autovehicule Comerciale divizia vânzări şi marketing:
"În situaţia economică actuală clienţii noştri continuă să aibă încredere în marca Volkswagen şi în modelele noastre. Această încredere va fi, avantajul nostru competitiv în dificilul an 2009. Desigur, vehiculele comerciale Volkswagen nu pot evita schimbările mediului economic ", subliniază Schaller. “Cu toate acestea, noi ne menţinem obiectivele noastre pe termen lung, de a vinde 750,000 vehicule comerciale uşoare în anul 2018. "
Noul pick-up, ca şi lansarea altor produse, precum şi intrarea pe noi pieţe vor continua să fie principalele provocări pentru ca marca Volkswagen Autovehicule Comerciale să fie în continuă creştere şi în următorii ani.
Porsche Romania
Intra in comunitatea Auto Spot de pe Facebook