Nu esti logat!

Login  |  Nu ai cont? Creeaza cont nou!
CAUTA pe site

NOUTATI auto TEST drive din TRAFIC CONSILIER auto SERVICII auto INTERACTIV
stiri

masini noi

concept cars

super cars
test drive

VIP drive

galerii foto

galerii video
subiectul zilei

pe magheru

petrecerea de pietoni

destinatii
consilier juridic

financiar

service / tehnologie

tuning
ghid adrese utile

anunturi second hand

incarcare freon auto

baterie auto
intrebarea zilei

top membri

forum de discutii

contact


Interviu cu Lewis Hamilton prezentat în exclusivitate pentru Mobil 1 The Grid


Scris de ionuthtd pe 30-06-2010

hamiltonLewis Hamilton a acordat un interviu pentru emisiunea Mobil 1 The Grid*, în timpul pregătirilor pentru Grand Prix-ul Santander 2010 al Marii Britanii de la Silverstone. După 1993, 2010 este primul an în care piloţii din cursa Silverstone nu vor realimenta. Echipele care se îndreaptă către circuitul de la Northamptonshire vor avea nevoie de maşini capabile să parcurgă o distanţă de 308 km, pe parcursul a 60 de tururi de cursă dificilă. Astfel, rolul combustibililor şi lubrifianţilor care asigură funcţionarea motorului în timpul cursei devine extrem de important. Pentru a face faţă acestor solicitări, ExxonMobil, partener tehnologic al echipei McLaren din 1995, oferă un nou lubrifiant şi combustibil capabil să ofere eficienţă şi forţă motorului, de care echipa are nevoie fără a compromite standardele înalte de protecţie.

Lewis Hamilton vorbeşte deschis despre importanţa combustibililor şi lubrifianţilor, dar şi despre speranţele şi temerile sale cu privire la Silverstone.

Î Ce aştepţi cel mai mult de la Silverstone?
LH Silverstone este întotdeauna foarte special, pentru că e Grand Prix-ul de acasă. Ajungi acasă şi te simţi mai relaxat, pentru că ştii că vei avea un sprijin extraordinar din partea fanilor tăi britanici. Nimic nu e mai emoţionant decât să participi la un astfel de Grand Prix şi să ai un astfel de sprijin. Simţi că înainte să soseşti câştigi automat puţin timp, iar apoi provocarea este să te duci şi să-i faci mândri de tine.

Î Crezi că organizarea unui Grand Prix al Marii Britanii este o idee bună?
LH Cred că e minunat. Am sprijinit mereu ideea că avem nevoie de un Grand Prix al Marii Britanii, pentru că aceasta este patria sporturilor cu motor şi sunt foarte mulţi fani aici. Cred că avem multe circuite foarte bune aici, însă Silverstone chiar este casa Formulei 1 britanice, aşa că e important să îl păstrăm.

Î Ai inclus Copse în propriul tău Supercircuit. Ce crezi despre restul Circuitului Silverstone?
LH Circuitul Silverstone este unul dintre cele mai rapide din calendar. De exemplu, primul viraj se ia cu 190 de mile pe oră, cu acceleraţia aproape la podea. Dacă ai maşina sub control, menţii acceleraţia la maxim la virajele doi şi trei, încetineşti puţin la patru şi încă puţin la cinci, apoi revii în forţă cu acceleraţie maximă la virajul şapte. Partea cu adevărat dificilă este ultimul sector când ajungi sub pod, prin Priory şi Brooklands, acesta fiind locul unde se adună şi cei mai mulţi spectatori să te vadă, aşa că probabil nu vei dori să faci prea multe greşeli acolo. E o cursă extrem de rapidă.

Î Cât de importanţi sunt lubrifianţii pentru a putea satisface solicitările acestei curse foarte rapide?
LH Cu Mobil 1, poţi accelera cu toată încrederea. Lubrifianţii sunt peste tot în maşină, de la garnituri până în inima maşinii, la motor. Lubrifianţii şi combustibilul pe care îi utilizăm circulă prin maşină ca sângele prin corpul omenesc. Cu cât sunt mai curate şi mai eficiente, cu atât te poţi baza mai mult pe maşină şi poţi face mai multe curse la capacitate maximă.

Î Îţi observi fanii atunci când eşti într-o cursă?
LH Văd întotdeauna fanii atunci când pilotez. Îi vezi zburând pe lângă tine şi la anumite viraje zăreşti pe câte cineva în tribuna oficială, aşa că eşti mereu conştient că fanii sunt acolo.

Î Aştepţi revenirea la Grand Prix-ul Marii Britanii?
LH Abia aştept să mă întorc la Grand Prix-ul Marii Britanii. În 2009 nu am reuşit să am aceleaşi rezultate ca în 2008. Nu am avut maşina sub control, dar anul acesta simt că va fi foarte bine şi că voi obţine primul sau al doilea loc în clasament, pentru echipă. Ar fi probabil lucrul cel mai deosebit pe care îl pot dori şi pe care îl pot avea fanii britanici… doi britanici în prima linie. Să obţinem primul sau al doilea loc ar fi foarte special.


Intra in comunitatea Auto Spot de pe Facebook




Posteaza un comentariu

Autor
Titlu
Comentariu
VerificareIntrodu cu grija caracterele din imaginea de mai jos.





   NOU!    Masini noi Concepte Supercar

  Vine primavara: GT86 se decapoteaza
Ca tot ne bucuram noi astazi de un inceput de primavara, iata ca prevestitorii acesteia sosesc inaintea ei – eu o asteptam de cand s-a lansat versiunea coupe – in [ continuare ... ]

  Detroit 2013 – BMW i3 Concept Coupe
L-am tot vazut, in poze, pe internet, in desene si concepte. Am auzit de el, dar nu l-am vazut in “carne si oase”. Iata ca, in sfarsit conceptul electric al [ continuare ... ]

  Totul despre Skoda Rapid. Cat costa in Romania
Noua SKODA Rapid se lanseaza in Romania cu un pret de intrare de 11.990 Euro (TVA inclus). Primul automobil SKODA care se inscrie in noua linie de design a marcii va [ continuare ... ]


mai multe modele noi...



SFATUL ZILEI:

Daca simti un miros urat in masina apeleaza la serviciul de igienizare a instalatiei de aer conditionat auto! Preturi de la 49 lei / masina!

   HOT STUFF

  Drac-impielitat: Audi A1 Quattro
Nemtii de la Sport Auto au pus mana pe editia limitata Audi A1 Quattro si si-au facut de cap cu ea. Si nu oricum, ci la 257 km/h... Limitat la doar 333 de exemplare, [ continuare ... ]

  SIAMB 2012: o mare dezamagire
SIAB. Ahh, ce amintiri. Parca ieri il rugam in genunchi pe tatal meu sa ma duca la evenimentul auto al anului in Romania. Prima editie la care am fost s-a desfasurat in [ continuare ... ]

  Lodgy, primul monovolum din istoria Dacia (Galerie foto)
Este oficial! In martie 2012, la Salonul Auto de la Geneva, baietii de la Dacia vor lansa cel de-al saptelea model din gama producatorului roman. Pentru a nu ne tine ca [ continuare ... ]


vezi si alte informatii importante

   ANUNTURI SECOND HAND
Cauti oferte de masini second hand? Vrei sa-ti vinzi masina?
Foloseste GRATUIT baza de date
AUTOspot.ro!

adauga un anunt
cauta o masina
 
Volkswagen BORA (2002)

5260 €

 
Volkswagen BORA (2003)

5480 €

 
Skoda FABIA (2008)

2500 €

 
Skoda FABIA (2008)

2500 €

 
Ford FOCUS (2000)

3750 €

 
Opel ASTRA (1997)

1500 €

 
Renault 19 (1993)

1200 €

 
Nissan MICRA (2001)

3500 €

 
Ford TOURNEO CONNECT (2003)

7500 €


cauta prin toate anunturile
pune la vanzare masina ta!

    FORUM - DISCUTII DESPRE MASINI

Ai intrebari, nelamuriri sau probleme cu masina? Scrie-le pe forum si vei primi raspuns de la membrii si administratorii nostri!

Ultimele mesaje:

Reparatii injectoare 1.6 TDI SIEMENS - Vw, Audi


scris de victor56 pe 18 Oct, 10:34

Reparatii Injectoare - Reconditionari Injectoare


scris de victor56 pe 23 Aug, 12:30

Reparatii Injectoare Pompa Duza 1.9 TDI - 2.0 TDI


scris de victor56 pe 15 Nov, 12:25

REPARATII INJECTOARE OPEL ASTRA 1.7 CDTI


scris de victor56 pe 30 Mar, 10:46

Service auto Bucuresti


scris de cezarculetu78 pe 30 Jul, 10:47

Reparatii injectoare Vw, Audi, Skoda, Seat


scris de victor56 pe 07 Jul, 11:17

Reparatii Injectoare Logan 1.5 DCI


scris de victor56 pe 23 Apr, 09:12

Jante din aliaj si tabla - Vadrexim


scris de damyy2019 pe 08 May, 09:40

Anvelope de vara si iarna - Vadrexim


scris de damyy2019 pe 08 May, 09:40

Cauciucuri de vara si iarna - Premium sau Buget ?


scris de damval2019 pe 26 Mar, 09:22


scrie pe forum



Statistica vizitatori

Acum: 12 vizitatori si 3 membri
Astazi: 1.143 vizitatori
Ultima luna: 31.574 vizitatori

Vezi membrii care sunt on-line acum