In aproape doua luni de la lansarea oficiala, pentru modelul Kia cee’d s-au realizat 562 de contracte. Acest lucru inseamna ca in primele 50 de zile de la lansare, planul initial de vanzari pentru acest an (400 de autoturisme cee'd) a fost depasit cu peste 50%.
“Cererea foarte mare pe care am inregistrat-o la acest model ne-a luat putin prin surprindere, dar, incepand cu luna mai, Kia Romauto a recalibrat comenzile catre fabrica din Zilina, ceea ce se va traduce, incepand cu luna iulie, in intervale mult mai mici de asteptare (2-3 saptamani) pentru livrarea masinilor catre clienti precum si in dimensionarea conform noilor conditii a stocului de masini existent”, a declarat dl. Dan Chitaru, presedinte al Kia Romauto, distribuitor pentru Romania al Kia Motors Corp.
“Ne asteptam ca, incepand cu luna iulie, cand vom aduce si celelalte motorizari (1.6 diesel 115 CP, 1.6 benzina 122 CP, 2.0 benzina 143 CP si 2.0 diesel 140 CP), ritmul comenzilor sa se intensifice semnificativ.”, a mai precizat Dan Chitaru.
Din analiza comenzilor deja primite, a reiesit ca modelul Base, acum "rebotezat" Best, a fost preferat de aproximativ 58 % din totalul clientilor, multi altii preferand sa-si configureze singuri masinile. Kia Romauto este unul dintre putinii importatori care ofera oricarui client posibilitatea reala de a-si construi singur masina dorita. In actualele circumstante, Kia Romauto si-a propus un target de vanzari de 1.500 de unitati pentru acest model, pe 2007.
Vezi galeria de imagini cu modelul Kia cee'd
Kia Motors Corporation – producatorul auto cu cel mai mare ritm de crestere din lume – a fost fondata in 1944 si este cel mai vechi producator corean de autovehicule. Parte a Hyundai-Kia Automotive Group, Kia si-a propus sa devina una dintre cele mai apreciate marci auto din lume. Cu 12 unitati de productie si asamblare, distribuite in 7 tari, Kia livreaza anual peste 1.1 milioane vehicule, comercializate printr-o retea de distributie ce acopera 160 de tari. Astazi, Kia are peste 32,500 de angajati si venituri anuale de 16 miliarde USD. Kia este sponsorul principal al ‘Australian Tennis Open’ si sponsor oficial al ‘Davis Cup’, la nivel mondial. Sloganul Kia Motors Corporation – ‘The Power to Surprise’ – reprezinta angajamentul companiei de a depasi asteptarile clientilor printr-un proces continuu de inovatie in domeniul auto.
Intra in comunitatea Auto Spot de pe Facebook