Ciclismul rămâne un important pilon de susţinere al strategiei de sponsorizare ŠKODA. Producătorul ceh şi-a prelungit cu încă cinci ani, până în 2018, angajamentul ca partener oficial şi partener auto oficial al Tour de France. Acordul pentru perioada 2014-2018 a fost semnat în 05 martie la Geneva, de către ŠKODA şi compania franceză de marketing ASO (Amaury Sport Organisation).
Producătorul auto ceh este încă din 2004 partenerul oficial, partenerul auto oficial şi sponsorul Tricoului Alb al Tour de France. “Al treilea cel mai mare eveniment sportiv din lume reprezintă o ocazie excelentă pentru a prezenta audienţei globale marca şi modelele noastre,” declară Werner Eichhorn, membru al Consiliului de Administraţie ŠKODA, responsabil pentru Distribuţie şi Marketing.
Numai la Tour de France 2013, circa 12 milioane de fani ai ciclismului şi-au încurajat favoriţii de-a lungul rutei, însoţiţi de 1,4 miliarde de telespectatori.
Intra in comunitatea Auto Spot de pe Facebook