Lotus si-a anuntat zilele trecute retragerea de la Salonul Auto de la Paris, ce va avea loc in septembrie. Gura targului anunta o masiva problema pentru compania britanica, care nu prea a reusit sa isi duca la capat planul ambitios de a lansa sase noi modele in ultimii doi ani, precum anuntase la editia din 2010 a aceluiasi salon frantuzesc.
Dar nu tot ce suna problematic trebuie sa fie si rau - Lotus se pune pe treaba, schimbandu-si strategia de piata dupa ce Dany Bahar a parasit scaunul de presedinte al companiei... Adica a fost concediat. De Dany Bahar ati auzit dupa ce a declarat ca va aduce Lotus-ul la nivelul de super-car high-end, super-car ce se va batea direct cu Ferrari si Lamborghini. Nimic rau de zis, doar ca noile modele lansate vizau costuri duble de productie, implicit un pret extrem de cealalta parte a zidului - adica la clientul final. Cu totii stim ca Lotus a reprezentat intodeauna varianta accesibila a unui sport-car, cu o lista destul de scurta de optionale, motoare destul de capabile si un pret ce nu sare la valori exorbitante.
Un exemplu ca toate sunt bune in curtea companiei britanice este prezenta acestora in cadrul festivalului de la Goodwood - Festival of Speed, Lotus reprezentand tema centrala a intregului show.
Locul de presedinte Lotus a fost luat de Aslam Farikullah, un director din cadrul DRB-Hicom, compania din Malaezia ce detine Lotus in momentul de fata. Se zvoneste ca urmatoarea miscare a companiei ar fi reintoarcerea la origini, la productia de masini usoare si puternice, caci doar asta a facut Lotus cel mai bine atatia ani la rand, intorcand la 180 grade planul de acum doi ani al lui Dany de a lansa pe piata inca sase modele noi. Noi asteptam..
Intra in comunitatea Auto Spot de pe Facebook