Luna aprilie a fost cea de-a treia în care Mazda a înregistrat o creştere a vânzărilor pe piaţa din România, compania comercializând 80 de unităţi, cu 21% mai mult decât în aceeaşi perioadă a anului trecut. Cumulat, în primele 4 luni, vânzările constructorului pe piaţa locală au totalizat 307 unităţi.
Cel mai bine vândut model a fost noua Mazda3, cu 45 de autovehicule. Compacta Mazda beneficiază în prezent de o ofertă avantajoasă constând într-un discount de 2.500 de euro şi garanţie extinsă la 5 ani gratuit. Oferta este valabilă pentru orice Mazda3 nou achiziţionată până la 30 iunie 2010.
Mazda3 este cel mai bine vândut model al constructorului japonez la nivel global, peste 2 milioane de unităţi fiind comercializate de la lansarea primei generaţii din 2003. Versiunea curentă pune în valoare toate atributele Mazda, integrând un caracter dinamic pronunţat, elemente tehnologice menite să reducă nivelul consumului şi al emisiilor cum este sistemul i-stop, precum şi tehnologii de siguranţă avansate cum este cazul sistemului RVM (senzori care monitorizează partea din spatele autovehiculului).
Intra in comunitatea Auto Spot de pe Facebook