Anul 2013 a fost emblematic pentru Mazda, constructorul japonez de maşini sfidând convenţionalul şi înregistrând una dintre cele mai mari creşteri de volum comparativ cu alte mărci de pe piaţa Europeană.
Înmatriculările noi de vehicule de pasageri Mazda au crescut cu 18% în 2013 comparativ cu 2012, în timp ce piaţa din Europa a scăzut cu 1.8% - al şaselea an consecutiv de declin.
Mazda a înregistrat performanţe pe toate pieţele, în multe cazuri cu procente semnificativ mai mari, raportând creşteri de două cifre în trei din fiecare patru ţări. Regiunea nordică a fost foarte robustă, cu o creştere de 59% a vânzărilor în 2013 comparativ cu 2012.
În Norvegia vânzările practic s-au dublat, în timp ce în Polonia creşterea a fost de 73%, în Portugalia de 44%, în Ungaria de 41%, iar în Republica Cehă şi Slovacia de 38%. În ceea ce priveşte cele 5 pieţe mari din Europa, vânzările Mazda în Germania au crescut cu 11% în 2013 comparativ cu 2012, cu 19% în Marea Britanie, 18% în Franţa, 32% în Spania şi 7% în Italia. Numărul total de unităţi vândute în Europa în 2013 a depăşit 150.000. Prin urmare, cota de piaţă a companiei a crescut la 1.2%, în creştere cu două zecimi comparativ cu 2012.
În România, Mazda înregistrat o majorare a vânzărilor cu 38% în 2013 comparativ cu 2012.
Intra in comunitatea Auto Spot de pe Facebook