În ciuda crizei, romånii nu renunţă la vicii sau la confort. Pentru 70% dintre orăşenii care au maşină, aceasta rămåne în continuare principalul mod de locomoţie, nevăzånd folosirea mijloacelor de transport în comun ca o modalitate de a economisi bani, arată un studiu reprezentativ în mediul urban, realizat de compania de cercetare 360insights.
De asemenea, consumul de alcool şi tutun nu fac parte din råndul cheltuielilor la care oamenii ar renunţa. Astfel, numai 43% din cei care aleg produse din această categorie se gåndesc să reducă într-un fel consumul. Produsele la care, în schimb, nu vor renunţa şi pentru care vor reduce cel mai puţin cheltuielile sunt cele alimentare (doar 11% vor reduce acest tip de cheltuieli), utilităţile (doar 24%) şi produsele de îngrijire personală (doar 28%).
Rezultatele studiului mai arată că mai mult de jumătate (56%) dintre romånii intervievaţi consideră că efectele crizei sunt exagerate de mass-media.
InfoNews
Intra in comunitatea Auto Spot de pe Facebook