Noul targa este un 911 foarte special, un Porsche 911 cu plafon de sticla care se intinde de la rama parbrizului pana la linia de centura spate, plus dungile lucioase cizelate din aluminiu eloxat care se intind de-a lungul liniei plafonului de la montantul fata pana la baza montantului spate, ambele caracteristici facand ca acesta versiune 911 sa fie cu adevarat unica si foarte diferita.
Plafonul in sine este construit dintr-o parte culisanta in fata si o luneta care se deschide separat. Sectiunea culisanta se deschide jumatate de metru la actionarea unui comutator de pe consola centrala, culisand elegant sub luneta.
Plafon din sticla usor
Proiectat la standarde si mai inalte, plafonul culisant din sticla este construit dintr-o sticla speciala si este cu 1,9 kg sau 4,2 lb mai usor decat la vechiul model. El absoarbe aproape toate radiatiile ultraviolete, dar in acelasi timp este foarte transparent si permeabil la lumina. Jaluzeaua integrata se deschide si se inchide prin actionarea unui comutator in doua trepte care controleaza si plafonul de sticla ce ofera protectie suplimentara impotriva luminii soarelui sau temperaturilor scazute.
911 cu luneta pivotanta
Ca si predecesorul sau, noul 911 Targa 4(S) este singura versiune a lui 911 care prezinta o luneta din sticla ce se deschide separat. Luneta se deschide cu ajutorul telecomenzii sau prin apasarea unui buton de pe panoul usii soferului, ridicandu-se la un unghi de 60 grade. Odata deschisa, luneta permite accesul la marele compartiment de 230 litri (8,1 cubic feet) plasat in spatele scaunelor fata.
Primul Targa disponibil in doua versiuni diferite
Noul Targa este primul model disponibil in ambele variante ale lui 911: clientul poate alege intre 911 Targa 4 care dezvolta o putere maxima de 325 CP sau 911 Targa 4S cu o putere de varf de 355 CP. Viteza maxima este aceeasi cu cea a versiunilor 911 Coupe Carrera 4 si Carrera 4S, fiind de 280 km/h sau 174 mph pentru 911 Targa 4 si de 288 km/h sau 179 mph pentru 911 Targa 4S.
Tractiune integrala pentru si o mai buna dinamica in conducere
Noul Targa se bazeaza pentru prima oara pe Carrera 4 cu tractiune integrala. Ca rezultat al sofisticatului sistem de tractiune integrala si al vascocuplului multidisc, cuplul distribuit rotilor fata este de 5% in majoritatea timpului si daca este necesar spre fata poate fi transmis pana la 40% din cuplul maxim. Acest lucru favorizeaza stabilitatea in viraje, stabilitatea directionala, si bineinteles dinamica conducerii pe suprafete dificile.
Suspensie cu sau fara PASM
O alta optiune la Targa este posibilitate alegerii intre doua suspensii: una clasica cu arcuri din otel si optional la 911 Targa 4 si standard la 911 Targa 4S entuziasmanta Porsche Active Suspension Management (PASM). Datorita varierii fortei de amortizare, PASM permite soferului sa aleaga intre o setare sportiva dar confortabila si una cu adevarat ferma.
Tren de rulare cu ecartament lat pentru a asigura confort si performante sportive intr-un tot unitar
Bazat pe suspensia versiunii cu tractiune integrala, ambele versiuni Targa ofera un set up confortabil al suspensiei cu caracteristici de condus mai sportive si mai dinamice decat la vechiul model. Ecartamentul lat in spate asigura un si mai mare potential in materie de acceleratie laterala servind la imbunatatirea dinamicii in conducere si a sigurantei.
Caroseria cu 44 mm sau 1,73" mai lata in spate decat modelul cu tractiune spate 911 Carrera permite utilizarea unor roti mai late si mai musculoase: Targa 4 vine cu pneuri de 295/35 ZR18 in spate iar Targa 4S cu pneuri si mai late de 305/30 ZR19.
Intra in comunitatea Auto Spot de pe Facebook