Încurajat de succesul înregistrat de Captur pe piața internațională, Renault confirmă odată cu lansarea noului Kadjar, o dinamică puternică a planului de produs, dar şi viziunea asupra modelelor crossover.
Cu noul Renault Kadjar, Renault continuă explorarea unui nou segment de piață (C), marcat de un ritm de creștere accelerat în ultimii ani și își completează gama de crossovere alături de Captur (segment B) și Koleos (segment D)
Creată în 1999, Alianța strategică Renault-Nissan a vândut 8,4 de milioane de vehicule în aproape 200 de țări în anul 2014, consolidându-și poziția de al 4-lea grup auto mondial.
Renault Kadjar beneficiază de sinergiile rezultate din această alianță, întrucât construcția sa se bazează pe o platformă comună a celor doi constructori: platforma CMF C/D a Alianței Renault-Nissan.
Rezultatul a patru ani de dezvoltare comună și testată deja în cazul a 3 modele ale Renault și Nissan, platforma CMF C/D demonstrează expertiza Alianței pe segmentul vehiculelor crossover.
Noul crossover Renault Kadjar este disponibil cu tracțiune 4x4 sau 4x2, fiind proiectat să răspundă cerințelor clienților din segmentul din care face parte.
Transmisia integrală oferă o motricitate evoluată, prin utilizarea celor trei moduri de utilizare (Auto, LOCK și 2WD) ce permit selectarea transmisiei ideale în orice situație.
Intra in comunitatea Auto Spot de pe Facebook