Nu esti logat!

Login  |  Nu ai cont? Creeaza cont nou!
CAUTA pe site

NOUTATI auto TEST drive din TRAFIC CONSILIER auto SERVICII auto INTERACTIV
stiri

masini noi

concept cars

super cars
test drive

VIP drive

galerii foto

galerii video
subiectul zilei

pe magheru

petrecerea de pietoni

destinatii
consilier juridic

financiar

service / tehnologie

tuning
ghid adrese utile

anunturi second hand

incarcare freon auto

baterie auto
intrebarea zilei

top membri

forum de discutii

contact


TT la Bamboo


Scris de Razvan Filip Dumitru pe 14-09-2006

TT la BambooDupa lungi asteptari, presupuneri si speculati, Audi TT este si in Romania. Lansarea oficiala a avut loc pe data de 13 septembrie,unde in alta parte daca nu la Bamboo. Cel mai "la fite" club Bucurestean a fost "gazda" show-ului.
Audi TT, este o masina de cult - chiar din ziua in care si-a facut debutul, in toamna lui 1998, Audi TT a produs o revolutie in segmentul coupe-urilor sport, a imbogatit imaginea marcii cu mai multa putere si prestanta.. Acum isi face debutul a doua generatie a acestui model de succes. Noul TT coupe incorporeaza dinamism de prima clasa, prin designul sau, prin puterea motorului si prin performante.

Design exterior

Prima generatie TT a devenit un model de referinta in designul auto. Liniile geometrice incorporeaza o puritate functionala si o simplitate asemanatoare epocii Bauhaus din anii 20. Motivul principal al designului TT-ului a fost cercul, regasit ca forma geometrica in desenul pasajelor rotilor, al liniei plafonului si al partii din fata si din spate a masinii.
Aceasta arhitectura perena i-a garantat lui Audi o prezenta usor de recunoscut pe sosea si a reprezentat un moment important pentru dezvoltarea marcii.

In mod voit, Audi a pastrat genele modelului precedent. In cazul noului TT, formele geometrice converg armonios una in cealalta. Plafonul mai jos si mai ingust este sustinut de montanti subtiri ce sunt asezati pe umeri lati si puternici ai partii inferioare a caroseriei. Caroseria este compacta creand un feeling de incredere si forta.Formele geometrice concave si convexe ale acestei suprafete confera masinii caracterul unui corp atletic gata sa ia startul intr-o cursa.

Partea frontala a castigat in expresivitate. Grila radiatorului single frame serveste ca element definitoriu. Prizele largi de aer ascund potentialul motorului iar taietura ascutita a farurilor contribuie la crearea unei impresii de maturitate. Partea din spate, caracteristica lui TT, imbina puterea si dinamismul datorita pasajelor late ale rotilor. Stopurile genereaza un efect tridimensional multumita unui efect de profunzime.

Tevile de esapament puternice, difuzorul lat si lampa de ceata plasata central sunt caracteristici intilnite in motor sport.
Cand noul TT sta pe loc, spoilerul spate actionat electric nu obtureaza deloc vizibilitatea. Cand TT atinge 120 km/h spoilerul iese in afara ca un profil curb in doua dimensiuni imbunatatind apasarea la puntea spate. Cand viteza scade sub 80 km/h, spoilerul se retrage automat. Designul podelei ajuta de asemenea la reducerea fortelor ascensionale.

Interiorul

Originalul TT a fost unul din putinele coupe-uri de pe piata care au oferit un interior de masina sport adevarata. In noul model, de asemenea, dinamismul fluid al exteriorului se regaseste si la interior.

O linie continua asigura o tranzitie intre panoul usii si plansa de bord. Interiorul incorporeaza motivul cercurilor clasice pe diverse cai cum ar fi de exemplu cele trei guri de ventilatie centrale. Toate liniile converg catre instrumentele de bord, dominate de cele doua indicatoare mari pentru vitezometru si turometru. Noi dotari includ un vitezometru digital pe displayul informational al soferului.

Noul volan sport standard este confortabil. Cadrul sau solid imbracat in piele de calitate Nappa este aplatizat in partea inferioara similar cu modelele Audi RS4 si prototipul de masina sport Le Mans Quattro. Scaunele sport ale soferului si pasagerului sunt montate chiar mai jos decat in modelul predecesor oferind o adevarata pozitie de condus sport. Ca si coloana volanului, scaunele pot fi ajustate longitudinal si in inaltime oferind o pozitie de condus sport pentru fiecare sofer.

Caroserie

Noul TT, ca si predecesorul sau, este disponibil initial ca un coupe 2 plus 2 locuri, un model roadster fiind prevazut pentru mai tarziu.

Impresia dinamica este creata de proportiile modificate. Coupe-ul este mai lung cu 137 mm, mai lat cu 78 mm decat predecesorul sau dar doar 6 mm mai inalt. El are acum 4.178 mm lungime, 1.842 mm latime si 1.352 mm inaltime. Ampatamentul lui TT este de 2.468 mm.

De asemenea, interiorul beneficiaza de pe urma cresterii in dimensiuni: el a crescut cu 75 mm in lungime la 1.577 mm, cu 29 mm in latimea interioara fata la nivelul umerilor la 1.352 mm si cu 23 mm in latimea interioara spate la nivelul umerilor la 1.206 mm.
In configuratia de baza, compartimentul de bagaje adaposteste sub hayonul larg 290 litri. El creste la 700 litri cand scaunele spate sunt rabatate iar lungimea lui de 1,70 metri este ampla si suficienta pentru doi saci de golf. Cu aceste caracteristici practice TT Coupe impune standardele in clasa sa.

Caroseria lui TT este realizata in sistemul de constructie usoara ASF.
Cele trei litere sunt prescurtarea de la Audi Space Frame, tehnologia inovatoare pentru caroseria din aluminiu dezvoltata de Audi la inceputul anilor 90 pentru prima generatie Audi A8. Tehnologia ASF combina aluminiul cu otelul pentru prima oara. Aluminiul reprezinta 69% din greutatea caroseriei. Componente din otel complet galvanizate sunt localizate in principal in partea din spate a podelei. Usile si capacul portbagajului sunt realizate de asemenea din otel. Acest lucru asigura o distributie echilibrata pe punti imbunatatind handlingul masinii.

Caroseria lui TT cantareste doar 206 kg din care 140 kg sunt aluminiu si 66 kg otel. Daca ar fi fost construita integral din otel, ar fi fost cu 48% mai grea. Greutatea mica este unul din factorii cheie care se ascund in spatele comportamentului impresionant pe sosea. Greutatea la gol a lui TT 2.0 TFSI este exact 1.260 kg – plasandu-l in fata in ceea ce priveste performantele in aceasta clasa. Iar 3,2 Quattro cantareste doar 1.410 kg.

Datorita sistemului ASF, Audi TT prezinta caracteristici care sunt tipice unei masini sport adevarate. Rigiditatea torsionala statica a fost imbunatatita cu 50% comparativ cu predecesorul sau. In ceea ce priveste siguranta la crash, de asemenea TT nu face nici un compromis


Intra in comunitatea Auto Spot de pe Facebook




Posteaza un comentariu

Autor
Titlu
Comentariu
VerificareIntrodu cu grija caracterele din imaginea de mai jos.





   NOU!    Masini noi Concepte Supercar

  Vine primavara: GT86 se decapoteaza
Ca tot ne bucuram noi astazi de un inceput de primavara, iata ca prevestitorii acesteia sosesc inaintea ei – eu o asteptam de cand s-a lansat versiunea coupe – in [ continuare ... ]

  Detroit 2013 – BMW i3 Concept Coupe
L-am tot vazut, in poze, pe internet, in desene si concepte. Am auzit de el, dar nu l-am vazut in “carne si oase”. Iata ca, in sfarsit conceptul electric al [ continuare ... ]

  Totul despre Skoda Rapid. Cat costa in Romania
Noua SKODA Rapid se lanseaza in Romania cu un pret de intrare de 11.990 Euro (TVA inclus). Primul automobil SKODA care se inscrie in noua linie de design a marcii va [ continuare ... ]


mai multe modele noi...



SFATUL ZILEI:

Daca simti un miros urat in masina apeleaza la serviciul de igienizare a instalatiei de aer conditionat auto! Preturi de la 49 lei / masina!

   HOT STUFF

  Lodgy, primul monovolum din istoria Dacia (Galerie foto)
Este oficial! In martie 2012, la Salonul Auto de la Geneva, baietii de la Dacia vor lansa cel de-al saptelea model din gama producatorului roman. Pentru a nu ne tine ca [ continuare ... ]

  Audi RS4 Avant: concediul alaturi de familie nu a sunat niciodata mai bine
Pentru ca vara s-a instalat cum trebuie pe meleagurile noastre, am considerat ca ar fi bine sa discutam despre o masina perfecta pentru concediul pe care sunt sigur ca de [ continuare ... ]

  Audi prezinta noul SQ5 TDI
Cui nu ii place un crossover? Este mai practic decat un sedan, dar mai mic decat un SUV. Poti indesa o gramada de chestii in el, dar nu ai nevoie de inca doi prieteni [ continuare ... ]


vezi si alte informatii importante

   ANUNTURI SECOND HAND
Cauti oferte de masini second hand? Vrei sa-ti vinzi masina?
Foloseste GRATUIT baza de date
AUTOspot.ro!

adauga un anunt
cauta o masina
 
Volkswagen BORA (2002)

5260 €

 
Volkswagen BORA (2003)

5480 €

 
Skoda FABIA (2008)

2500 €

 
Skoda FABIA (2008)

2500 €

 
Ford FOCUS (2000)

3750 €

 
Opel ASTRA (1997)

1500 €

 
Renault 19 (1993)

1200 €

 
Nissan MICRA (2001)

3500 €

 
Ford TOURNEO CONNECT (2003)

7500 €


cauta prin toate anunturile
pune la vanzare masina ta!

    FORUM - DISCUTII DESPRE MASINI

Ai intrebari, nelamuriri sau probleme cu masina? Scrie-le pe forum si vei primi raspuns de la membrii si administratorii nostri!

Ultimele mesaje:

Reparatii injectoare 1.6 TDI SIEMENS - Vw, Audi


scris de victor56 pe 18 Oct, 10:34

Reparatii Injectoare - Reconditionari Injectoare


scris de victor56 pe 23 Aug, 12:30

Reparatii Injectoare Pompa Duza 1.9 TDI - 2.0 TDI


scris de victor56 pe 15 Nov, 12:25

REPARATII INJECTOARE OPEL ASTRA 1.7 CDTI


scris de victor56 pe 30 Mar, 10:46

Service auto Bucuresti


scris de cezarculetu78 pe 30 Jul, 10:47

Reparatii injectoare Vw, Audi, Skoda, Seat


scris de victor56 pe 07 Jul, 11:17

Reparatii Injectoare Logan 1.5 DCI


scris de victor56 pe 23 Apr, 09:12

Jante din aliaj si tabla - Vadrexim


scris de damyy2019 pe 08 May, 09:40

Anvelope de vara si iarna - Vadrexim


scris de damyy2019 pe 08 May, 09:40

Cauciucuri de vara si iarna - Premium sau Buget ?


scris de damval2019 pe 26 Mar, 09:22


scrie pe forum



Statistica vizitatori

Acum: 12 vizitatori si 3 membri
Astazi: 1.143 vizitatori
Ultima luna: 31.574 vizitatori

Vezi membrii care sunt on-line acum