In 2007, Marca Volkswagen a vândut clienţilor din toată lumea aproximativ 1,16 milioane de automobile din "familia" Golf, cuprinzând versiunile Golf hatchback, Golf Variant, Golf Plus şi Jetta, ceea ce a reprezentat o creştere de 8,2% faţă de anul anterior.
Versiunea clasică de hatchback a modelului Golf a rămas cel mai bine vândut model al mărcii Volkswagen cu 586.100 de unităţi livrate clienţilor şi o creştere de 5,5 procente.
"Modelul Golf nu se adresează unei singure pături sociale, oferind o calitate de vârf, deci este ideal pentru orice grup ţintă. Mai mult, faptul că îşi conservă extrem de bine în timp valoarea, rămâne un factor foarte atractiv", a comentat Detlef Wittig, vice-preşedintele executiv de Vânzări şi Marketing al Grupului Volkswagen.
A existat o creştere foarte puternică de 45,8 procente în livrările către SUA, cea mai mare piaţă de peste ocean, vânzările modelului Golf hatchback totalizând acolo 41.800 unităţi. Valori mari au mai fost atinse şi în Canada (+66,3 procente, până la 15.800 unităţi) şi Brazilia (+55,6 procente, până la 13.400 unităţi). O creştere considerabilă a mai fost raportată pentru pieţele mari europene, precum Franţa (+11,8 procente, până la 32.700 unităţi), Marea Britanie (+7,7 procente, până la 67,100 unităţi) şi Italia (+7,5 procente, până la 48.500 unităţi). Prin urmare, clasicul Volkswagen Golf a avut din nou o contribuţie crucială la vânzările mărcii, care au depăşit recordul de 3,66 milioane de automobile vândute în toată lumea (+7,8 procente).
În Europa, Volkswagen a livrat 420.000 de unităţi, cu 2,8% mai mult decât anul anterior. Aceasta a fost, în parte, atribuită creşterii mari înregistrate de pieţele din Europa centrală şi de Est, cum ar fi România (+67,4 procente, până la 5.400 automobile), Rusia (+76,5 procente, până la 4.500 unităţi) şi Polonia (+45,1%, până la 4.500 automobile).
Porsche Romania
Intra in comunitatea Auto Spot de pe Facebook