Festivalul de publicitate de la Cannes a insemnat un nou succes pentru marca Volkswagen: constructorul din Wolfsburg a reusit sa obtina Marele Premiu la sectiunea on-line pentru campania GTI, reclame care au strans numeroase aprecieri pozitive din partea juriului. De asemenea, unul din spoturile campaniei VW Features a fost distins cu "Leul de Aur", numarandu-se printre cei 25 de laureati care au primit o statueta din cel mai pretios metal. Clipul intitulat Smoke, care a fost parte integranta a campaniei GTI, a primit "Leul de Argint", alaturi de 26 de spoturi ce au apartinut unor companii din diferite domenii.
Campania "VW GTI"
Acum 20 de ani, Volkswagen a creat un monstru. In 1984, cel mai mare producator european de automobile a introdus GTI, versiune prin care a dat nastere fenomenului "Hot Hatch" si unui nou gen de proprietari de masini: amatorii de tuning. Trecand cu repeziciune spre momentul actual, in orice parcare din America poate fi vazuta una din aceste masini: un automobil economic si cu aspect neglijent, care a fost impodobit cu decoratiuni ce te duc cu gandul la curse, dar la care bunul gust si performantele sunt notiuni ce lipsesc cu desavarsire. Prin campania Un-pimp, Volkswagen cauta sa revigoreze cultura de tuning si sa reafirme superioritatea tehnologiei germane, reprezentata de Volkswagen GTI, model ce dezvolta 200 CP.
Clipurile prezentate infatiseaza inginerii germani demontant elementele de tuning si explicandu-le proprietarilor care sunt adevaratele calitati ale modelului GTI.
La adresa www.VWFeatures.com, Volkswagen a creat un configurator GTI care da posibilitatea ca vizitatorii sa-si aleaga caracteristicile propriului model GTI, dupa care pot face o calatorie virtuala alaturi de Helga, un superb inginer german. In plus, Helga "si-a creat" propria pagina pe site-ul Myspace, unde are profil, tonuri polifonice, secttiune de intrebari si raspunsuri, dar si fotografii din vanacta. Pana in prezent, Helga are peste 8.400 de prieteni.
Intra in comunitatea Auto Spot de pe Facebook