Nu esti logat!

Login  |  Nu ai cont? Creeaza cont nou!
CAUTA pe site

NOUTATI auto TEST drive din TRAFIC CONSILIER auto SERVICII auto INTERACTIV
stiri

masini noi

concept cars

super cars
test drive

VIP drive

galerii foto

galerii video
subiectul zilei

pe magheru

petrecerea de pietoni

destinatii
consilier juridic

financiar

service / tehnologie

tuning
ghid adrese utile

anunturi second hand

incarcare freon auto

baterie auto
intrebarea zilei

top membri

forum de discutii

contact


Audi TT – UnTTold story


Scris de Razvan Filip Dumitru pe 17-01-2007

TTSunt convins că fiecare dintre cei care citesc acest articol, sau hai să nu exagerez, mare parte dintre voi, are foarte bine stabilit un plan în care găsim toate maşinile pe care ni le-am cumpăra dacă fie câştigăm la loterie, fie vindem un site gen "YouTube" (cunoscătorii ştiu la ce mă refer).

Ideea pe care vreau să o transmit este simplă, cu toţii visăm să avem multe multe maşini, câte una pentru fiecare ocazie, sau una pentru vară, una pentru iarnă, una pentru dus copiii la şcoală şi înşiruirea ar putea continua. Vrem maşini puternice, maşini sigure, maşini frumoase, maşini super dotate, maşini care să ne ofere o "poziţie" socială mai bună decât a vecinului, iar în zilele pe care le trăim vechea zicală s-a metamorfozat şi sună cam aşa: "Mai bine să se strice maşina vecinului ..".

Trecem peste aceste mici adevăruri şi uşor-uşor intrăm în micul nostru basm. O poveste frumoasă în care sunt posesorul unui superb Audi TT, 2.0 TFSI, 200 de cai putere (nu am vrut să-mi iau Quattro, moft, vreau să-mi "fugă fundul"), o poveste în care nu există limite de viteză, iar poliţia este la dispoziţia şoferilor.

Timpul şi spaţiul sunt prietenii mei, o zi însorită de decembrie se conturează încă de la primele ore ale dimineţii. Asfaltul parcă ar fi fost special uscat, exact aşa cum trebuie ca anvelopele să-şi facă datoria. O stabilitate desăvârşită şi o direcţie "ascuţită" sunt ingredientele unei maşini perfecte. TT-ul le posedă pe amândouă şi încă ceva în plus.

Comoditatea scaunului şi poziţia perfectă la volan mă duc imediat cu gândul la o maşină exotică, o maşină care parcă s-ar lipi de şosea, o maşină făcută cu un scop clar, plăcerea de a conduce.

Înghite kilometri întregi fără să-mi dau seama, singurele lucruri pe care reuşesc să le sesizez sunt doar câteva imagini lungi, care dispar instantaneu, acele fete care întorc capul după "frumuseţea mea". Sunt doar eu şi şoseaua, privirea îmi este aţintită departe în zare, acolo unde sper să nu mai ajung niciodată, acolo unde mă aşteaptă un final nedorit. Plăcerea cu care conduc şi sentimentele pe care le am sunt transmise către maşină printr-un volan sport, perfect conturat.

Spaţiul care mă înconjoară este mic, aproape minuscul, dar cu toate acestea este exact cât trebuie ca două persoane să se bucure de o călătorie de neuitat. Materialele sunt de cea mai bună calitate, piele aproape peste tot iar acolo unde întâlnim plasticul, acesta încântă simţul tactil.

Brusc îmi aduc aminte că abia a încăput în portbagaj sacul de golf şi nu am mai avut loc să-mi iau racheta de tenis. Dar nu-mi fac griji, opresc pe drum şi-mi cumpăr una.

Mă liniştesc şi-mi aduc aminte de vechiul TT pe care tocmai l-am vândut zilele trecute. Năstruşnică maşină. Dar parcă nu atât de pasională şi frumoasă ca cea nouă. Liniile sunt mai fluide, stopurile urmează tendinţele şi devin acum tridimensionale, dar şi şasiul făcut aproape în întregime din aluminiu, sunt doar câteva detalii care fac noul model să fie net superior "răposatului".

Drumul şerpuit este creat special ca să nu adormi la volan, fie că abordez o curbă cu 60km/h, fie că acul indicator arată 120, micuţul nu mişcă, mă ascultă spăşit. Sunetul turbinei îmi mângâie auzul atunci când mă încăpăţânez să ţin turaţia sus, acolo unde nu se vede decât un număr rotund, 6500.

Singurul lucru care mă face să simt realitatea este indicatorul de benzină, cel care-mi dă de ştire că oprirea este inevitabilă. Nu vreau, nu vreau să mă dau jos din maşina mea... Vreau să continui să conduc...

Vă las pe voi să încercaţi să vă daţi seama cât a fost ficţiune şi cât nu, eu în schimb vă pot spune că noul TT este în "topul meu".

AUTOspot apreciază:

+ stabilitatea desăvârşită
+ calitatea elementelor interioare
+ puterea motorului

AUTOspot nu apreciază:

- consumul ridicat
- spaţiul interior, destul de redus
- cutia de viteze prea larg etajată.

Date Tehnice:

Motorizare: 1984 cmc, turbo
Putere maximă: 200 cp / 5100 rot/min
Carburant: benzina
Cutie de viteze: 6+1, manuala
Transmisie: puntea fata
Greutate proprie: 1260 kg
Volum portbagaj: 290 l
Volum rezervor: 55 l
Accelerare 0-100 km/h: 6,6 s
Viteza maximă: 240 km/h
Preţ CIP: 29.796 euro






Vezi mai multe poze cu noul Audi TT în galeria foto

Intra in comunitatea Auto Spot de pe Facebook




4 comentarii. Posteaza un comentariu

banchetele de la noul TT sunt fixe sau rabatabile?
Scris de Loaded pe 10-06-2008 11:33

Noul TT are in clasamente minim 4 stele ba chiar maximul de 5.Poate sa-mi spuna cineva cum e ca masina de zi-cu-zi?Cat consuma real in Bucuresti?Bancheta spate e rabatabila?
Scris de aecrimircea pe 25-04-2008 10:44

O masinutza ce accelereaza pana la 205 km/h constant fara a avea "intreruperi" ;-) ... 245km/h am prins pe gume de iarna si mai aveam "pedala"
Scris de Anonim pe 27-03-2007 00:22

prea tare
Scris de Schumi pe 14-02-2007 01:40

Audi nu sunt genul de masini pe care sa le critici din punct de vedere tehnic, dar nu ma numar printre fanii marci pentru ca toate modelele lor au in dotare botul ala absolut oribil, si butucanos. Ditai calandrul ala strica o bunatate de masina, asta si spatele ala care se termina parca prea brusc. Restul e inatacabil.

Posteaza un comentariu

Autor
Titlu
Comentariu
VerificareIntrodu cu grija caracterele din imaginea de mai jos.





   NOU!    Masini noi Concepte Supercar

  Vine primavara: GT86 se decapoteaza
Ca tot ne bucuram noi astazi de un inceput de primavara, iata ca prevestitorii acesteia sosesc inaintea ei – eu o asteptam de cand s-a lansat versiunea coupe – in [ continuare ... ]

  Detroit 2013 – BMW i3 Concept Coupe
L-am tot vazut, in poze, pe internet, in desene si concepte. Am auzit de el, dar nu l-am vazut in “carne si oase”. Iata ca, in sfarsit conceptul electric al [ continuare ... ]

  Totul despre Skoda Rapid. Cat costa in Romania
Noua SKODA Rapid se lanseaza in Romania cu un pret de intrare de 11.990 Euro (TVA inclus). Primul automobil SKODA care se inscrie in noua linie de design a marcii va [ continuare ... ]


mai multe modele noi...



SFATUL ZILEI:

Daca simti un miros urat in masina apeleaza la serviciul de igienizare a instalatiei de aer conditionat auto! Preturi de la 49 lei / masina!

   HOT STUFF

  Lodgy, primul monovolum din istoria Dacia (Galerie foto)
Este oficial! In martie 2012, la Salonul Auto de la Geneva, baietii de la Dacia vor lansa cel de-al saptelea model din gama producatorului roman. Pentru a nu ne tine ca [ continuare ... ]

  Abarth 695 Maserati Edition - sau cum arata un 500 la masculin
Cine a zis ca Fiat 500 e jucarie doar de fete? Cred ca intocmai contrar credintei populare, Fiat a facut tot posibilul sa demonstreze ca poporul se inseala... amarnic. [ continuare ... ]

  Un SCUBAru pe fundul lacului
De la o masina cazuta intr-un lac inghetat din Finlanda te-ai astepta la orice, numai sa porneasca la prima cheie nu. Dupa ce a zacut pe fundul lacului mai bine de trei [ continuare ... ]


vezi si alte informatii importante

   ANUNTURI SECOND HAND
Cauti oferte de masini second hand? Vrei sa-ti vinzi masina?
Foloseste GRATUIT baza de date
AUTOspot.ro!

adauga un anunt
cauta o masina
 
Volkswagen BORA (2002)

5260 €

 
Volkswagen BORA (2003)

5480 €

 
Skoda FABIA (2008)

2500 €

 
Skoda FABIA (2008)

2500 €

 
Ford FOCUS (2000)

3750 €

 
Opel ASTRA (1997)

1500 €

 
Renault 19 (1993)

1200 €

 
Nissan MICRA (2001)

3500 €

 
Ford TOURNEO CONNECT (2003)

7500 €


cauta prin toate anunturile
pune la vanzare masina ta!

    FORUM - DISCUTII DESPRE MASINI

Ai intrebari, nelamuriri sau probleme cu masina? Scrie-le pe forum si vei primi raspuns de la membrii si administratorii nostri!

Ultimele mesaje:

Reparatii injectoare 1.6 TDI SIEMENS - Vw, Audi


scris de victor56 pe 18 Oct, 10:34

Reparatii Injectoare - Reconditionari Injectoare


scris de victor56 pe 23 Aug, 12:30

Reparatii Injectoare Pompa Duza 1.9 TDI - 2.0 TDI


scris de victor56 pe 15 Nov, 12:25

REPARATII INJECTOARE OPEL ASTRA 1.7 CDTI


scris de victor56 pe 30 Mar, 10:46

Service auto Bucuresti


scris de cezarculetu78 pe 30 Jul, 10:47

Reparatii injectoare Vw, Audi, Skoda, Seat


scris de victor56 pe 07 Jul, 11:17

Reparatii Injectoare Logan 1.5 DCI


scris de victor56 pe 23 Apr, 09:12

Jante din aliaj si tabla - Vadrexim


scris de damyy2019 pe 08 May, 09:40

Anvelope de vara si iarna - Vadrexim


scris de damyy2019 pe 08 May, 09:40

Cauciucuri de vara si iarna - Premium sau Buget ?


scris de damval2019 pe 26 Mar, 09:22


scrie pe forum



Statistica vizitatori

Acum: 12 vizitatori si 3 membri
Astazi: 1.143 vizitatori
Ultima luna: 31.574 vizitatori

Vezi membrii care sunt on-line acum