Nu esti logat!

Login  |  Nu ai cont? Creeaza cont nou!
CAUTA pe site

NOUTATI auto TEST drive din TRAFIC CONSILIER auto SERVICII auto INTERACTIV
stiri

masini noi

concept cars

super cars
test drive

VIP drive

galerii foto

galerii video
subiectul zilei

pe magheru

petrecerea de pietoni

destinatii
consilier juridic

financiar

service / tehnologie

tuning
ghid adrese utile

anunturi second hand

incarcare freon auto

baterie auto
intrebarea zilei

top membri

forum de discutii

contact


Fiat Bravo 1.6 Multijet - When smaller means bigger


Scris de ionuthtd pe 25-05-2010

Fara descriereAm vorbit destul despre design-ul exterior al lui Bravo in articolul precedent si nu ar mai avea niciun rost sa insist asupra acestui aspect. Toata gama Bravo arata demential, indiferent ce nivel de echipare alegi. Daca ar fi sa pun, totusi, un comentariu, acela ar fi ca nu simti prezenta eleronului decat in momentul in care acesta devine..absent. Da, te zgarie putin pe retina si stii ca ceva lipseste de acolo. Asta nu-l face, insa, mai putin atragator pe micul nostru prieten

Da, am promis la ultimul test ca o sa ma intalnesc din nou cu Bravo. Si am facut tot ce mi-a stat in puteri ca sa pun din nou mana pe el. Am avut de-a face de aceasta data cu un motor mai mic. Un 1.6 Multijet de 120 de cai. Trebuie sa recunosc ca initial mi-a fost putin teama de inevitabila comparatie pe care urma sa o fac cu varful de gama, 2.0 de 160 de cai. Astfel ca am ezitat putin sa ma port brutal cu masina, planificandu-mi mai degraba un test de anduranta, confort si consum decat unul de sportivitate.

Daca un lucru il urasc la Bravo, acela ar fi ca de fiecare data cand a avut ocazia, m-a surprins. In mod placut insa. Ai zice ca un motoras de 120 de cai si 300 Nm nu poate da prea multe senzatii tari. Exact asta am spus si eu. Si am gresit, ca intotdeauna. N-o sa fii dezamagit nici macar o secunda de tinuta de drum, reprizele fiind aproape la fel de ferme si rapide ca ale fratelui mai mare. Fara descriereVei atinge insa si limita celor 120 de cai la un moment dat, si vei realiza intr-un tarziu ca nu ai pe mana o versiune sport. Cu plecare de pe loc, Bravo ia 'suta' in 10.5 secunde iar motorul se calmeaza subit pana sa ajungi la viteze cu trei cifre. Urca insa liniar pana la aproape 200 km/h. Iar daca modelul Sport 2.0 parea sa aibe permanent ceva cu rinichii tai, fratele mai mic o sa fie, pe cat de confortabil, pe atat de enervant la virajele stranse. Simti un usor tangaj, nu foarte pronuntat, insa destul cat sa te aduca cu picioarele pe pamant si sa-ti dai seama ca nu ai vreun bolid sub talpa. Dar isi vor face corect treaba, absorbind cu grija fiecare denivelare, lucru care va fi apreciat daca ai pasageri al caror gust pentru sportivitate nu e atat de dezvoltat. Am testat Bravo si pe un teren usor denivelat unde, contrar asteptarilor, s-a descurcat mai mult decat onorabil.

GALERIE



La interior, am intalnit aceleasi probleme. Ergonomia plange sub creionul designerilor italieni si cotiera centrala se incapataneaza sa nu fie suficient de lunga. Spatiile de depozitare la fel de putine iar problema cu apa aruncata de stergatoare pe geamurile laterale ramane bine prinsa de caracterul masinii. Dar cam aici se opresc defectele. In rest avem parte de finisari foarte bune, de materiale placute la atingere, de o climatizare foarte bine calibrata, ce te va trimite de la sudori la tremurat in mai putin de 3 minute. Simti, practic, ca esti intr-o masina care se bate pana la sange cu adversari cu experienta ca Golf sau Leon.
Daca de spatiile de depozitare ne putem plange, nu acelasi lucru putem spune despre spatiul pentru pasageri. N-am simtit nici macar o secunda nevoia de mai mult spatiu. Nici eu nici pasagerii plasati strategic in spate n-am putut sa ne plangem de lipsa de spatiu. Nici macar portbagajul de 400 de litri nu e des intalnit in aceasta clasa.

Daca in prima faza am avut indoieli legate de afirmatiile mele, cum ca imi doresc un Bravo doar al meu, acum sunt absolut convins. Da, e o masina cu care am vrut sa fug din tara si sa nu ma mai intorc niciodata. Daca cei de la Fiat vor continua in aceeasi nota si cu urmatoarele modele, prevad o schimbare de lideri pe piata hatcback-urilor. Volkswagen, pazea !



Intra in comunitatea Auto Spot de pe Facebook




2 comentarii. Posteaza un comentariu

TKgifPBaa
Scris de umuazbhkje pe 23-10-2012 20:51

NEpVW7 wwduqyxrcyzp
Motoare noi, senzatii noi
Scris de cata pe 26-05-2010 17:25

E bine venit un motor de generatie noua care sa inlocuiasca 1.9JTD de 120 cai ce avea 8 valve.
Mi-ar fi placut sa stiu daca consumul este similar cu cel dat de producator.
Posed un exemplar tot 120 cai dar benzina si consumul cel putin in Bucuresti e mai mare cu 1 litru, dar cred ca e si vina mea, pentru ca ma imbie la condus si nu il pot conduce pur si simplu de la punctul A la B. E o placere sa faci bucati insmenate din fiecare drum in forta si sa apesi pedala de acceleratie pana la podea :)
Ca design interior este cu mult peste VW care tinde sa fie la fel de spartan ca intotdeauna. Dar e chestie de gust si gusturile nu se discuta, fiecare alege ce ii place.
Drumuri libere!

Posteaza un comentariu

Autor
Titlu
Comentariu
VerificareIntrodu cu grija caracterele din imaginea de mai jos.





   NOU!    Masini noi Concepte Supercar

  Vine primavara: GT86 se decapoteaza
Ca tot ne bucuram noi astazi de un inceput de primavara, iata ca prevestitorii acesteia sosesc inaintea ei – eu o asteptam de cand s-a lansat versiunea coupe – in [ continuare ... ]

  Detroit 2013 – BMW i3 Concept Coupe
L-am tot vazut, in poze, pe internet, in desene si concepte. Am auzit de el, dar nu l-am vazut in “carne si oase”. Iata ca, in sfarsit conceptul electric al [ continuare ... ]

  Totul despre Skoda Rapid. Cat costa in Romania
Noua SKODA Rapid se lanseaza in Romania cu un pret de intrare de 11.990 Euro (TVA inclus). Primul automobil SKODA care se inscrie in noua linie de design a marcii va [ continuare ... ]


mai multe modele noi...



SFATUL ZILEI:

Daca simti un miros urat in masina apeleaza la serviciul de igienizare a instalatiei de aer conditionat auto! Preturi de la 49 lei / masina!

   HOT STUFF

  Abarth 695 Maserati Edition - sau cum arata un 500 la masculin
Cine a zis ca Fiat 500 e jucarie doar de fete? Cred ca intocmai contrar credintei populare, Fiat a facut tot posibilul sa demonstreze ca poporul se inseala... amarnic. [ continuare ... ]

  Lexus LF-A Nurgburgring, un un vis de neatins
Cine nu a visat macar o data in viata lui sa se urce la volanul unui supercar atat de exclusivist incat pana si Bill Gates trebuie sa stea la coada pentru a-l cumpara? [ continuare ... ]

  SIAMB 2012: o mare dezamagire
SIAB. Ahh, ce amintiri. Parca ieri il rugam in genunchi pe tatal meu sa ma duca la evenimentul auto al anului in Romania. Prima editie la care am fost s-a desfasurat in [ continuare ... ]


vezi si alte informatii importante

   ANUNTURI SECOND HAND
Cauti oferte de masini second hand? Vrei sa-ti vinzi masina?
Foloseste GRATUIT baza de date
AUTOspot.ro!

adauga un anunt
cauta o masina
 
Volkswagen BORA (2002)

5260 €

 
Volkswagen BORA (2003)

5480 €

 
Skoda FABIA (2008)

2500 €

 
Skoda FABIA (2008)

2500 €

 
Ford FOCUS (2000)

3750 €

 
Opel ASTRA (1997)

1500 €

 
Renault 19 (1993)

1200 €

 
Nissan MICRA (2001)

3500 €

 
Ford TOURNEO CONNECT (2003)

7500 €


cauta prin toate anunturile
pune la vanzare masina ta!

    FORUM - DISCUTII DESPRE MASINI

Ai intrebari, nelamuriri sau probleme cu masina? Scrie-le pe forum si vei primi raspuns de la membrii si administratorii nostri!

Ultimele mesaje:

Reparatii injectoare 1.6 TDI SIEMENS - Vw, Audi


scris de victor56 pe 18 Oct, 10:34

Reparatii Injectoare - Reconditionari Injectoare


scris de victor56 pe 23 Aug, 12:30

Reparatii Injectoare Pompa Duza 1.9 TDI - 2.0 TDI


scris de victor56 pe 15 Nov, 12:25

REPARATII INJECTOARE OPEL ASTRA 1.7 CDTI


scris de victor56 pe 30 Mar, 10:46

Service auto Bucuresti


scris de cezarculetu78 pe 30 Jul, 10:47

Reparatii injectoare Vw, Audi, Skoda, Seat


scris de victor56 pe 07 Jul, 11:17

Reparatii Injectoare Logan 1.5 DCI


scris de victor56 pe 23 Apr, 09:12

Jante din aliaj si tabla - Vadrexim


scris de damyy2019 pe 08 May, 09:40

Anvelope de vara si iarna - Vadrexim


scris de damyy2019 pe 08 May, 09:40

Cauciucuri de vara si iarna - Premium sau Buget ?


scris de damval2019 pe 26 Mar, 09:22


scrie pe forum



Statistica vizitatori

Acum: 12 vizitatori si 3 membri
Astazi: 1.143 vizitatori
Ultima luna: 31.574 vizitatori

Vezi membrii care sunt on-line acum