Nu esti logat!

Login  |  Nu ai cont? Creeaza cont nou!
CAUTA pe site

NOUTATI auto TEST drive din TRAFIC CONSILIER auto SERVICII auto INTERACTIV
stiri

masini noi

concept cars

super cars
test drive

VIP drive

galerii foto

galerii video
subiectul zilei

pe magheru

petrecerea de pietoni

destinatii
consilier juridic

financiar

service / tehnologie

tuning
ghid adrese utile

anunturi second hand

incarcare freon auto

baterie auto
intrebarea zilei

top membri

forum de discutii

contact


Ford Fiesta Powershift – The next best thing


Scris de Razvan Filip Dumitru pe 27-06-2014

1Odata cu venirea verii, romanul isi ia concediu, paraseste nebunia urbana si fiecare pleaca dupa posibilitati, in concediu. Se pare ca tarile invecinate au inceput sa fie preferate in detrimentul plaiurilor mioritice, dar acest aspect nu ma mai suprinde de ceva vreme. Motivele sunt evidente!

Cei care raman in capitala, sunt sortiti aceluiasi trafic infernal, iar de ceva saptamani sunt nevoiti sa se descurce si cu nebunia creeata de aceasta ploaie care parca nu se mai termina.

Nu am sa o mai lungesc si am sa va povestesc despre placerea de a avea la indemna pentru cateva zile, noul Ford Fiesta. Stiu, nu mai este chiar atat de nou pe cat as vrea si stiu, l-am testat acum ceva vreme. Dar asa cum v-am obisnuit am o supriza pentru voi!

2In testul de azi am sa va prezint varianta automata a modelului, mai exact cutia Powershift in toata splendoarea sa.

Stim cu totii cat de apreciat, premiat si eficient este propulsorul celor de la Ford. Cei 3 cilindrii, fauriti si crescuti la Craiova, arunca la bataie 100 de cai frumosi, meniti sa urneasca o caroserie de numai 1200kg.

Referitor la design, exterior cat si interior nu am sa intru in detalii, modelul de astazi fiind identic cu cel testat in urma cu cateva luni. Partea cea mai interesanta este cutia automata cu dublu ambreiaj Powershift, o specialitate a casei.

Interesant de amintit, este faptul ca puteti sa va bucurati de cele 6 viteze ale acestei cutii, doar in combinatie cu motorul 1.0 Ecoboost, ai sai 100 de caluti si 170 Nm.

Ca majoritatea cutiilor automate, locul unde ajungi sa o apreciezi cel mai mult este in aglomeratia oraselor. Powershift aduce un plus de confort soferului, schimba vitezele placut, nu te zgaltaie, iar statul intr-un trafic infernal si miscatul de pe loc ca un melc, sunt mai placute(daca poate fi placut sa stai in trafic).

4In momentul in care te urci prima oara la volan, poti avea tendinta de a apasa brusc acceleratia, sensibilitatea pedalei resimtinduse, dar dupa cateva plecari si opriri reusiti sa va imprieteniti. Va avertizez ca sunt sanse sa nu mai doriti sa conduceti o cutie manuala, niciodata.

Am apucat sa o testez si in afara orasului, acolo unde cutia celor de la Ford si-a facut treaba exemplar. Schimbarea treptelor de viteze se face placuta, iar in functie de puterea cu care apesi acceleratia, aceasta decelereaza sau accelereaza liniar.

In momentul in care pedala este apasata brusc pana la capat, se simte o anumita ezitare. Nu este cazul sa va ingrijorati, cutia a fost setata spre confort, iar acest aspect este normal.
Pentru cei care doresc totusi sa se joace “intr-un mod sport”, Ford ofera posibilitatea de a cupla in modul “S”, acolo unde treptele se succed un pic mai rapid. Pentru un pasionat este placut “sa se joace” in acest mod, dar diferentele nu sunt atat de mari precum mi-as fi dorit.

3Vitezele pot fi schimbate si manual, printr-un mod cel putin ciudat, cu cele doua butoane “+” si “-“, pozitionate in partea stanga a schimbatorului. Nu sunt tocmai fan al acestei variante, dar sunt convins ca sunt foarte putini cei care vor profita de acest detaliu.

Cutia automata a celor de la Ford, a fost ajutata de aceeasi directie precisa si grea cu care am fost obisnuiti de-a lungul anilor. Suspensia, setata spre confort, dar avand si o rigiditate placuta pe curbe, a completat o experienta aparte, regasita numai la modelele Ford.

Consumul mix pe care l-am inregistrat a fost de 6.9l. Foarte bun din punctul meu de vedere, tinand cont de haosul intalnit in Bucuresti.

Pentru cei dornici, Fiesta 1.0 Ecoboost Powershift cu cinci usi, pleaca de la 14.400 euro cu TVA. Varianta de astazi, are pachetul Titanium si costa 19.600 euro cu TVA.

In opinia mea, Ford Fiesta intruchipeaza exemplarul optim din clasa mica, reusind sa ofere clientului, atat fiabilitate, placere la condus cat si un pret avantajos. Motorizarea sau optiunea unei cutii automate sau manuale, va ramane voua, celor care o doriti!


Intra in comunitatea Auto Spot de pe Facebook




Posteaza un comentariu

Autor
Titlu
Comentariu
VerificareIntrodu cu grija caracterele din imaginea de mai jos.





   NOU!    Masini noi Concepte Supercar

  Vine primavara: GT86 se decapoteaza
Ca tot ne bucuram noi astazi de un inceput de primavara, iata ca prevestitorii acesteia sosesc inaintea ei – eu o asteptam de cand s-a lansat versiunea coupe – in [ continuare ... ]

  Detroit 2013 – BMW i3 Concept Coupe
L-am tot vazut, in poze, pe internet, in desene si concepte. Am auzit de el, dar nu l-am vazut in “carne si oase”. Iata ca, in sfarsit conceptul electric al [ continuare ... ]

  Totul despre Skoda Rapid. Cat costa in Romania
Noua SKODA Rapid se lanseaza in Romania cu un pret de intrare de 11.990 Euro (TVA inclus). Primul automobil SKODA care se inscrie in noua linie de design a marcii va [ continuare ... ]


mai multe modele noi...



SFATUL ZILEI:

Daca simti un miros urat in masina apeleaza la serviciul de igienizare a instalatiei de aer conditionat auto! Preturi de la 49 lei / masina!

   HOT STUFF

  Lodgy, primul monovolum din istoria Dacia (Galerie foto)
Este oficial! In martie 2012, la Salonul Auto de la Geneva, baietii de la Dacia vor lansa cel de-al saptelea model din gama producatorului roman. Pentru a nu ne tine ca [ continuare ... ]

  Nissan 370z Roadster - Obraznicul
Suntem in plin sezon estival, natura ne imbie sa petrecem cat mai mult timp in spatii deschise, pline de verdeata, departe de aglomeratia si haosul caracteristice zonelor [ continuare ... ]

  Audi prezinta noul SQ5 TDI
Cui nu ii place un crossover? Este mai practic decat un sedan, dar mai mic decat un SUV. Poti indesa o gramada de chestii in el, dar nu ai nevoie de inca doi prieteni [ continuare ... ]


vezi si alte informatii importante

   ANUNTURI SECOND HAND
Cauti oferte de masini second hand? Vrei sa-ti vinzi masina?
Foloseste GRATUIT baza de date
AUTOspot.ro!

adauga un anunt
cauta o masina
 
Volkswagen BORA (2002)

5260 €

 
Volkswagen BORA (2003)

5480 €

 
Skoda FABIA (2008)

2500 €

 
Skoda FABIA (2008)

2500 €

 
Ford FOCUS (2000)

3750 €

 
Opel ASTRA (1997)

1500 €

 
Renault 19 (1993)

1200 €

 
Nissan MICRA (2001)

3500 €

 
Ford TOURNEO CONNECT (2003)

7500 €


cauta prin toate anunturile
pune la vanzare masina ta!

    FORUM - DISCUTII DESPRE MASINI

Ai intrebari, nelamuriri sau probleme cu masina? Scrie-le pe forum si vei primi raspuns de la membrii si administratorii nostri!

Ultimele mesaje:

Reparatii injectoare 1.6 TDI SIEMENS - Vw, Audi


scris de victor56 pe 18 Oct, 10:34

Reparatii Injectoare - Reconditionari Injectoare


scris de victor56 pe 23 Aug, 12:30

Reparatii Injectoare Pompa Duza 1.9 TDI - 2.0 TDI


scris de victor56 pe 15 Nov, 12:25

REPARATII INJECTOARE OPEL ASTRA 1.7 CDTI


scris de victor56 pe 30 Mar, 10:46

Service auto Bucuresti


scris de cezarculetu78 pe 30 Jul, 10:47

Reparatii injectoare Vw, Audi, Skoda, Seat


scris de victor56 pe 07 Jul, 11:17

Reparatii Injectoare Logan 1.5 DCI


scris de victor56 pe 23 Apr, 09:12

Jante din aliaj si tabla - Vadrexim


scris de damyy2019 pe 08 May, 09:40

Anvelope de vara si iarna - Vadrexim


scris de damyy2019 pe 08 May, 09:40

Cauciucuri de vara si iarna - Premium sau Buget ?


scris de damval2019 pe 26 Mar, 09:22


scrie pe forum



Statistica vizitatori

Acum: 12 vizitatori si 3 membri
Astazi: 1.143 vizitatori
Ultima luna: 31.574 vizitatori

Vezi membrii care sunt on-line acum