Nu esti logat!

Login  |  Nu ai cont? Creeaza cont nou!
CAUTA pe site

NOUTATI auto TEST drive din TRAFIC CONSILIER auto SERVICII auto INTERACTIV
stiri

masini noi

concept cars

super cars
test drive

VIP drive

galerii foto

galerii video
subiectul zilei

pe magheru

petrecerea de pietoni

destinatii
consilier juridic

financiar

service / tehnologie

tuning
ghid adrese utile

anunturi second hand

incarcare freon auto

baterie auto
intrebarea zilei

top membri

forum de discutii

contact


Honda CR-V 2.2 i-DTEC 4WD - Inteleptul


Scris de Razvan Filip Dumitru pe 15-08-2013

PrimaTraim intr-o lume in care marimea conteaza, de fapt, de cele mai multe ori marimea conteaza. Ne place sa ne laudam cu cea mai mare casa, cea mai mare masina, cea mai mare palarie, iar enumerarea ar putea continua la nesfarsit.

Revenind “acolo unde ne doare” la domeniul auto, romanului ii place sa posede lucruri mari, implicit masini mari.

In testul de azi testam o masina mara, poate nu cea mai mare de pe piata, dar cu siguranta una care te face sa te simti “ca faci parte din problema”.

Exterior



Exterior 2Honda CR-V este o varianta potrivita pentru cei care s-au plictisit sa faca parte din turma. Ajuns la ce-a de-a patra generatie, construit incepand cu 1995, modelul japonez vine in intampinarea clientului cu un aer proaspat si usor sportiv.

Aliniat la noile tranduri ale marcii, CR-V iti atrage atentia cu farurile mari, alungite mult pe aripi, cu o forma “lichida” care se pierde in grila radiatorului. Cum ne asteptam, beneficieaza de tehnologie LED pentru luminile de zi, acest detaliu facandu-le cu adevarat interesante si captivante.

ExteriorPrivit din lateral, cu ale sale forme alungite, japonezul tradeaza o eleganta aparte. Iti atrage atentia prin fluiditatea caroseriei, forma care coboara spre partea posterioara, ducadu-te cu gandul la o masina sportiva. Chiar daca nu este foarte lung pe hartie(4,57 m), datorita formei caroseriei imprima imaginea unui SUV cu adevarat imens.

Exterior 3Spatele samuraiului poate fi considerat anost, dar se integreaza perfect in designul general. Forma curbata a portbagajului a fost gandita mai mult din punct de vedere practic, decat estetic, dar cu siguranta va fi indragita de catre fanii marcii.

Alaturi de aspectul special al jantelor, conturul geamurilor imbracat in crom si barele tranversale regasite pe plafon, toate aceste elemente fac din CR-V un SUV cu adevarat elegant.

Interior



InteriorDe indata ce apuci sa descoperi interiorul japonezului, creierul iti transmite doua impulsuri bine definite. Explic!

Pe de-o parte esti incantat si multumit de calitatea materialelor, de felul in care se simte fiecare buton sau comanda atinsa, cat de confortabila este pielea de pe scaune sau cat de spatios este habitaclul. Iar in antiteza cu aceste trairi, te gandesti ca ar fi fost loc de mai mult “SF”.

Interior 2Interiorul lui CR-V duce lipsa de acea scanteie, acea “stralucire” a anului 2013. Nu vreau sa fiu inteles gresit, totul este la locul lui, fiecare comanda se acceseaza in cel mai placut mod, fiecare buton raspunde exemplar atunci cand ii ceri ajutorul, dar chiar si asa simtim nevoia de “ceva mai la curent”.

Cadranele din fata soferului, alaturi de sistemul multimedia sunt lizibile si ofera prin comenzi simple, toate informatiile necesare unei calatorii linistite.

Spatiul interior este cu adevarat generos, ocupantii locurilor din spate pot calatorii pe distante lungi fara a avea dureri de spate sau de genunchi. Soferul este”stapanul” avand o pozitie buna si o vedere de ansamblu optima.

Datorita pozitiei la volan, CR-V se poate conduce si parca intr-un mod placut si in oras. Locul unde se va simti cel mai bine, iar soferul se va simti rasfatat in adevaratul sens al cuvantului, raman drumurile lungi.

Rezerva de spatiu se observa si la volumul portbagajului, care atinge 589l.

Performante



PerformanteModelul testat a beneficiat de o cutie automata, cu 5 rapoarte, care a ajutat un motor diesel, de 2200 cmc. Puterea cu care ne-am delectat a fost de 150 cp si un cuplu motor de 350Nm.

Asa cum am spus si mai sus, CR-V este placut in oras, dar este gandit sa fie folosit la drumuri lungi. Cutia schimba treptele intr-un mod placut, iar insonorizarea este buna, sunetul motorului fiind aproape inexistent.

Pentru cei care doresc sa se aventureze pe trasee mai putin asfaltate sau chiar de munte, CR-V vine intampinarea lor cu un sistem 4X4.

Directia este placuta, precisa, inscriind autoturismul pe trasa dorita fara nici un fel de problema. Suspensia este setata pentru confort, astfel ca va ajuta pasagerii sa treaca mai usor peste denivelarile caracteristice plaiurilor mioritice.

In test, in urma celor 600 de km parcursi, am obtinut un consum de 7,1l extaurban si 10,9l in aglomeratia din Bucuresti.

Pret



PretPreturile pentru modelul de astazi pleaca de la 24.676 euro cu TVA si ajung in echiparea testata la 39.916 euro cu TVA. In aceasta suma aveti la dispozitie cutia automata cu 5 rapoarte, interior din piele, scaune incalzite, trapa panoramica, intregul “arsenal” de sisteme de siguranta(ABS, EBD, BA (asistare la franarea de urgenta), VSA (controlul tractiunii si stabilitatii), TSA (controlul stabilitatii la tractare), HSA (asistare la pornirea din rampa), HDC (Asistare la coborarea rampei), DWS (Sistem avertizare presiune roţi), cat si un sistem multimedia cu navigatie si Bluetooth.

Honda CR-V ramane una dintre cele mai inteligente variante, atunci cand cautati un SUV de calitate, pe care sa va puteti baza zilnic, dar si atunci cand veti parasi asfaltul.

AutoSpot apreciaza:

+ Aspect exterior
+ Confort
+ Directie si suspensii
+ Calitatea materialelor la interior


AutoSpot nu apreciaza:

- Aspectul unor elemente interioare
- Consum in test


Intra in comunitatea Auto Spot de pe Facebook




Posteaza un comentariu

Autor
Titlu
Comentariu
VerificareIntrodu cu grija caracterele din imaginea de mai jos.





   NOU!    Masini noi Concepte Supercar

  Vine primavara: GT86 se decapoteaza
Ca tot ne bucuram noi astazi de un inceput de primavara, iata ca prevestitorii acesteia sosesc inaintea ei – eu o asteptam de cand s-a lansat versiunea coupe – in [ continuare ... ]

  Detroit 2013 – BMW i3 Concept Coupe
L-am tot vazut, in poze, pe internet, in desene si concepte. Am auzit de el, dar nu l-am vazut in “carne si oase”. Iata ca, in sfarsit conceptul electric al [ continuare ... ]

  Totul despre Skoda Rapid. Cat costa in Romania
Noua SKODA Rapid se lanseaza in Romania cu un pret de intrare de 11.990 Euro (TVA inclus). Primul automobil SKODA care se inscrie in noua linie de design a marcii va [ continuare ... ]


mai multe modele noi...



SFATUL ZILEI:

Daca simti un miros urat in masina apeleaza la serviciul de igienizare a instalatiei de aer conditionat auto! Preturi de la 49 lei / masina!

   HOT STUFF

  Lodgy, primul monovolum din istoria Dacia (Galerie foto)
Este oficial! In martie 2012, la Salonul Auto de la Geneva, baietii de la Dacia vor lansa cel de-al saptelea model din gama producatorului roman. Pentru a nu ne tine ca [ continuare ... ]

  Nissan 370z Roadster - Obraznicul
Suntem in plin sezon estival, natura ne imbie sa petrecem cat mai mult timp in spatii deschise, pline de verdeata, departe de aglomeratia si haosul caracteristice zonelor [ continuare ... ]

  Audi RS4 Avant: concediul alaturi de familie nu a sunat niciodata mai bine
Pentru ca vara s-a instalat cum trebuie pe meleagurile noastre, am considerat ca ar fi bine sa discutam despre o masina perfecta pentru concediul pe care sunt sigur ca de [ continuare ... ]


vezi si alte informatii importante

   ANUNTURI SECOND HAND
Cauti oferte de masini second hand? Vrei sa-ti vinzi masina?
Foloseste GRATUIT baza de date
AUTOspot.ro!

adauga un anunt
cauta o masina
 
Volkswagen BORA (2002)

5260 €

 
Volkswagen BORA (2003)

5480 €

 
Skoda FABIA (2008)

2500 €

 
Skoda FABIA (2008)

2500 €

 
Ford FOCUS (2000)

3750 €

 
Opel ASTRA (1997)

1500 €

 
Renault 19 (1993)

1200 €

 
Nissan MICRA (2001)

3500 €

 
Ford TOURNEO CONNECT (2003)

7500 €


cauta prin toate anunturile
pune la vanzare masina ta!

    FORUM - DISCUTII DESPRE MASINI

Ai intrebari, nelamuriri sau probleme cu masina? Scrie-le pe forum si vei primi raspuns de la membrii si administratorii nostri!

Ultimele mesaje:

Reparatii injectoare 1.6 TDI SIEMENS - Vw, Audi


scris de victor56 pe 18 Oct, 10:34

Reparatii Injectoare - Reconditionari Injectoare


scris de victor56 pe 23 Aug, 12:30

Reparatii Injectoare Pompa Duza 1.9 TDI - 2.0 TDI


scris de victor56 pe 15 Nov, 12:25

REPARATII INJECTOARE OPEL ASTRA 1.7 CDTI


scris de victor56 pe 30 Mar, 10:46

Service auto Bucuresti


scris de cezarculetu78 pe 30 Jul, 10:47

Reparatii injectoare Vw, Audi, Skoda, Seat


scris de victor56 pe 07 Jul, 11:17

Reparatii Injectoare Logan 1.5 DCI


scris de victor56 pe 23 Apr, 09:12

Jante din aliaj si tabla - Vadrexim


scris de damyy2019 pe 08 May, 09:40

Anvelope de vara si iarna - Vadrexim


scris de damyy2019 pe 08 May, 09:40

Cauciucuri de vara si iarna - Premium sau Buget ?


scris de damval2019 pe 26 Mar, 09:22


scrie pe forum



Statistica vizitatori

Acum: 12 vizitatori si 3 membri
Astazi: 1.143 vizitatori
Ultima luna: 31.574 vizitatori

Vezi membrii care sunt on-line acum