Nu esti logat!

Login  |  Nu ai cont? Creeaza cont nou!
CAUTA pe site

NOUTATI auto TEST drive din TRAFIC CONSILIER auto SERVICII auto INTERACTIV
stiri

masini noi

concept cars

super cars
test drive

VIP drive

galerii foto

galerii video
subiectul zilei

pe magheru

petrecerea de pietoni

destinatii
consilier juridic

financiar

service / tehnologie

tuning
ghid adrese utile

anunturi second hand

incarcare freon auto

baterie auto
intrebarea zilei

top membri

forum de discutii

contact


Mercedes-Benz GLS 400d – King Kong


Scris de Razvan Filip Dumitru pe 31-08-2020

1Traim poate cele mai ciudate vremuri din ultimii ani, pot spune ca este o perioada “unica” in vasta mea existenta de 37 de ani. Incercam cu toti, marea majoritate cel putin, sa pastram distanta, sa ne ferim, sa conducem spre locuri pustii sau sa ne izolam in speranta ca nu vom avea de infruntat noul virus.

Intr-o astfel de atmosfera am petrecut cateva zile cu cel mai mare si mai luxos SUV pe care constructorul german il are de oferit. Noul GLS este cu adevarat urias, avand o lungime de 5.2 m si un ampatament de 3.1m. Cu astfel de cifre inchipuiti-va ca un S Class in varianta standard este “micut”.

2Daca tot discutam despre maretia noului model, este interesant de amintit ca rivalul direct, BMW X7 are lungimea de 5.15 m, iar Lexus LX 5.08 m. Astfel GLS este cel mai lung in segmentul sau, fiind o prezenta cu adevarat impunatoare.

Noul model, desi urias, arata foarte bine din toate unghiurile. Designul pe care Mercedes l-a implementat aproape pe toate gama, face din inculpatul de azi, sa arate robust, bine proportionat si de ce nu, cu un aer usor sportiv.

Jantele uriase, de 21 de inci contribuie decisiv la frumusetea si sex appealul lui GLS. Modelul testat de noi a venit in noua culoare, Emerald Green, nuanta ce-si schimba intensitatea si culoarea in functie de cum bate lumina in ea.

Daca la exterior GLS ne-a placut, la interior ne-am indragostit iremediabil.

3Noul model poate fi configurat in varianta cu 7 locuri, toate actionate electric. Randurile 2 si 3 pot fi actionate electric din portbagaj, astfel modularitatea este la indemana propietarului. Daca vei rabate randul 3, inculpatul de azi iti va oferi 890 l de spatiu si 2400 l si cu randul 2 rabatat.

Revenind la primul rand, la locul soferului, absolut orice detaliu sau gadget este gandit sa ofere confort si usurinta in accesare. La fel ca la un S Class, esti inconjurat de cea mai buna piele si cele mai noi tehnologii pe care Mercedes la are de oferit.

4Interiorul este desenat la fel ca la noul GLE, bordul imens, digital poate fi setat si adaptat dupa preferintele fiecaruia. Sistemul MBUX multimedia poate fi accesat fie prin comenzi tactile, pe ecranele imense de 12 inci sau prin comenzile amplasate pe volan.

6-headVarianta testata a dispus si de un headup display, detaliu care mie personal mi-a atras atentia. Acesta iti afiseaza fie informatiile legate de consum, viteza, viteza medie, cruise control, dar si unghiul de inclinare al vehiculului sau treapta in care este setata suspensia.

Un detaliu, de fapt o optiune pe care modelul din test o avea bifata este E-Active Body Control. Aceasta este cea mai avansata suspensie ce poate fi comandata pe GLS. Poti opta pentru 4 moduri de rulare, Curve, Eco, Onroad si Offroad. Garda la sol poate fi si ea setata, in functie de nevoie si suprafata de rulare.

Pozitia soferului la volan este asa cum era de asteptat, inalta, dar extraordinar de confortabila. Simti ca poti parcurge sute de kilometrii fara a simti nici un fel de oboseala. Pot confirma ca nu este doar o “senzatie” ci adevarul gol golut.

5Datorita dimensiunilor sale, noul GLS se simte cel mai bine pe sosea sau chiar pe drumuri accidentante. In oras esti ajutat de camerele 360 de grade, senzori si pozitia inalta la volan, dar sunt de parere ca locul lui este in afara locurilor aglomerate.

Modelul din test a beneficiat de un motor diesel, varianta 400d 4Matic. Acesta este cuplat la o cutie automata 9G-tronic care transmite placut cuplul imens de 700Nm. Fiind un exemplar greu, cantarind 2.490 kg, are nevoie de o putere pe masura, acest motor oferind 330cp.

7Clientii mai pot opta pentru un diesel 350d 4Matic cu 286cp sau un motor pe benzina 580 4Matic, V8 si 489cp.

Noul GLS, in varianta din test are pret de pornire 82.700 euro si daca adaugam optionalele, ajungem la 137.000 euro(TVA inclus).


Intra in comunitatea Auto Spot de pe Facebook




Posteaza un comentariu

Autor
Titlu
Comentariu
VerificareIntrodu cu grija caracterele din imaginea de mai jos.





   NOU!    Masini noi Concepte Supercar

  Vine primavara: GT86 se decapoteaza
Ca tot ne bucuram noi astazi de un inceput de primavara, iata ca prevestitorii acesteia sosesc inaintea ei – eu o asteptam de cand s-a lansat versiunea coupe – in [ continuare ... ]

  Detroit 2013 – BMW i3 Concept Coupe
L-am tot vazut, in poze, pe internet, in desene si concepte. Am auzit de el, dar nu l-am vazut in “carne si oase”. Iata ca, in sfarsit conceptul electric al [ continuare ... ]

  Totul despre Skoda Rapid. Cat costa in Romania
Noua SKODA Rapid se lanseaza in Romania cu un pret de intrare de 11.990 Euro (TVA inclus). Primul automobil SKODA care se inscrie in noua linie de design a marcii va [ continuare ... ]


mai multe modele noi...



SFATUL ZILEI:

Daca simti un miros urat in masina apeleaza la serviciul de igienizare a instalatiei de aer conditionat auto! Preturi de la 49 lei / masina!

   HOT STUFF

  SIAMB 2012: o mare dezamagire
SIAB. Ahh, ce amintiri. Parca ieri il rugam in genunchi pe tatal meu sa ma duca la evenimentul auto al anului in Romania. Prima editie la care am fost s-a desfasurat in [ continuare ... ]

  Abarth 695 Maserati Edition - sau cum arata un 500 la masculin
Cine a zis ca Fiat 500 e jucarie doar de fete? Cred ca intocmai contrar credintei populare, Fiat a facut tot posibilul sa demonstreze ca poporul se inseala... amarnic. [ continuare ... ]

  Reginele industriei auto, atentie! Volvo S60 Polestar a pus ochii pe premiul cel mare
Suedezii de la Volvo planuiesc sa detroneze reginele BMW M3 si Mercedes C63 AMG din topul masinilor de inalta performanta care nu costa cat o casa de vacanta la Monaco. [ continuare ... ]


vezi si alte informatii importante

   ANUNTURI SECOND HAND
Cauti oferte de masini second hand? Vrei sa-ti vinzi masina?
Foloseste GRATUIT baza de date
AUTOspot.ro!

adauga un anunt
cauta o masina
 
Volkswagen BORA (2002)

5260 €

 
Volkswagen BORA (2003)

5480 €

 
Skoda FABIA (2008)

2500 €

 
Skoda FABIA (2008)

2500 €

 
Ford FOCUS (2000)

3750 €

 
Opel ASTRA (1997)

1500 €

 
Renault 19 (1993)

1200 €

 
Nissan MICRA (2001)

3500 €

 
Ford TOURNEO CONNECT (2003)

7500 €


cauta prin toate anunturile
pune la vanzare masina ta!

    FORUM - DISCUTII DESPRE MASINI

Ai intrebari, nelamuriri sau probleme cu masina? Scrie-le pe forum si vei primi raspuns de la membrii si administratorii nostri!

Ultimele mesaje:

Reparatii injectoare 1.6 TDI SIEMENS - Vw, Audi


scris de victor56 pe 18 Oct, 10:34

Reparatii Injectoare - Reconditionari Injectoare


scris de victor56 pe 23 Aug, 12:30

Reparatii Injectoare Pompa Duza 1.9 TDI - 2.0 TDI


scris de victor56 pe 15 Nov, 12:25

REPARATII INJECTOARE OPEL ASTRA 1.7 CDTI


scris de victor56 pe 30 Mar, 10:46

Service auto Bucuresti


scris de cezarculetu78 pe 30 Jul, 10:47

Reparatii injectoare Vw, Audi, Skoda, Seat


scris de victor56 pe 07 Jul, 11:17

Reparatii Injectoare Logan 1.5 DCI


scris de victor56 pe 23 Apr, 09:12

Jante din aliaj si tabla - Vadrexim


scris de damyy2019 pe 08 May, 09:40

Anvelope de vara si iarna - Vadrexim


scris de damyy2019 pe 08 May, 09:40

Cauciucuri de vara si iarna - Premium sau Buget ?


scris de damval2019 pe 26 Mar, 09:22


scrie pe forum



Statistica vizitatori

Acum: 12 vizitatori si 3 membri
Astazi: 1.143 vizitatori
Ultima luna: 31.574 vizitatori

Vezi membrii care sunt on-line acum