Intotdeauna am stiut ca japonezii fac masini de calitate, de fapt cam tot ce este creat in Japonia este de calitate si cu o fiabilitate sporita.
Astazi vreau sa ne concentram atentia asupra unuia dintre cele mai interesante modele ale celor de la Mitsubishi, noul Outlander.
In anul 2001, cand prima generatie a fost introdusa in Japonia, aceasta purta numele de Airtrack, denumire care a fost schimbata abia in anul 2005, atunci cand a devenit Outlander.
La sfarsitul anului trecut, a treia generatie a crossoverului de la Mitsubishi a fost introdusa pe piata auto, promitand mai multa versatilitate ca niciodata.
Exterior
Diferentele fata de generatia anterioara sunt vizibile atat la exterior cat si la interior.
Noul model adopta in general liniile drepte, acestea transmitand un aer elegant, impunator, dar in acelasi timp plin de personalitate.
Design-ul plafonului cat si al stâlpului D a fost modificat pentru îmbunătățirea si sporirea performanțelor aerodinamice. La partea frontala colțurile barei de protecție față au fost schimbate pentru a facilita trecerea fluxului de aer in timpul rularii.
Aspectul Outlanderului poate fi usor dezbatut si i se pot aduce argumente pro si contra, noua ne place pentru ca este diferit in peisajul SUV-urilor de clasa medie.
In clasa in care nemtii fac legea, Mitsubishi aduce o varianta solida si competitiva pentru cei care doresc sa se evidentieze fara a pierde din calitatea si siguranta unui astfel de exemplar.
Interior
Ajungand in acest punct, descoperim aceeasi reteta ca si la modelul anterior. Simplitatea elementelor componente, un numar redus de butoane asezate exact acolo unde trebuie, usor de accesat, fac ca modelul din testul de azi sa fie placut si usor de acomodat.
Ne-au placut scaunele comode, acoperite cu piele, scaune ce ofera o pozitie placuta in timpul rularii. Pozitia la volan este confortabila, inaltimea modelului conferind o vizibilitatea foarte buna catre toate extremitatile autoturismului.
Performante
Outlander este echipat cu un motor diesel, 2269 cmc, 150 cp si un cuplu de 360 Nm. Cu o greutate de 1500 kg si o cutie manuala cu 6 rapoarte, inculpatul se misca neasteptat de bine si face fata cu brio atat pe drumurile asfaltate cat si in mediul off-road. Sugeram sa optati pentru o cutie automata, fiind mult mai potrivita pentru acest model, chiar daca si cea manuala se descurca de minune.
In dreapta soferului, pe consola centrala se gaseste un buton care schimbă modurile sistemului de tracţiune integrală între 4WD ECO, 4WD Auto. Astfel puteti selecta modul optim de rulare in functie de suprafata pe care va aflati.
Consumul in test s-a oprit la valoarea de 9,2 l. Acesta a fost obtinut in conditii de rulare urbana si pe alocuri extraurbana.
Pret
Pretul modelului testat este de 41.ooo cu tot cu TVA.
Mitsubishi Outander reuseste sa se evidentieze prin trasaturile unice, versatilitate, spatiu si siguranta oferita. Outlander ramane o varianta solida pentru cei care-si doresc sa iasa din “turma”, dar nu vor sa renunte la calitate si confort.
Vezi galeria foto facuta cu ocazia testului de catre echipa AutoSpot.ro
AutoSpot apreciaza:
+ Spatiul interior
+ Tinuta de drum
+ Scaune confortabile
AutoSpot nu apreciaza:
- Motor zgomotos
Intra in comunitatea Auto Spot de pe Facebook