Nu esti logat!

Login  |  Nu ai cont? Creeaza cont nou!
CAUTA pe site

NOUTATI auto TEST drive din TRAFIC CONSILIER auto SERVICII auto INTERACTIV
stiri

masini noi

concept cars

super cars
test drive

VIP drive

galerii foto

galerii video
subiectul zilei

pe magheru

petrecerea de pietoni

destinatii
consilier juridic

financiar

service / tehnologie

tuning
ghid adrese utile

anunturi second hand

incarcare freon auto

baterie auto
intrebarea zilei

top membri

forum de discutii

contact


Noul Ford Focus: yeah, baby!


Scris de mihai_epure pe 16-11-2011

Focus1Recunosc, nu stiam la ce sa ma astept atunci cand m-am urcat, pentru prima data, la volanul noului Focus. Oare va fi o alta masina cuminte numai buna pentru dus copiii la scoala? Ma voi simti ca sotul care a plecat de la slujba lui plictisitoare pentru a-si lua nevasta de la slujba ei plictisitoare? Nu se poate, peste ce am dat! Cum o sa stau eu un weekend intreg blocat in asa ceva?! Dupa ce am petrecut 800 de kilometri impreuna cu ea, pot spune doar atat: ce fraier am fost ca mi-au trecut asemenea ganduri prin cap!

Nebun, confortabil, practic. Noul Focus merita din plin aceste trei caracteristici. Desi colegul Paraschiv ma lua peste picior cu jucaria lui psihopata, pot spune ca am iesit in castig. Motorul EcoBoost de 1.6 L a fost la inaltimea asteptarilor, iar cei 150 CP pe care i-am avut la dispozitie mi-au asigurat o distractie pe cinste. Dar ajungem si acolo.

Sa vorbim despre performante. O viteza maxima de 212 km/h, 0-100 km/h in 8.7 secunde, 240 Nm. Tinand cont ca pretul pentru Titanium (varianta pe care am testat-o) incepe de la 20.300 de euro, cifrele sunt mai mult decat satisfacatoare. In plus, consumul mixt a fost mai mult decat interesant: 8 l/100 km, mai ales ca nu am circulat "la consum".

GALERIE FOTO Test Drive Noul Ford Focus

In noul Focus, confortul este garantat. Cand parcurgi Transalpina de la un cap la altul, cu toate curbele si zonele in care soseaua nu este finalizata, ajungi sa iti doresti sa faci o pana pentru a cobori macar jumatate de ora din masina. Ei bine, in Focus nu a fost cazul. Scaunele par mai confortabile decat minunatia de N mii de dolari pe care sta Bill Gates, iar suspensiile fac tot ce le sta in putere ca sa n-ai impresia ca esti intr-o masina de raliu.

Curbele solicitante de pe Transalpina nu au fost foarte problematice pentru Focus. Sunetul nervos al motorului te obliga sa o turezi cat de mult poti pana sa schimbi viteza, iar franele excelente nu iti lasa impresia ca trebuie sa incetinesti prematur.

Focus2Dotarile. Desi bluetooth-ul recunoaste doar iPhone 4 (ce sa-i faci, sunt americani cu totii), noul Focus iti pune la dispozitie cam tot ce ai nevoie. Tu vrei sa ai parte de o clima tropicala in stanga, iar pasagerul din dreapta vrea sa se simta ca pe varful Omu? Clima bizonala este la dispozitia ta. Nu vrei parcurgi acel drum anevoios pana la consola centrala pentru a schimba melodia? Ai parte de comenzi pe volan. Vrei sa nu iti mai folosesti deloc mainile? Nu mai fi atat de lenes! Ma rog, ai la dispozitie comanda vocala, dar nu as recomanda-o pentru ca este putin cam imbecila. Dar, hei, poate e vina mea pentru ca nu sunt suficient de rabdator.

Habitaclul este foarte spatios, inclusiv in spate unde cei 185 de centimetri ai mei ar avea nevoie de spatiu de manevra. Odata ce te asezi la volan, ai impresia ca ai suficient loc pentru a face trucuri ce implica elefanti si rinoceri.

Desi nu sunt cea mai ecologista persoana din lume, trebuie sa spun ca sistemul Auto Start&Stop este destul de folositor atunci cand esti blocat in traficul din Bucuresti si mergi cu o viteza de 50 de metri pe ora.

Focus4Totusi, cea mai distractiva dotare este sistemul de asistenta activa la parcare. Soferii (a se citi persoanele care habar n-au sa faca o parcare laterala) sunt scutiti de stresul care vine cu o asemenea manevra. Apesi butonasul cel dragut, mergi usurel pe langa sirul interminabil de masini, iar cand masina detecteaza un loc disponibil te anunta, te pune sa opresti si sa bagi in marsarier. De aici incolo, Focus preia toata responsabilitatea, tu trebuind sa apesi doar pedalele.

In concluzie, pot spune ca noul Focus isi merita banii. DAR! As cumpara masina fara sa ma gandesc? Nu, pentru ca detin mai mult decat un neuron. As cumpara masina dupa ce m-as gandi 1,73 secunde? Da. The end!

Intra in comunitatea Auto Spot de pe Facebook




Posteaza un comentariu

Autor
Titlu
Comentariu
VerificareIntrodu cu grija caracterele din imaginea de mai jos.





   NOU!    Masini noi Concepte Supercar

  Vine primavara: GT86 se decapoteaza
Ca tot ne bucuram noi astazi de un inceput de primavara, iata ca prevestitorii acesteia sosesc inaintea ei – eu o asteptam de cand s-a lansat versiunea coupe – in [ continuare ... ]

  Detroit 2013 – BMW i3 Concept Coupe
L-am tot vazut, in poze, pe internet, in desene si concepte. Am auzit de el, dar nu l-am vazut in “carne si oase”. Iata ca, in sfarsit conceptul electric al [ continuare ... ]

  Totul despre Skoda Rapid. Cat costa in Romania
Noua SKODA Rapid se lanseaza in Romania cu un pret de intrare de 11.990 Euro (TVA inclus). Primul automobil SKODA care se inscrie in noua linie de design a marcii va [ continuare ... ]


mai multe modele noi...



SFATUL ZILEI:

Daca simti un miros urat in masina apeleaza la serviciul de igienizare a instalatiei de aer conditionat auto! Preturi de la 49 lei / masina!

   HOT STUFF

  Audi RS4 Avant: concediul alaturi de familie nu a sunat niciodata mai bine
Pentru ca vara s-a instalat cum trebuie pe meleagurile noastre, am considerat ca ar fi bine sa discutam despre o masina perfecta pentru concediul pe care sunt sigur ca de [ continuare ... ]

  SIAMB 2012: o mare dezamagire
SIAB. Ahh, ce amintiri. Parca ieri il rugam in genunchi pe tatal meu sa ma duca la evenimentul auto al anului in Romania. Prima editie la care am fost s-a desfasurat in [ continuare ... ]

  Abarth 695 Maserati Edition - sau cum arata un 500 la masculin
Cine a zis ca Fiat 500 e jucarie doar de fete? Cred ca intocmai contrar credintei populare, Fiat a facut tot posibilul sa demonstreze ca poporul se inseala... amarnic. [ continuare ... ]


vezi si alte informatii importante

   ANUNTURI SECOND HAND
Cauti oferte de masini second hand? Vrei sa-ti vinzi masina?
Foloseste GRATUIT baza de date
AUTOspot.ro!

adauga un anunt
cauta o masina
 
Volkswagen BORA (2002)

5260 €

 
Volkswagen BORA (2003)

5480 €

 
Skoda FABIA (2008)

2500 €

 
Skoda FABIA (2008)

2500 €

 
Ford FOCUS (2000)

3750 €

 
Opel ASTRA (1997)

1500 €

 
Renault 19 (1993)

1200 €

 
Nissan MICRA (2001)

3500 €

 
Ford TOURNEO CONNECT (2003)

7500 €


cauta prin toate anunturile
pune la vanzare masina ta!

    FORUM - DISCUTII DESPRE MASINI

Ai intrebari, nelamuriri sau probleme cu masina? Scrie-le pe forum si vei primi raspuns de la membrii si administratorii nostri!

Ultimele mesaje:

Reparatii injectoare 1.6 TDI SIEMENS - Vw, Audi


scris de victor56 pe 18 Oct, 10:34

Reparatii Injectoare - Reconditionari Injectoare


scris de victor56 pe 23 Aug, 12:30

Reparatii Injectoare Pompa Duza 1.9 TDI - 2.0 TDI


scris de victor56 pe 15 Nov, 12:25

REPARATII INJECTOARE OPEL ASTRA 1.7 CDTI


scris de victor56 pe 30 Mar, 10:46

Service auto Bucuresti


scris de cezarculetu78 pe 30 Jul, 10:47

Reparatii injectoare Vw, Audi, Skoda, Seat


scris de victor56 pe 07 Jul, 11:17

Reparatii Injectoare Logan 1.5 DCI


scris de victor56 pe 23 Apr, 09:12

Jante din aliaj si tabla - Vadrexim


scris de damyy2019 pe 08 May, 09:40

Anvelope de vara si iarna - Vadrexim


scris de damyy2019 pe 08 May, 09:40

Cauciucuri de vara si iarna - Premium sau Buget ?


scris de damval2019 pe 26 Mar, 09:22


scrie pe forum



Statistica vizitatori

Acum: 12 vizitatori si 3 membri
Astazi: 1.143 vizitatori
Ultima luna: 31.574 vizitatori

Vezi membrii care sunt on-line acum