Nu esti logat!

Login  |  Nu ai cont? Creeaza cont nou!
CAUTA pe site

NOUTATI auto TEST drive din TRAFIC CONSILIER auto SERVICII auto INTERACTIV
stiri

masini noi

concept cars

super cars
test drive

VIP drive

galerii foto

galerii video
subiectul zilei

pe magheru

petrecerea de pietoni

destinatii
consilier juridic

financiar

service / tehnologie

tuning
ghid adrese utile

anunturi second hand

incarcare freon auto

baterie auto
intrebarea zilei

top membri

forum de discutii

contact


Peugeot 208: Mica, mica, dar ridica!


Scris de mihai_epure pe 12-09-2012

Peugeot 208 1Recunosc, de mult nu am mai fost atat de curios atunci cand a venit momentul sa testez o masina. De ce? Pentru ca, pur si simplu, nu stiam la ce sa ma astept.

Peugeot se afla in plin proces de reinventare, iar 208 reprezinta incercarea francezilor de a recastiga segmentul sub-compact din Europa. Drept urmare, este lesne de inteles ca baietii destepti ai producatorului auto si-au pus creierele la munca pentru a prezenta publicului o masina care sa inlocuiasca cu succes eternul 206. Aici revin la curiozitatea mea. Hamsterul musculos din creier, proprietate personala, a muncit din greu, pe tot parcursul testului, pentru a raspunde la intrebarea "Le-a iesit?".

Peugeot 208 3Sa incepem cu partea tehnica. Motorul e-HDI de 1.6 L iti pune la dispozitie 115 CP cu care sa te distrezi din plin. Mai exact, singurul lucru pe care soferul este nevoit sa-l faca este sa apese pedala de acceleratie. Restul este facut de cei 285 Nm care au grija sa te faca sa te simti regele soselei fara sa fii nevoit sa atingi viteze astronomice.

Acul vitezometrului are nevoie de 9.7 secunde pentru a parcurge distanta de la 0 la 100 km/h si nu se mai opreste pana nu atinge viteza maxima de 190 km/h, mai mult decat de ajuns pentru autostrazile noastre care au nevoie de reparatii inainte de a fi inaugurate.

GALERIE FOTO Peugeot 208

Desi Peugeot se lauda cu un consum mediu de 3,8 litri/100 km, 208-ul testat a inregistrat un consum de 6,4 litri/100 km. Totusi, nu le putem avea pe toate, nu?

Interiorul poate fi caracterizat cu ajutorul unui singur cuvant. Spatiu! Desi 208 este o masinuta mica de oras, interiorul iti lasa impresia ca poti transporta toata mobila din sufragerie daca vrei. Inovatori din fire, francezii au reusit sa deseneze bordul in asa fel incat nu esti nevoit sa iti misti capul in toate partile daca vrei sa vezi un segment anume din instrumentele de bord.

Peugeot 208 2Soferul are parte si de un ecran tactil de 7 inch care ii ofera orice tip de informatii doreste. De asemenea, 208 este echipat cu un sistem de climatizare bi-zonal, senzori de lumina si ploaie, oglinzi electrice si sistem Bluetooth. Mai mult de atat, daca vrei vreodata sa tragi un pui de somn intre punctul A si punctul B, masina beneficiaza de pilot automat si scaune incalzite care te fac sa te simti ca in ziua de Craciun cand esti invelit in plapuma si il astepti pe Mos Craciun sa iti aduca banii pentru un 208. Este evident ca Autospot nu incurajeaza dormitul la volan, dar vrem filmulete daca o faceti.

Desi imi plac mult toate gadget-urile cu care 208 este echipat, partea pe care o apreciez cel mai mult este design-ul. Ce importanta mai are un ecran tactil cand o masina este atat de frumoasa incat, atunci cand ajungi cu ea acasa, mai stai 10 minute in parcare doar ca sa o admiri? Noul limbaj de design al Peugeot este, poate, argumentul principal atunci cand vine vorba de o comparatie intre batranul 206 si noul 208. Masina este, pur si simplu, placuta ochilor. Fiecare particica a caroseriei este neconventionala, de la stopuri pana la grilaj, care arata atat de dubios si fascinant, in acelasi timp, incat nu te poti abtine sa nu scapi un "uau" printre dinti.

Dezavantaje... putine, foarte putine. Unul dintre ele este sistemul Start/Stop. Pe toata durata testului, a functionat anapoda. La fiecare semafor, mi-a lasat impresia ca nu se poate hotari daca sa fie pe Start sau pe Stop. Pe termen lung, aceasta intermitenta s-a dovedit a fi oarecum enervanta. Celalalt dezavantaj este, poate, subiectiv. Din punctul meu de vedere, schimbarea vitezelor putea fi mai fluenta.

Peugeot 208 4Pretul: 17.815 euro pentru modelul Allure testat de Autospot. Mult? Depinde. Pentru Romania, putem spune ca este cam mare, insa pentru ce ne ofera, pretul este mai mult decat acceptabil.

In concluzie, dupa ce m-am jucat cu 208, mi-am raspuns la intrebarea pe care am amintit-o la inceput. Le-a iesit? Da. 208 este o masina frumoasa, manevrabila, foarte potenta pentru un motoras atat de timid si, in special, plina de personalitate. Let Your Body Drive? I will!

Le multumim prietenilor de la Uncle Jeb Studio pentru poze!

Intra in comunitatea Auto Spot de pe Facebook




3 comentarii. Posteaza un comentariu

fiecare face ce vrea cu banii lui , alehandro69
Scris de Anonim pe 21-09-2012 11:30

poti sa ti iei si o caruta mai mare cu bani mult mai putini decat skoda,chiar un faiton, sa intoarca lumea privirile , dar te rog nu compara mere cu pere. daca spuneai de un fiesta, fabia, polo, etc, mai intelegeam..pana si masinile coreene care sunt acum la moda se devalorizeaza la fec ca cele frantuzesti. nu se devalorizeaza in schimb la fel de repede cele nemtesti, pt ca sunt multi romani ca tine care nu vad padurea de copaci..stiu doar de mercedes, bmw,vw, audi. nu uita ca in tara lor de origine, sunt foarte cautate masinile ..romanesti / frantuzesti. oare de ce? din cauza devalorizarii? eu zic tine doar de gust si buzunar.,decizii subiective pt fiecare in parte.
Scris de Anonim pe 16-09-2012 10:15

Am avut un Peugeot 307 SW.Mi s-a parut o minune si chiar este o masina frumoasa,chiar de lux.Dar este NUMAI PENTRU SOSEA.Am facut 25600 km in 4 ani si am vandut-o,cu cat credeti?Doar 6100 euro si era in stare impecabila,cu cauciucuri si jenti noi de vara si iarna.Am cumparat-o noua cu cca 18000 euro.
Nu va luati masina frantuzesca decat daca stiti ca ramaneti definitiv cu ea.La o eventuala vanzare NU LUATI DECAT 1/3 SIGUR va spun asta
Aparece cu rahat..
Scris de alehandro69 pe 14-09-2012 16:36

Mreu francezii au avut masini foarte scumpe,si piese proaste....Cine e fraier sa dea aproape 19.000 de euro,cand poate avea,de baii astia, o Skoda Octavia TDI,1.6 l,de 105 cp..spatioasa si rezistenta,cu 16.200?
http://cc.porscheinformatik.com/nwapp/nws_ro/ICC3/SKODA!ro!!!C!!!/?HDLINT=J&BNR=10112&GRP=#

Posteaza un comentariu

Autor
Titlu
Comentariu
VerificareIntrodu cu grija caracterele din imaginea de mai jos.





   NOU!    Masini noi Concepte Supercar

  Vine primavara: GT86 se decapoteaza
Ca tot ne bucuram noi astazi de un inceput de primavara, iata ca prevestitorii acesteia sosesc inaintea ei – eu o asteptam de cand s-a lansat versiunea coupe – in [ continuare ... ]

  Detroit 2013 – BMW i3 Concept Coupe
L-am tot vazut, in poze, pe internet, in desene si concepte. Am auzit de el, dar nu l-am vazut in “carne si oase”. Iata ca, in sfarsit conceptul electric al [ continuare ... ]

  Totul despre Skoda Rapid. Cat costa in Romania
Noua SKODA Rapid se lanseaza in Romania cu un pret de intrare de 11.990 Euro (TVA inclus). Primul automobil SKODA care se inscrie in noua linie de design a marcii va [ continuare ... ]


mai multe modele noi...



SFATUL ZILEI:

Daca simti un miros urat in masina apeleaza la serviciul de igienizare a instalatiei de aer conditionat auto! Preturi de la 49 lei / masina!

   HOT STUFF

  SIAMB 2012: o mare dezamagire
SIAB. Ahh, ce amintiri. Parca ieri il rugam in genunchi pe tatal meu sa ma duca la evenimentul auto al anului in Romania. Prima editie la care am fost s-a desfasurat in [ continuare ... ]

  Un SCUBAru pe fundul lacului
De la o masina cazuta intr-un lac inghetat din Finlanda te-ai astepta la orice, numai sa porneasca la prima cheie nu. Dupa ce a zacut pe fundul lacului mai bine de trei [ continuare ... ]

  Lodgy, primul monovolum din istoria Dacia (Galerie foto)
Este oficial! In martie 2012, la Salonul Auto de la Geneva, baietii de la Dacia vor lansa cel de-al saptelea model din gama producatorului roman. Pentru a nu ne tine ca [ continuare ... ]


vezi si alte informatii importante

   ANUNTURI SECOND HAND
Cauti oferte de masini second hand? Vrei sa-ti vinzi masina?
Foloseste GRATUIT baza de date
AUTOspot.ro!

adauga un anunt
cauta o masina
 
Volkswagen BORA (2002)

5260 €

 
Volkswagen BORA (2003)

5480 €

 
Skoda FABIA (2008)

2500 €

 
Skoda FABIA (2008)

2500 €

 
Ford FOCUS (2000)

3750 €

 
Opel ASTRA (1997)

1500 €

 
Renault 19 (1993)

1200 €

 
Nissan MICRA (2001)

3500 €

 
Ford TOURNEO CONNECT (2003)

7500 €


cauta prin toate anunturile
pune la vanzare masina ta!

    FORUM - DISCUTII DESPRE MASINI

Ai intrebari, nelamuriri sau probleme cu masina? Scrie-le pe forum si vei primi raspuns de la membrii si administratorii nostri!

Ultimele mesaje:

Reparatii injectoare 1.6 TDI SIEMENS - Vw, Audi


scris de victor56 pe 18 Oct, 10:34

Reparatii Injectoare - Reconditionari Injectoare


scris de victor56 pe 23 Aug, 12:30

Reparatii Injectoare Pompa Duza 1.9 TDI - 2.0 TDI


scris de victor56 pe 15 Nov, 12:25

REPARATII INJECTOARE OPEL ASTRA 1.7 CDTI


scris de victor56 pe 30 Mar, 10:46

Service auto Bucuresti


scris de cezarculetu78 pe 30 Jul, 10:47

Reparatii injectoare Vw, Audi, Skoda, Seat


scris de victor56 pe 07 Jul, 11:17

Reparatii Injectoare Logan 1.5 DCI


scris de victor56 pe 23 Apr, 09:12

Jante din aliaj si tabla - Vadrexim


scris de damyy2019 pe 08 May, 09:40

Anvelope de vara si iarna - Vadrexim


scris de damyy2019 pe 08 May, 09:40

Cauciucuri de vara si iarna - Premium sau Buget ?


scris de damval2019 pe 26 Mar, 09:22


scrie pe forum



Statistica vizitatori

Acum: 12 vizitatori si 3 membri
Astazi: 1.143 vizitatori
Ultima luna: 31.574 vizitatori

Vezi membrii care sunt on-line acum