Nu esti logat!

Login  |  Nu ai cont? Creeaza cont nou!
CAUTA pe site

NOUTATI auto TEST drive din TRAFIC CONSILIER auto SERVICII auto INTERACTIV
stiri

masini noi

concept cars

super cars
test drive

VIP drive

galerii foto

galerii video
subiectul zilei

pe magheru

petrecerea de pietoni

destinatii
consilier juridic

financiar

service / tehnologie

tuning
ghid adrese utile

anunturi second hand

incarcare freon auto

baterie auto
intrebarea zilei

top membri

forum de discutii

contact


Peugeot 508 GT – Black Beauty


Scris de Razvan Filip Dumitru pe 09-09-2019

1Prima generatie de Peugeot 508 a fost aruncata in lupta pentru suprematia clasei medii inca din anul 2010. Atunci francezii se laudau cu un model nou, cu linii fluente, asa cum ne-au obisnuit, plin de carisma si frumusete.

Anii au trecut, iar 508 s-a maturizat ajungand acum la a cea de-a doua generatie.

Am regasit in Peugeot 508 o noua silueta, compactă și cu garda la sol redusa. Avem un design exterior mai agresiv, cu linii taiose care te duc cu gandul la un exemplar sport, un autoturism menit sa te incante atat cand il privesti, dar mai ales cand il conduci.

2Regasim tehnologia LED pe partea frontala, la luminile de zi, dar si la partea din spate, acolo unde am admirat stopurile intunecate cu aspect tridimensional. Mi-a placut linia plafonului identica cu cea a unui coupe, cea care parca iti aminteste de un pur sange sportiv.

Peugeot 508 atrage priviri, toata lumea este curioasa sa-l vada indeaproape si pot spune linistit ca este cel mai frumos model din gama Peugeot, dar si din clasa. Un important detaliu al acestui sex appeal este constituit de jantele imense de 19 inch.

4Odata ajuns in habitaclu, suprinzele placute continua sa se tina lant. De indata ce te-ai asezat la volan te simți ca si cum ai patrunde in alta lume, una axata pe calitate si versatilitate. Privirea iti este atrasa de instrumentarul de bord dar si de ultima versiune i-Cockpit.

3Detaliul care m-a incantat cel mai tare are fost volanul compact, atat de bine dimensionat incat simti ca nu mai vrei sa-ti desprinzi mainile de pe el. Alt element al tehnologie i-Cockpit este ecranul tactil HD capacitiv de 10ʺ, care cu ajutorul celor 7 butoane de comutare tip pian iti poate arata toate functile masinii, precum radio, aer conditionat, navigatie, telefon, dar si aplicatii mobile.

Inculpatul de azi parca se muleaza pe sofer si refuza sa te mai lase sa pleci. Devii una cu masina si tot ce-ti doresti este doar sa conduci. Pentru o experienta completa as recomanda doar 3 pasageri, alaturi de sofer, pentru a putea calatorii in conditii placute. Spatiul pasagerilor este suficient, poate doar persoanele inalte vor resimti nevoia de mai mult loc la partea de sus.

Un aspect demn de amintit este antifonarea noului Peugeot 508. Este absolut impecabila, chiar si la viteze mari, zgomotul fiind exclus aproape in totalitate.

5Ajungem poate la cel mai important punct al testului nostru, modul in care se conduce noul 508 si feedbackul resimtit de sofer.

Pozitia ideala se gaseste usor, comenzile intuitive te ajuta sa-ti pozitionezi scaunul corect, iar faptul ca esti aproape de sol iti confera un sentiment unic. Ne-am bucurat de un motor pe benzina, de 1600 cmc turbo si 225 cp. Cutia de viteze a fost una automata cu 8 rapoarte, care te ajuta atat la un condus mai sportiv dar si in modul confort. Acceleratia pana la 100 km/h se va intampla in 7.3 sec.

Din cauza formei sportive, de coupe, vizibiliate resimtita de sofer a fost usor sacrificata, dar chiar si asa Peugeot 508 te imbie la un condus sportiv. Motorul este placut, tine cu casa si ne-a consumat 7.9 l in urma unui condus mixt. Personal mi-ar fi placut o cilindree mai mare.

Ca sofer esti intotdeauna constient de noul tau prieten, iti transmite imediat trasa ideala, te trage de maneca atunci cand intri prea tare intr-o curba si te lasa sa te bucuri de toti cei 225 cp.

6Ca pasager vei fii incantat de calitatea materialelor, de felul in care poti sopti si ceilalti pasageri te vor auzi, chiar daca Peugeot 508 alearga pe autostrada, dar si de sistemul audio HIFI Focal Premium.

Exemplarul din test a venit intr-o echipare GT Line, aproape completa si costa 39.660 euro(TVA inclus). Noul 508 porneste in versiunea de baza de la 24.630 euro(TVA inclus) pentru varinta 1.5 BlueHDI(130 cp).




Intra in comunitatea Auto Spot de pe Facebook




Posteaza un comentariu

Autor
Titlu
Comentariu
VerificareIntrodu cu grija caracterele din imaginea de mai jos.





   NOU!    Masini noi Concepte Supercar

  Vine primavara: GT86 se decapoteaza
Ca tot ne bucuram noi astazi de un inceput de primavara, iata ca prevestitorii acesteia sosesc inaintea ei – eu o asteptam de cand s-a lansat versiunea coupe – in [ continuare ... ]

  Detroit 2013 – BMW i3 Concept Coupe
L-am tot vazut, in poze, pe internet, in desene si concepte. Am auzit de el, dar nu l-am vazut in “carne si oase”. Iata ca, in sfarsit conceptul electric al [ continuare ... ]

  Totul despre Skoda Rapid. Cat costa in Romania
Noua SKODA Rapid se lanseaza in Romania cu un pret de intrare de 11.990 Euro (TVA inclus). Primul automobil SKODA care se inscrie in noua linie de design a marcii va [ continuare ... ]


mai multe modele noi...



SFATUL ZILEI:

Daca simti un miros urat in masina apeleaza la serviciul de igienizare a instalatiei de aer conditionat auto! Preturi de la 49 lei / masina!

   HOT STUFF

  Audi RS4 Avant: concediul alaturi de familie nu a sunat niciodata mai bine
Pentru ca vara s-a instalat cum trebuie pe meleagurile noastre, am considerat ca ar fi bine sa discutam despre o masina perfecta pentru concediul pe care sunt sigur ca de [ continuare ... ]

  SIAMB 2012: o mare dezamagire
SIAB. Ahh, ce amintiri. Parca ieri il rugam in genunchi pe tatal meu sa ma duca la evenimentul auto al anului in Romania. Prima editie la care am fost s-a desfasurat in [ continuare ... ]

  Lodgy, primul monovolum din istoria Dacia (Galerie foto)
Este oficial! In martie 2012, la Salonul Auto de la Geneva, baietii de la Dacia vor lansa cel de-al saptelea model din gama producatorului roman. Pentru a nu ne tine ca [ continuare ... ]


vezi si alte informatii importante

   ANUNTURI SECOND HAND
Cauti oferte de masini second hand? Vrei sa-ti vinzi masina?
Foloseste GRATUIT baza de date
AUTOspot.ro!

adauga un anunt
cauta o masina
 
Volkswagen BORA (2002)

5260 €

 
Volkswagen BORA (2003)

5480 €

 
Skoda FABIA (2008)

2500 €

 
Skoda FABIA (2008)

2500 €

 
Ford FOCUS (2000)

3750 €

 
Opel ASTRA (1997)

1500 €

 
Renault 19 (1993)

1200 €

 
Nissan MICRA (2001)

3500 €

 
Ford TOURNEO CONNECT (2003)

7500 €


cauta prin toate anunturile
pune la vanzare masina ta!

    FORUM - DISCUTII DESPRE MASINI

Ai intrebari, nelamuriri sau probleme cu masina? Scrie-le pe forum si vei primi raspuns de la membrii si administratorii nostri!

Ultimele mesaje:

Reparatii injectoare 1.6 TDI SIEMENS - Vw, Audi


scris de victor56 pe 18 Oct, 10:34

Reparatii Injectoare - Reconditionari Injectoare


scris de victor56 pe 23 Aug, 12:30

Reparatii Injectoare Pompa Duza 1.9 TDI - 2.0 TDI


scris de victor56 pe 15 Nov, 12:25

REPARATII INJECTOARE OPEL ASTRA 1.7 CDTI


scris de victor56 pe 30 Mar, 10:46

Service auto Bucuresti


scris de cezarculetu78 pe 30 Jul, 10:47

Reparatii injectoare Vw, Audi, Skoda, Seat


scris de victor56 pe 07 Jul, 11:17

Reparatii Injectoare Logan 1.5 DCI


scris de victor56 pe 23 Apr, 09:12

Jante din aliaj si tabla - Vadrexim


scris de damyy2019 pe 08 May, 09:40

Anvelope de vara si iarna - Vadrexim


scris de damyy2019 pe 08 May, 09:40

Cauciucuri de vara si iarna - Premium sau Buget ?


scris de damval2019 pe 26 Mar, 09:22


scrie pe forum



Statistica vizitatori

Acum: 12 vizitatori si 3 membri
Astazi: 1.143 vizitatori
Ultima luna: 31.574 vizitatori

Vezi membrii care sunt on-line acum