Nu esti logat!

Login  |  Nu ai cont? Creeaza cont nou!
CAUTA pe site

NOUTATI auto TEST drive din TRAFIC CONSILIER auto SERVICII auto INTERACTIV
stiri

masini noi

concept cars

super cars
test drive

VIP drive

galerii foto

galerii video
subiectul zilei

pe magheru

petrecerea de pietoni

destinatii
consilier juridic

financiar

service / tehnologie

tuning
ghid adrese utile

anunturi second hand

incarcare freon auto

baterie auto
intrebarea zilei

top membri

forum de discutii

contact


Porsche Macan – Confirmarea


Scris de Razvan Filip Dumitru pe 23-03-2021

1Este arhicunoscut faptul ca piata SUV-urilor compacte ofera o gama variata de optiuni, dar mai ales ca este o nisa iubita din ce in ce mai mult. Soselele sunt pline de aceste modele, fie ele premium sau nu, SUV-urile compacte insumeaza o importanta parte din numarul masinilor noi vandute.

In testul de azi vom discuta despre o varianta premium, un model unic in segment, atat prin sigla pe care o poarta, dar si prin veleitatile oferite norocosilor propietari.

2Noul Porsche Macan a fost creat sa vina in intampinarea fanilor marcii, a acelora care doresc sa conduca si sa detina un veritabil Porsche. A fost gandit si creat pentru aceia care nu au nevoie neaparata de un Cayenne, care este mai mare, dar si mai scump.

Aliniindu-se la ADN-ul de design Porsche, Macan etalează un panou tridimensional cu LED-uri la partea din spate. Luminile de frana cu design in patru puncte constituie o alta caracteristica reprezentativa pentru identitatea marcii. Tehnologia LED este incorporata ca standard in farurile principale nou proiectate, in timp ce optiunea Porsche Dynamic Light System Plus (PDLS Plus) poate fi utilizata pentru a controla distribuția luminii.

3Partea frontala a noului Macan a fost complet reproiectata, iar acum, exemplarul este mai lat, dar si mai impunator.

Odata urcat la volanul lui Macan vei fi incantat si vei beneficia de tot ce are mai bun Porsche de oferit. Fie ca discutam despre pozitia ideala la volan si usurinta cu care o vei gasi sau ne referim la vizibilitate, inculpatul de azi le are pe toate.

4Pentru partea de infotainment si conectivitate masina-sofer avem Porsche Communication Management (PCM). Acesta ofera un ecran tactil full HD, cu o latime de 10,9 inchi. La fel ca la fratele mai mare Cayenne, interfata poate fi adaptata pentru a raspunde cerintelor individuale ale utilizatorilor, prin pictograme predefinite.

Standard, sistemul include navigatie online, pregatire pentru telefonul mobil, doua interfete audio și control vocal inteligent. Alte dotari standard includ Porsche Connect Plus (cu modul de comunicare LTE si cititor de cartele SIM), hotspot WLAN cat si o serie de servicii Porsche Connect. Varianta din test a dispus si de scaune electrice ventilate, reglabile pe 14 directii, Porsche Active Suspension Management si un sistem audio Bose.

butoaneCa un minus al interiorului, as aminti faptul ca vei fi inconjurat de o sumedenie de butoane si butonase. Acestea fiind rasfirate, atat pe consola mediana cat si pe plafon. In concluzie vei avea nevoie de ceva timp pentru a te acomoda cu anumite comenzi.

Chiar si asa, atunci cand nu-ti vei lua ochii de la drum si vei cauta sa reglezi temperatura, simturile iti vor fi dezmierdate de cele mai bune plastice, cat si de o serie de elemente imbracate in piele. Atentia la detalii, imbinari si materiale este la cote maxime, asa cum Porsche ne-a obisnuit.

Spatiul pentru pasagerii din spate este bun, indeajuns incat sa incapa adulti cu o inaltime medie.

5Poate cel mai interesant detaliu al Macanului condus de noi, este cel al motorizarii. Inculpatul a fost echipat cu cu un motor turbo cu patru cilindri, pe benzina si capacitate de 2,0 litri. Acesta livreaza o putere de 252 CP și un cuplu maxim de 370 Nm. Combinat cu transmisia cu dublu ambreiaj PDK in sapte trepte, SUV-ul nostru atinge primii 100 km/h în 6,5 secunde.

6La prima vedere am zis ca nu o sa fie cine stie ce, ca este un motor prea micut pentru un SUV sportiv. Macan mi-a aratat ca m-am inselat, a stat lipit de sosea atunci cand am abordat o serie de drumuri virajate, dar si cand am avut nevoie de accelerari rapide. Combinatia cutie-motor este una dintre cele mai bune la ora actuala in cadrul segmentului SUV compact.

Consumul in test, intr-un regim de rulaj mixt a fost de 9l.

Referitor la pret, cel mai ieftin Porsche Macan, adica cel din test, pleaca de la 63.415 euro cu TVA, iar varianta de azi a atins dupa ce s-au adaugat optionale, la 83.954 euro cu TVA.


Intra in comunitatea Auto Spot de pe Facebook




Posteaza un comentariu

Autor
Titlu
Comentariu
VerificareIntrodu cu grija caracterele din imaginea de mai jos.





   NOU!    Masini noi Concepte Supercar

  Vine primavara: GT86 se decapoteaza
Ca tot ne bucuram noi astazi de un inceput de primavara, iata ca prevestitorii acesteia sosesc inaintea ei – eu o asteptam de cand s-a lansat versiunea coupe – in [ continuare ... ]

  Detroit 2013 – BMW i3 Concept Coupe
L-am tot vazut, in poze, pe internet, in desene si concepte. Am auzit de el, dar nu l-am vazut in “carne si oase”. Iata ca, in sfarsit conceptul electric al [ continuare ... ]

  Totul despre Skoda Rapid. Cat costa in Romania
Noua SKODA Rapid se lanseaza in Romania cu un pret de intrare de 11.990 Euro (TVA inclus). Primul automobil SKODA care se inscrie in noua linie de design a marcii va [ continuare ... ]


mai multe modele noi...



SFATUL ZILEI:

Daca simti un miros urat in masina apeleaza la serviciul de igienizare a instalatiei de aer conditionat auto! Preturi de la 49 lei / masina!

   HOT STUFF

  Audi prezinta noul SQ5 TDI
Cui nu ii place un crossover? Este mai practic decat un sedan, dar mai mic decat un SUV. Poti indesa o gramada de chestii in el, dar nu ai nevoie de inca doi prieteni [ continuare ... ]

  Abarth 695 Maserati Edition - sau cum arata un 500 la masculin
Cine a zis ca Fiat 500 e jucarie doar de fete? Cred ca intocmai contrar credintei populare, Fiat a facut tot posibilul sa demonstreze ca poporul se inseala... amarnic. [ continuare ... ]

  Drac-impielitat: Audi A1 Quattro
Nemtii de la Sport Auto au pus mana pe editia limitata Audi A1 Quattro si si-au facut de cap cu ea. Si nu oricum, ci la 257 km/h... Limitat la doar 333 de exemplare, [ continuare ... ]


vezi si alte informatii importante

   ANUNTURI SECOND HAND
Cauti oferte de masini second hand? Vrei sa-ti vinzi masina?
Foloseste GRATUIT baza de date
AUTOspot.ro!

adauga un anunt
cauta o masina
 
Volkswagen BORA (2002)

5260 €

 
Volkswagen BORA (2003)

5480 €

 
Skoda FABIA (2008)

2500 €

 
Skoda FABIA (2008)

2500 €

 
Ford FOCUS (2000)

3750 €

 
Opel ASTRA (1997)

1500 €

 
Renault 19 (1993)

1200 €

 
Nissan MICRA (2001)

3500 €

 
Ford TOURNEO CONNECT (2003)

7500 €


cauta prin toate anunturile
pune la vanzare masina ta!

    FORUM - DISCUTII DESPRE MASINI

Ai intrebari, nelamuriri sau probleme cu masina? Scrie-le pe forum si vei primi raspuns de la membrii si administratorii nostri!

Ultimele mesaje:

Reparatii injectoare 1.6 TDI SIEMENS - Vw, Audi


scris de victor56 pe 18 Oct, 10:34

Reparatii Injectoare - Reconditionari Injectoare


scris de victor56 pe 23 Aug, 12:30

Reparatii Injectoare Pompa Duza 1.9 TDI - 2.0 TDI


scris de victor56 pe 15 Nov, 12:25

REPARATII INJECTOARE OPEL ASTRA 1.7 CDTI


scris de victor56 pe 30 Mar, 10:46

Service auto Bucuresti


scris de cezarculetu78 pe 30 Jul, 10:47

Reparatii injectoare Vw, Audi, Skoda, Seat


scris de victor56 pe 07 Jul, 11:17

Reparatii Injectoare Logan 1.5 DCI


scris de victor56 pe 23 Apr, 09:12

Jante din aliaj si tabla - Vadrexim


scris de damyy2019 pe 08 May, 09:40

Anvelope de vara si iarna - Vadrexim


scris de damyy2019 pe 08 May, 09:40

Cauciucuri de vara si iarna - Premium sau Buget ?


scris de damval2019 pe 26 Mar, 09:22


scrie pe forum



Statistica vizitatori

Acum: 12 vizitatori si 3 membri
Astazi: 1.143 vizitatori
Ultima luna: 31.574 vizitatori

Vezi membrii care sunt on-line acum