Asa cum stim cu totii Volkswagen este unul dintre cele mai puternice branduri auto.
Facem aceasta afirmatie atat prin prisma faptului ca oricine de pe aceasta planeta a auzit de acest nume, cat si prin datele concrete referitoare la unitatile vandute.
Volkswagen Golf este cel mai bine vandut reprezentant al familiei, reusind performanta ca incepand cu 1974, atunci cand Golf 1 a parasit fabrica, sa livreze clientilor nici mai mult nici mai putin de 29 de milioane de exemplare.
Dupa 39 de ani, avem placerea sa va prezentam in testul de azi, noul Golf VII, cel mai bun Golf construit vreodata.
Exterior
La o privire superficiala, probabil ca unii dintre cititori ar spune ca seamana foarte mult cu modelul precedent, ca nu sunt schimbari majore. Nimic nu poate fi mai gresit.
Noul Golf este mai bine conturat ca niciodata. Linile farurilor, alaturi de noul design al capotei, evidentiat prin cele doua nervuri pozitionate la extremitatile frontale, ii confera un aer sportiv, plin de personalitate.
Stopurile spate au fost si ele prelucrate, contribuind la forma inconfundabila a modelului, o forma dinamica. Vizual, fiecare particica a noului 7 transmite vivacitate si dinamism.
Interior
La fel ca si la exterior, interiorul nu dezamageste si ne surprinde cu elemente de calitate, elemente imbunatatite vizibil fata de raposatul model.
Cuvantul de ordine este, utilitate. Totul este pus exact unde trebuie, fiecare buton, fiecare element ajutand soferul sau pasagerul, sa se obisnuiasca cu ele in cel mai scurt timp. Atat indicatoarele de bord, cat si sistemul multimedia sunt luminate perfect, fiind lizibile si usor de urmarit.
Ne-a placut sistemul multimedia, cu touchscreen si bluetooth, cu un sunet placut si clar.
Comutatoarele pentru controlul luminilor si al stergatoarelor, alaturi de comenzile pentru climatizare, au fost complet refacute, acum fiind construite din plastice de o mai buna calitate.
Spatiul interior este optimizat pentru patru adulti cu inaltimi peste medie, ideal as putea spune pentru 2 vlajgani de 1,93m si doua petale de 1,70m.
Pozitia la volan este confortabila, neasteptat de confortabila, intrezarirea unui drum lung neconstituind nici un fel de problema pentru sofer. Vizibilitatea in timpul condusului este si ea optima, pozitia soferului fiind gandita in asa fel incat 7-le poate fi “simtit” destul de repede, iar extremitatile sale putand fi anticipate usor.
Portbagajul este de 380 de litri, peste media segmentului, dar nu este unul foarte incapator.
Performante
Am avut la dispozitie un motor 1.6 diesel, 105 cai putere si un cuplu motor de 250 Nm.
Accelereaza pana la 100km/h in 10.7 sec si are o viteza maxima de 192km/h. Cutia a fost una manuala, cu 5 rapoarte, corect etajata si comoda in traficul urban.
Credem ca aceasta combinatie va fi cea mai dorita de publicul roman, imbinand perfect performantele decente cu un consum corect si un pret pe masura.
In test pe o distanta de 400 de km, noul 7 a consumat 6 l. Aceasta cifra a fost inregistrata in conditii grele de iarna, masina fiind incarcata cu 4 adulti. Suntem siguri ca se poate scoate un consum apropiat de 5,5 l, fara prea multe batai de cap.
Pret
7 in echiparea de astazi, Confortline, echipare medie, costa 21,227 euro cu TVA. In pretul acesta beneficiati de Sistem Multimedia cu Bluetooth si touchscreen, climatizare automata, cu reglare pe 2 zone, temporizator al vitezei, pachet de iarna(scaune incalzite, sofer si pasager, instalatie spalare faruri si duze stropire parbriz incalzite).
Noul model al celor de la Volkswagen pune inca o data inovatia, performanta si calitatea pe primul loc, oferind publicului larg un produs competitiv si complet.
Vezi galeria foto facuta cu ocazia testului de catre echipa AutoSpot.ro
AutoSpot apreciaza:
+ Calitatea materialelor interioare
+ Pozitia de condus comoda
+ Sistemul multimedia
AutoSpot nu apreciaza:
- Portbagaj destul de mic
Intra in comunitatea Auto Spot de pe Facebook