Nu esti logat!

Login  |  Nu ai cont? Creeaza cont nou!
CAUTA pe site

NOUTATI auto TEST drive din TRAFIC CONSILIER auto SERVICII auto INTERACTIV
stiri

masini noi

concept cars

super cars
test drive

VIP drive

galerii foto

galerii video
subiectul zilei

pe magheru

petrecerea de pietoni

destinatii
consilier juridic

financiar

service / tehnologie

tuning
ghid adrese utile

anunturi second hand

incarcare freon auto

baterie auto
intrebarea zilei

top membri

forum de discutii

contact


AutorMesaj
Daniel
Neinregistrat
IP: inregistrat

Mesajul acesta:
15-11-2005 08:53
Diesel vs MPI

Salut prieteni!

Iata o intrebare foarte la moda.Care motor este mai bun si de ce?Pana acum dieselurile au fost din ce in ce mai cautate dar uite ca motorina intrecu benzina fara plumb.Avand in considerare ca un diesel este mai scump in medie cu 1000 euro ca un mpi ce merita sa mai iei in ziua de azi.Pana acum ma gandeam la o Octavia Tour 90 TDI dar parca ma atrage din ce in ce mai mult MPI-ul de 1.4 l si 75 cp.TDI=6.8%,MPI=9%.Iarna sub -20 C nu ai probleme cu benzina,daca iti canta radioul mai mult si moare bateria motorul pe benzina il poti impinge dar dieselul moare,etc.Cine stie ce nu-i dar ma intreb si eu ca orice curios care va fi diferenta pe drum dintre 75 si 90 si MPI si TDI ???
Care imi poate da un raspuns clar nu de genul "ia x ca am vazut eu la vecin sau ca-i marfa" v-as ramane indatorat.
PS:la MPI scutesti la rata 32 de litri de benzina.
1 TDI +rata = 1 MPI+rata+32 litri benzina!
Multumesc mult!
inceputul paginii
ccc
Neinregistrat
IP: inregistrat

Mesajul acesta:
19-02-2006 14:28
Re: Diesel vs MPI

Eu sunt posesor de bora 1.4 benzina.
Masinile diesel merita achizitionate daca sunt second, daca faci peste 35-40 mi km pe an sau daca te dau banii afara din casa.
Multi prieteni de-ai mei au masini diesel dar toti imi dau dreptate la ce am scis anterior.
Foarte multi au diesel ptr. ca sun soferi sau se invart de motorina f ieftina
Daca una din conditiile de mai sus sunt indeplinite cumpara diesel.
De preferat masina noua.
La masinile noi nu pui decat apa la st. parbriz si carburant.Bafta multa
Nu uita ordinea e urmat:mart,audi,Wv
Pacat ca nu se mai fac Bora 1,9 90 cai,e una din cele mai fiabile masini
inceputul paginii
MihaiS
Neinregistrat
IP: inregistrat

Mesajul acesta:
31-03-2006 19:23
Re: Re: Diesel vs MPI

Ia diesel, face toti banii. Consuma (mult) mai putin decat masina pe benzina, trage altfel, se conduce mai placut (nu mai schimbi atat de des vitezele) si valoarea de revanzare este mai mare decat la benzina. Daca faci 15kkm sau mai mult pe an, nu mai sta pe ganduri! Incearca sa iei masina cu motor Common Rail, este mai silentios si prin comportament se aseamana cu motorul pe benzina. Mai mult, poti, daca te hotarasti, sa-l si chipuiesti ca lumea (ca ai turbina) si-atunci sa-i vezi pe cei cu benzinare...
inceputul paginii
Gatsby
Administrator

Mesaje: 55

IP: inregistrat

Mesajul acesta:
01-04-2006 15:55
Re: Diesel vs MPI

Salut prieteni!

Iata o intrebare foarte la moda.Care motor este mai bun si de ce?Pana acum dieselurile au fost din ce in ce mai cautate dar uite ca motorina intrecu benzina fara plumb.Avand in considerare ca un diesel este mai scump in medie cu 1000 euro ca un mpi ce merita sa mai iei in ziua de azi.Pana acum ma gandeam la o Octavia Tour 90 TDI dar parca ma atrage din ce in ce mai mult MPI-ul de 1.4 l si 75 cp.TDI=6.8%,MPI=9%.Iarna sub -20 C nu ai probleme cu benzina,daca iti canta radioul mai mult si moare bateria motorul pe benzina il poti impinge dar dieselul moare,etc.Cine stie ce nu-i dar ma intreb si eu ca orice curios care va fi diferenta pe drum dintre 75 si 90 si MPI si TDI ???
Care imi poate da un raspuns clar nu de genul "ia x ca am vazut eu la vecin sau ca-i marfa" v-as ramane indatorat.
PS:la MPI scutesti la rata 32 de litri de benzina.
1 TDI +rata = 1 MPI+rata+32 litri benzina!
Multumesc mult!

Conduc de ceva vreme o masina de benzina.Un polo clasic 1.6 100 de cai.Sunt fan inrait benzina dar imi doresc un disel.Merg mult cu masina si chestia asta se simte bine de tot atunci cand vine vorba de carburant.In opinia mea nu este o diferenta atat de mare de pret intre cele 2. Deci iti recomand cu incredere diselul.
inceputul paginii
geolik
Newbie

Mesaje: 6

IP: inregistrat

Mesajul acesta:
26-07-2006 15:57
Re: Re: Diesel vs MPI


Conduc de ceva vreme o masina de benzina.Un polo clasic 1.6 100 de cai.Sunt fan inrait benzina dar imi doresc un disel.Merg mult cu masina si chestia asta se simte bine de tot atunci cand vine vorba de carburant.In opinia mea nu este o diferenta atat de mare de pret intre cele 2. Deci iti recomand cu incredere diselul.


salutare. m-am abtinut sa nu raspund, mai ales ca sunt nou pe forum, dar....
am condus vreo 280k km pana acum (o fi putin, o fi mult, voi decideti) si am "birjerit" si "benzinare" si "dieselache" destule. si noi si sh.
in principiu, alegerea se imparte in 2 cazuri.
a)masina noua. daca nu ai bani trebuie sa alegi benzina, la pretul final motorina fiind cu 2-4 mii mai scumpa (depinde de model). oricum, economia facuta la consum, diesel, egalizeaza pretul de achizitie dupa 100.000 km. daca nu faci mai mult de 120 000 km cu acea masina, ia benzina. iarna nu e obligatoriu sa nu porneasca (peugeot 206 hdi si saxo 1.5 au pornit si la -28 grade. la prima cheie). la saxo am ramas fara curent. am impins-o 3 oameni si a pornit. nu incurajez aceasta practica, sare distributia!. pretul carburantilor e cam la fel acum, asa ca acea diferenta 8,8-benz in oras - 5,7-diesel in oras isi spune cuvantul. benzina e mai tacuta, dar rigida in raport cu cutia, dieselul permite plaje mai mari la trepte, de, asa e motorul!
daca ai bani, nevasta f sensibila la frig iarna, luati benz. se incalzeste imadiat. de diesel cam tragi 2-3 km. la drum intins, dieselul "merge pe degeaba", cum spune un amic de-ai mei. nu vei avea nicio problema cu benzina sau motorina pana in 120000-150000 km. dincolo de acest prag e noroc sau bafta.
la diesel esti avantajat iarna, turatii f mici (wow)putere mare. roata nu patineaza cand vrei sa o scoti din parcare. benzina derapeaza, pt ca trebuie sa o accelerezi (si se cupleaza ASR la loc. pa plecare!)
b) masina sh (care are >120.000 km)trebuie EXCLUSIV diesel . pe la 200.000 benzina clacheaza. dieselul mai merge vreo 200.000km. motorina o revinzi mai sus fata de benzina din acelasi an.
daca nu participi la (i)legal races, ia motorina. in functie de model, se tuneaza muuult mai usor si prinde destul de mare viteza.( ca ai si unde, zicea unu' mai sus de benzina, de 185 km/h, parca. si cate secunde ai mers, prietene?)
alegerea va apartine.
drumuri bune.
inceputul paginii
Mihai
Neinregistrat
IP: inregistrat

Mesajul acesta:
27-07-2006 18:53
Re: Re: Re: Diesel vs MPI



salutare. m-am abtinut sa nu raspund, mai ales ca sunt nou pe forum, dar....
am condus vreo 280k km pana acum (o fi putin, o fi mult, voi decideti) si am "birjerit" si "benzinare" si "dieselache" destule. si noi si sh.
in principiu, alegerea se imparte in 2 cazuri.
a)masina noua. daca nu ai bani trebuie sa alegi benzina, la pretul final motorina fiind cu 2-4 mii mai scumpa (depinde de model). oricum, economia facuta la consum, diesel, egalizeaza pretul de achizitie dupa 100.000 km. daca nu faci mai mult de 120 000 km cu acea masina, ia benzina. iarna nu e obligatoriu sa nu porneasca (peugeot 206 hdi si saxo 1.5 au pornit si la -28 grade. la prima cheie). la saxo am ramas fara curent. am impins-o 3 oameni si a pornit. nu incurajez aceasta practica, sare distributia!. pretul carburantilor e cam la fel acum, asa ca acea diferenta 8,8-benz in oras - 5,7-diesel in oras isi spune cuvantul. benzina e mai tacuta, dar rigida in raport cu cutia, dieselul permite plaje mai mari la trepte, de, asa e motorul!
daca ai bani, nevasta f sensibila la frig iarna, luati benz. se incalzeste imadiat. de diesel cam tragi 2-3 km. la drum intins, dieselul "merge pe degeaba", cum spune un amic de-ai mei. nu vei avea nicio problema cu benzina sau motorina pana in 120000-150000 km. dincolo de acest prag e noroc sau bafta.
la diesel esti avantajat iarna, turatii f mici (wow)putere mare. roata nu patineaza cand vrei sa o scoti din parcare. benzina derapeaza, pt ca trebuie sa o accelerezi (si se cupleaza ASR la loc. pa plecare!)
b) masina sh (care are >120.000 km)trebuie EXCLUSIV diesel . pe la 200.000 benzina clacheaza. dieselul mai merge vreo 200.000km. motorina o revinzi mai sus fata de benzina din acelasi an.
daca nu participi la (i)legal races, ia motorina. in functie de model, se tuneaza muuult mai usor si prinde destul de mare viteza.( ca ai si unde, zicea unu' mai sus de benzina, de 185 km/h, parca. si cate secunde ai mers, prietene?)
alegerea va apartine.
drumuri bune.



Si eu sunt pentru diesel. Merg mult in opinia mea, in jur de vro 20 de mii pe an , si se simt al naibii de tare la buzunar. Cel putin in oras as da orice oentru un diesel. Am un Polo Classic 1.6 ,100 de caluti iar in oras cu un plin mai mult de vro 400 de km nu vrea de nici un fel. Asa e , cu aerul pornit mai tot timpul. E ok zic eu, dar vreau mai mult asa ca am sa ma indrept spre un diesel.
inceputul paginii
dane
Neinregistrat
IP: inregistrat

Mesajul acesta:
29-01-2009 09:59
Re: Diesel vs MPI

Salut prieteni!

Iata o intrebare foarte la moda.Care motor este mai bun si de ce?Pana acum dieselurile au fost din ce in ce mai cautate dar uite ca motorina intrecu benzina fara plumb.Avand in considerare ca un diesel este mai scump in medie cu 1000 euro ca un mpi ce merita sa mai iei in ziua de azi.Pana acum ma gandeam la o Octavia Tour 90 TDI dar parca ma atrage din ce in ce mai mult MPI-ul de 1.4 l si 75 cp.TDI=6.8%,MPI=9%.Iarna sub -20 C nu ai probleme cu benzina,daca iti canta radioul mai mult si moare bateria motorul pe benzina il poti impinge dar dieselul moare,etc.Cine stie ce nu-i dar ma intreb si eu ca orice curios care va fi diferenta pe drum dintre 75 si 90 si MPI si TDI ???
Care imi poate da un raspuns clar nu de genul "ia x ca am vazut eu la vecin sau ca-i marfa" v-as ramane indatorat.
PS:la MPI scutesti la rata 32 de litri de benzina.
1 TDI +rata = 1 MPI+rata+32 litri benzina!
Multumesc mult!
inceputul paginii

Pagina: 1 din 1Du-te la pagina: 1

   NOU!    Masini noi Concepte Supercar

  Vine primavara: GT86 se decapoteaza
Ca tot ne bucuram noi astazi de un inceput de primavara, iata ca prevestitorii acesteia sosesc inaintea ei – eu o asteptam de cand s-a lansat versiunea coupe – in [ continuare ... ]

  Detroit 2013 – BMW i3 Concept Coupe
L-am tot vazut, in poze, pe internet, in desene si concepte. Am auzit de el, dar nu l-am vazut in “carne si oase”. Iata ca, in sfarsit conceptul electric al [ continuare ... ]

  Totul despre Skoda Rapid. Cat costa in Romania
Noua SKODA Rapid se lanseaza in Romania cu un pret de intrare de 11.990 Euro (TVA inclus). Primul automobil SKODA care se inscrie in noua linie de design a marcii va [ continuare ... ]


mai multe modele noi...



SFATUL ZILEI:

Daca simti un miros urat in masina apeleaza la serviciul de igienizare a instalatiei de aer conditionat auto! Preturi de la 49 lei / masina!

   ANUNTURI SECOND HAND
Cauti oferte de masini second hand? Vrei sa-ti vinzi masina?
Foloseste GRATUIT baza de date
AUTOspot.ro!

adauga un anunt
cauta o masina
 
Volkswagen BORA (2002)

5260 €

 
Volkswagen BORA (2003)

5480 €

 
Skoda FABIA (2008)

2500 €

 
Skoda FABIA (2008)

2500 €

 
Ford FOCUS (2000)

3750 €

 
Opel ASTRA (1997)

1500 €

 
Renault 19 (1993)

1200 €

 
Nissan MICRA (2001)

3500 €

 
Ford TOURNEO CONNECT (2003)

7500 €


cauta prin toate anunturile
pune la vanzare masina ta!

    FORUM - DISCUTII DESPRE MASINI

Ai intrebari, nelamuriri sau probleme cu masina? Scrie-le pe forum si vei primi raspuns de la membrii si administratorii nostri!

Ultimele mesaje:

Reparatii injectoare 1.6 TDI SIEMENS - Vw, Audi


scris de victor56 pe 18 Oct, 10:34

Reparatii Injectoare - Reconditionari Injectoare


scris de victor56 pe 23 Aug, 12:30

Reparatii Injectoare Pompa Duza 1.9 TDI - 2.0 TDI


scris de victor56 pe 15 Nov, 12:25

REPARATII INJECTOARE OPEL ASTRA 1.7 CDTI


scris de victor56 pe 30 Mar, 10:46

Service auto Bucuresti


scris de cezarculetu78 pe 30 Jul, 10:47

Reparatii injectoare Vw, Audi, Skoda, Seat


scris de victor56 pe 07 Jul, 11:17

Reparatii Injectoare Logan 1.5 DCI


scris de victor56 pe 23 Apr, 09:12

Jante din aliaj si tabla - Vadrexim


scris de damyy2019 pe 08 May, 09:40

Anvelope de vara si iarna - Vadrexim


scris de damyy2019 pe 08 May, 09:40

Cauciucuri de vara si iarna - Premium sau Buget ?


scris de damval2019 pe 26 Mar, 09:22


scrie pe forum



Statistica vizitatori

Acum: 12 vizitatori si 3 membri
Astazi: 1.143 vizitatori
Ultima luna: 31.574 vizitatori

Vezi membrii care sunt on-line acum