Autor | Mesaj |
injectoarelogan
Newbie
Mesaje: 8
IP: inregistrat
Mesajul acesta:
02-01-2012 02:14
|
Injectoare Ford
Realizam reparatii profesionale pentru injectoare diesel Delphi: Ford, Logan, Renault, SsangYong, Hyundai.
Suntem un service autorizat de Delphi Romania prin certificarea Delphi Diesel Service.
Laboratorul nostru beneficiaza de echipamente de testare moderne, personal calificat si cu experienta in tehnologia diesel, scule specializate si de o curatenie permanenta in spatiul de lucru. Tehnologia folosita este sub licenta Delphi si beneficiem de suport permanent din partea Delphi Romania in materie de training, echipamente si piese originale.
Fiecare reparatie presupune schimbarea duzei si supapei de retur. Se folosesc numai piese noi achizitionate direct de la Delphi Romania, lucru care ne da certitudinea ca acestea sunt originale.
Nu este suficienta doar schimbarea pieselor uzate: fiecare injector este re-codat electronic cu standul de test si calibrare Hartridge CRi-PC. Acest echipament realizeaza 165 de teste pentru fiecare injector, simuland in acest fel functionarea pe motor la diferite presiuni, turatii si temperaturi. In urma acestor teste, standul calibreaza injectorul prin alocarea unui cod hexazecimal care trebuie introdus in calculatorul masinii atunci cand se realizeaza montarea pe motor. In acest mod, calculatorul masinii dispune de informatiile necesare transmiterii de impulsuri corecte fiecarui injector pentru a putea reactiona in parametrii optimi la sarcinile la care este supus.
Montarea injectoarelor pe motor respecta un protocol (proceduri speciale asistate de echipamente profesionale) prin care se evita contaminarea cu praf si impuritati a sistemului de injectie, care poate produce blocarea supapei de retur, si, implicit, uzarea ei prematura.
In concluzie: fiecare injector functioneaza pe motor in parametrii optimi - exact asa cum functiona cand masina era noua.
Un injector reconditionat folosind solutia recomandata de Delphi (cu re-codare) este identic cu un injector nou. Economisiti mai bine de 60% din pretul unui injector nou!
Pret/injector:
Ford Focus: 550 RON
Ford Mondeo: 580 RON
Dacia Logan: 470 RON
Renault: 470 RON
orice alt injector Delphi: 600 RON
Editat de mircea pe 26-01-2012 16:10
|
inceputul paginii |
|
mariusjp
Newbie
Mesaje: 2
IP: inregistrat
Mesajul acesta:
15-02-2012 22:19
|
Re: Injectoare Ford
Garantie oferiti?
|
inceputul paginii |
|
injectoarelogan
Newbie
Mesaje: 8
IP: inregistrat
Mesajul acesta:
17-02-2012 00:16
|
Re: Re: Injectoare Ford
Oferim garantie scrisa 6 luni!
Reparatiile sunt facute sub licenta Delphi.
Cu respect,
Echipa Endor Diesel
|
inceputul paginii |
|
EndorDiesel
Newbie
Mesaje: 19
IP: inregistrat
Mesajul acesta:
12-04-2012 00:38
|
Re: Re: Re: Injectoare Ford
Preturi reparatii:
470 RON/injector - Logan & Renault
550 RON/injector - Ford Focus
580 RON/injector - Ford Mondeo
600 RON/injector - orice alt injector Delphi cu C2I din 16 caractere
800 RON/injector - orice alt injector Delphi cu C2I din 20 caractere
Fiecare reparatie presupune schimb de supapa de retur, duza si calibare electronica. Piesele folosite sunt noi si originale, achizitionate de la Delphi Romania. Garantia lucrarii este de 6 luni!
Calibrarea electronica a unui injector presupune realizarea a 165 de teste pe un stand special - Hartridge CRi-PC. Prin aceste teste se simuleaza functionarea corecta a injectorului pe motor, iar in urma lor codul C2I inmagazineaza aceasta informatie pentru a o transmite motorului in timpul functionarii. Ca sa fim mai expliciti, un injector caruia i-au fost schimbate doar duza si supapa de retur nu va functiona corect, pentru ca la o anumita turatie calculatorul masinii nu va stii ce semnal sa transmita injectorului pentru pulverizarea cantitatii de motorina necesara. Este bine de stiut faptul ca vorbim de multiple diferente intre injectoare: acestea, fie noi, fie reparate, au specificatii unice determinate printre altele de orice mica diferenta in tensiunea de strangere sau piesele folosite (adica chiar si duzele si supapele de retur noi si originale nu sunt identice pentru ca tot au o marja de eroare din fabricatie).
Rolul standului Hartridge CRi-PC este de a masura ce cantitate de motorina este pulverizata de injector atunci cand acesta primeste un semnal. Stiind cantitatea de motorina pulverizata, acesta este asociata cu un semnal astfel ca, in timpul functionarii pe motor, calculatorul masinii va stii ce semnal sa trimita injectorului pentru a pulveriza cantitatea de motorina optima, necesara pentru turatia din momentul respectiv.
La prima vedere poate parea putin credibil ca pot exista aceste diferente intre injectoare, dar ganditi-va ca vorbim aici de microni, a milioana parte dintr-un metru, (de exemplu grosimea unui fir de par este de 100 microni), iar o diferenta de cativa microni, la o presiune de 1600 de bari poate face o mare diferenta in cantitatea de motorina pulverizata.
Deci, conform informatiilor noastre tehnice referitoare la reparatia unui injector Delphi, daca aceasta a fost facuta fara generare de C2I, este aproape sigur ca injectorul sa nu functioneza corect. Sansele ca injectorul reparat sa respecte aceleasi specificatii de dinainte de a fi reparat si, impliciti, sa functioneze dupa vechiul cod C2I, sunt aproape zero. Este totusi posibil ca, din pura intamplare, anumite specificatii, foarte putine din cele 165 conform testului standard, sa fie respectate, iar lucrul acesta sa para putin sesizabil, mai ales la Euro 3 sau daca se merge mai turat. Nu in ultimul rand, este bine de stiut ca, chiar daca veti avea impresia ca motorul "merge rotund", pe termen lung, mersul cu injectoare necodate poate avea efecte negative asupra motorului: infundare EGR, uzare prematura, spargere piston s.a.m.d.
Editat de mircea pe 18-04-2012 20:10
|
inceputul paginii |
|
Pagina: 1 din 1 | Du-te la pagina:
1
|
|
SFATUL ZILEI:
Daca simti un miros urat in masina apeleaza la serviciul de igienizare a instalatiei de aer conditionat auto! Preturi de la 49 lei / masina!
ANUNTURI SECOND HAND
FORUM - DISCUTII DESPRE MASINI
Ai intrebari, nelamuriri sau probleme cu masina? Scrie-le pe forum si vei primi raspuns de la membrii si administratorii nostri!
Ultimele mesaje:
Reparatii injectoare 1.6 TDI SIEMENS - Vw, Audiscris de victor56 pe 18 Oct, 10:34
Reparatii Injectoare - Reconditionari Injectoarescris de victor56 pe 23 Aug, 12:30
Reparatii Injectoare Pompa Duza 1.9 TDI - 2.0 TDIscris de victor56 pe 15 Nov, 12:25
REPARATII INJECTOARE OPEL ASTRA 1.7 CDTIscris de victor56 pe 30 Mar, 10:46
Service auto Bucurestiscris de cezarculetu78 pe 30 Jul, 10:47
Reparatii injectoare Vw, Audi, Skoda, Seatscris de victor56 pe 07 Jul, 11:17
Reparatii Injectoare Logan 1.5 DCIscris de victor56 pe 23 Apr, 09:12
Jante din aliaj si tabla - Vadreximscris de damyy2019 pe 08 May, 09:40
Anvelope de vara si iarna - Vadreximscris de damyy2019 pe 08 May, 09:40
Cauciucuri de vara si iarna - Premium sau Buget ?scris de damval2019 pe 26 Mar, 09:22
scrie pe forum
|