Autor | Mesaj |
DolanaC
Newbie
Mesaje: 1
IP: inregistrat
Mesajul acesta:
23-02-2008 00:07
|
Cumpar urmatoarele piese de Dacia Logan 1.4mpi
Cumpar urmatoarele piese de Dacia Logan 1.4mpi 2005: Astept "Oferte" Tel: 0767676751
Parbriz
2 jante tabla
Aripa spate dreapta
1 usa fata dreapta
1 usa spate dreapta
Puntea spate
2 Telescoape
Prag dreapta
Buson + Teava
Punte spate
Bara fata + Bara spate
Stalp fata dreapta
Geam fata dreapta
Aparatorile de plastic.. de sub roti
Daca are cineva una din piesele de mai sus pretul si un numar de tel:
|
inceputul paginii |
|
razvalex@gma
Neinregistrat
IP: inregistrat
Mesajul acesta:
10-04-2008 21:32
|
Re: Cumpar urmatoarele piese de Dacia Logan 1.4mpi
Cumpar urmatoarele piese de Dacia Logan 1.4mpi 2005: Astept "Oferte" Tel: 0767676751
Parbriz
2 jante tabla
Aripa spate dreapta
1 usa fata dreapta
1 usa spate dreapta
Puntea spate
2 Telescoape
Prag dreapta
Buson + Teava
Punte spate
Bara fata + Bara spate
Stalp fata dreapta
Geam fata dreapta
Aparatorile de plastic.. de sub roti
Daca are cineva una din piesele de mai sus pretul si un numar de tel:
| bara fata - 400 RON
|
inceputul paginii |
|
remcar_srl
Neinregistrat
IP: inregistrat
Mesajul acesta:
22-03-2009 22:08
|
tuning LOGAN benzina 1,4; 1,6; 1,6 16 V
Daca aveti intrebari in legatura cu tuning-ul la motoarele pe benzina pentru Logan pot sa v-a raspund la intrebari.
Eu sunt una dintre persoanele care face softul (calibrarea masini in poligonul de la DACIA).
Pot sa v-a raspund la toate intrebarile despre cum se calibreaza o masina, de ce nu este asa de puternica cum vreti voi, cum dindeste calculatorul, cum se introduce o calibrare, ce fel de programe folosim, etc.
Cind se face o calibrare (calibrarea este soful care se introduce in calculatorul de injectie)se tine cont de imbogatirea motorului, de temperatura de pe esapament, daca este mai mare de 850 C in timp se distruge catalizatorul.
Etapele in care se face o calibrare sunt:
1. se pune un motor (K7J/M sau K4M) pe bancul motor si in principal se face cartografiile pentru timpul de injectie si avansul cartografic. etc
2. depoluare. Masina se pune pe bancul cu rulouri se face un ciclu cerut pentru Europa si se observa daca este Euro 3, 4. Depinde pentru ce tara este facuta calibrarea. Daca nu sunt respectate normele de poluare se incearca obtinerea acestora prin modificarea calibrari.
3. Climatic: porniri la rece -30 C, -20 C, etc. Este prima pornire. Porniri la altitugine (Bilea Lac.
4. Agrementul conduceri.
Este partea cea mai importanta , este partea pe care o simte clientul.
EX: la apasarea pedalei pentru a reduce socul se reduce avansul (-20 RAC, depinde de motor, de masina, etc)
Ca sa nu distrugeti motorul, catalizatorul (cu un catalizator ars datorita temperaturilor mari la nu treci la RAR) iti indic sa reduci avansul. De la un avans de -20 RAC il aduci la -5 max 0 RAc. In acest moment la apasarea pedalei la o intersectie masina ta va avea un "zvic" mai bun adica un timp de reactie mai mic. Cistigi timp, masina nu v-a vi lenesa. Modificind avansul nu vei pune mai multi CP. Dar in schimb masina va raspunde mai repede la comenzile tale, va fi mai puternica deoarece va avea o ardere mai buna prin modificarea avansului. Timpi de injectie nu se vor modifica.
Se poate modifica si timpul de injectie dar se modifica si temperatura pe esapament. Scazind timpul de injectie creste temperatura pe esapament.
Schimb calibrarea la Logan pe Benzina.
Putere, consum redus, etc
modific direct in soft fara sa schimb nimic in calculatorul de injectie (nu fac cip tuning).
pot sa iti fac calibrarea personalizata.
tu imi spui ce doresti de la Loganul tau si eu iti fac.
contacteaza-ma remcar_srl@yahoo.com
|
inceputul paginii |
|
dianaadela94
Neinregistrat
IP: inregistrat
Mesajul acesta:
07-04-2009 21:41
|
Re: tuning LOGAN benzina 1,4; 1,6; 1,6 16 V
iDaca aveti intrebari in legatura cu tuning-ul la motoarele pe benzina pentru Logan pot sa v-a raspund la intrebari.
Eu sunt una dintre persoanele care face softul (calibrarea masini in poligonul de la DACIA).
Pot sa v-a raspund la toate intrebarile despre cum se calibreaza o masina, de ce nu este asa de puternica cum vreti voi, cum dindeste calculatorul, cum se introduce o calibrare, ce fel de programe folosim, etc.
Cind se face o calibrare (calibrarea este soful care se introduce in calculatorul de injectie)se tine cont de imbogatirea motorului, de temperatura de pe esapament, daca este mai mare de 850 C in timp se distruge catalizatorul.
Etapele in care se face o calibrare sunt:
1. se pune un motor (K7J/M sau K4M) pe bancul motor si in principal se face cartografiile pentru timpul de injectie si avansul cartografic. etc
2. depoluare. Masina se pune pe bancul cu rulouri se face un ciclu cerut pentru Europa si se observa daca este Euro 3, 4. Depinde pentru ce tara este facuta calibrarea. Daca nu sunt respectate normele de poluare se incearca obtinerea acestora prin modificarea calibrari.
3. Climatic: porniri la rece -30 C, -20 C, etc. Este prima pornire. Porniri la altitugine (Bilea Lac.
4. Agrementul conduceri.
Este partea cea mai importanta , este partea pe care o simte clientul.
EX: la apasarea pedalei pentru a reduce socul se reduce avansul (-20 RAC, depinde de motor, de masina, etc)
Ca sa nu distrugeti motorul, catalizatorul (cu un catalizator ars datorita temperaturilor mari la nu treci la RAR) iti indic sa reduci avansul. De la un avans de -20 RAC il aduci la -5 max 0 RAc. In acest moment la apasarea pedalei la o intersectie masina ta va avea un "zvic" mai bun adica un timp de reactie mai mic. Cistigi timp, masina nu v-a vi lenesa. Modificind avansul nu vei pune mai multi CP. Dar in schimb masina va raspunde mai repede la comenzile tale, va fi mai puternica deoarece va avea o ardere mai buna prin modificarea avansului. Timpi de injectie nu se vor modifica.
Se poate modifica si timpul de injectie dar se modifica si temperatura pe esapament. Scazind timpul de injectie creste temperatura pe esapament.
Schimb calibrarea la Logan pe Benzina.
Putere, consum redus, etc
modific direct in soft fara sa schimb nimic in calculatorul de injectie (nu fac cip tuning).
pot sa iti fac calibrarea personalizata.
tu imi spui ce doresti de la Loganul tau si eu iti fac.
contacteaza-ma remcar_srl@yahoo.com |
|
inceputul paginii |
|
dianaadela94
Neinregistrat
IP: inregistrat
Mesajul acesta:
07-04-2009 21:47
|
Re: Re: tuning LOGAN benzina 1,4; 1,6; 1,6 16 V
salutare am logan 1.4 mpi si as vrea putere mai mare de la motor daca se poate si cat mar costa . multumesc si astept raspuns
|
inceputul paginii |
|
ROAMNIA
Neinregistrat
IP: inregistrat
Mesajul acesta:
09-05-2009 17:52
|
Re: Re: tuning LOGAN benzina 1,4; 1,6; 1,6 16 V
MMMMM...DA NA-M CE ZICE SA SUGETI p*** SI GATA CE SA FAC DAMI SI MIE p*** DACIE LOGAN DA SA FIE TUNING CA DE NU SA VEZI TU CE REPEDE ITI RUP IO CUOAIELE SI GATUL CA LA GAINA MA p*** ASCULTA SUNT IN ITALIA AM BANI CATI VREI DACA ESTI PROST SI IMI LASI LOGANUL TUNING LA 1000 ERUO ATUNCI MAI VRBIM NUI ASA CE NAIBA HAI NU FI RAU CA DACA ESTI RAU O IEI IN GURA GLUMEAM FAMI SOND DE 60% OK MS ITI DAU 6000EURO FAL SI REPEDE MAA SI SA NU UITI DE LOGAN...PAPA
|
inceputul paginii |
|
papycaa
Neinregistrat
IP: inregistrat
Mesajul acesta:
18-05-2009 12:05
|
Re: Cumpar urmatoarele piese de Dacia Logan 1.4mpi
Cumpar urmatoarele piese de Dacia Logan 1.4mpi 2005: Astept "Oferte" Tel: 0767676751
Parbriz
2 jante tabla
Aripa spate dreapta
1 usa fata dreapta
1 usa spate dreapta
Puntea spate
2 Telescoape
Prag dreapta
Buson + Teava
Punte spate
Bara fata + Bara spate
Stalp fata dreapta
Geam fata dreapta
Aparatorile de plastic.. de sub roti
Daca are cineva una din piesele de mai sus pretul si un numar de tel:
|
|
inceputul paginii |
|
heloo
Neinregistrat
IP: inregistrat
Mesajul acesta:
09-06-2009 22:55
|
Re: Cumpar urmatoarele piese de Dacia Logan 1.4mpi
Cumpar urmatoarele piese de Dacia Logan 1.4mpi 2005: Astept "Oferte" Tel: 0767676751Parbriz2 jante tablaAripa spate dreapta1 usa fata dreapta1 usa spate dreaptaPuntea spate2 TelescoapePrag dreaptaBuson + TeavaPunte spateBara fata + Bara spateStalp fata dreaptaGeam fata dreaptaAparatorile de plastic.. de sub roti Daca are cineva una din piesele de mai sus pretul si un numar de tel: |
|
inceputul paginii |
|
illemarinutz
Neinregistrat
IP: inregistrat
Mesajul acesta:
15-06-2009 21:06
|
Re: tuning LOGAN benzina 1,4; 1,6; 1,6 16 V
Daca aveti intrebari in legatura cu tuning-ul la motoarele pe benzina pentru Logan pot sa v-a raspund la intrebari.
Eu sunt una dintre persoanele care face softul (calibrarea masini in poligonul de la DACIA).
Pot sa v-a raspund la toate intrebarile despre cum se calibreaza o masina, de ce nu este asa de puternica cum vreti voi, cum dindeste calculatorul, cum se introduce o calibrare, ce fel de programe folosim, etc.
Cind se face o calibrare (calibrarea este soful care se introduce in calculatorul de injectie)se tine cont de imbogatirea motorului, de temperatura de pe esapament, daca este mai mare de 850 C in timp se distruge catalizatorul.
Etapele in care se face o calibrare sunt:
1. se pune un motor (K7J/M sau K4M) pe bancul motor si in principal se face cartografiile pentru timpul de injectie si avansul cartografic. etc
2. depoluare. Masina se pune pe bancul cu rulouri se face un ciclu cerut pentru Europa si se observa daca este Euro 3, 4. Depinde pentru ce tara este facuta calibrarea. Daca nu sunt respectate normele de poluare se incearca obtinerea acestora prin modificarea calibrari.
3. Climatic: porniri la rece -30 C, -20 C, etc. Este prima pornire. Porniri la altitugine (Bilea Lac.
4. Agrementul conduceri.
Este partea cea mai importanta , este partea pe care o simte clientul.
EX: la apasarea pedalei pentru a reduce socul se reduce avansul (-20 RAC, depinde de motor, de masina, etc)
Ca sa nu distrugeti motorul, catalizatorul (cu un catalizator ars datorita temperaturilor mari la nu treci la RAR) iti indic sa reduci avansul. De la un avans de -20 RAC il aduci la -5 max 0 RAc. In acest moment la apasarea pedalei la o intersectie masina ta va avea un "zvic" mai bun adica un timp de reactie mai mic. Cistigi timp, masina nu v-a vi lenesa. Modificind avansul nu vei pune mai multi CP. Dar in schimb masina va raspunde mai repede la comenzile tale, va fi mai puternica deoarece va avea o ardere mai buna prin modificarea avansului. Timpi de injectie nu se vor modifica.
Se poate modifica si timpul de injectie dar se modifica si temperatura pe esapament. Scazind timpul de injectie creste temperatura pe esapament.
Schimb calibrarea la Logan pe Benzina.
Putere, consum redus, etc
modific direct in soft fara sa schimb nimic in calculatorul de injectie (nu fac cip tuning).
pot sa iti fac calibrarea personalizata.
tu imi spui ce doresti de la Loganul tau si eu iti fac.
contacteaza-ma remcar_srl@yahoo.com |
|
inceputul paginii |
|
Pagina: 1 din 1 | Du-te la pagina:
1
|
|
SFATUL ZILEI:
Daca simti un miros urat in masina apeleaza la serviciul de igienizare a instalatiei de aer conditionat auto! Preturi de la 49 lei / masina!
ANUNTURI SECOND HAND
FORUM - DISCUTII DESPRE MASINI
Ai intrebari, nelamuriri sau probleme cu masina? Scrie-le pe forum si vei primi raspuns de la membrii si administratorii nostri!
Ultimele mesaje:
Reparatii injectoare 1.6 TDI SIEMENS - Vw, Audiscris de victor56 pe 18 Oct, 10:34
Reparatii Injectoare - Reconditionari Injectoarescris de victor56 pe 23 Aug, 12:30
Reparatii Injectoare Pompa Duza 1.9 TDI - 2.0 TDIscris de victor56 pe 15 Nov, 12:25
REPARATII INJECTOARE OPEL ASTRA 1.7 CDTIscris de victor56 pe 30 Mar, 10:46
Service auto Bucurestiscris de cezarculetu78 pe 30 Jul, 10:47
Reparatii injectoare Vw, Audi, Skoda, Seatscris de victor56 pe 07 Jul, 11:17
Reparatii Injectoare Logan 1.5 DCIscris de victor56 pe 23 Apr, 09:12
Jante din aliaj si tabla - Vadreximscris de damyy2019 pe 08 May, 09:40
Anvelope de vara si iarna - Vadreximscris de damyy2019 pe 08 May, 09:40
Cauciucuri de vara si iarna - Premium sau Buget ?scris de damval2019 pe 26 Mar, 09:22
scrie pe forum
|