Autor | Mesaj |
Cristy
Neinregistrat
IP: inregistrat
Mesajul acesta:
12-02-2009 14:29
|
golf 3 1.4
am si eu un golf 3 adus recent din germania si am o problema, mi-se opreste motoru din cind in cind , si am fost la multe ateliere de specialitate si mi-au pus testu si nu-i arate def.ar pute sa fie din calculatoru masini sau senzoru de turatie? am schimbat si modulu de la pompa de inj.electronic si la fel mia facut. am schimbat electro valva in mod normal nar trebui sa se opreste motoru pentru ca am scos din interior supapa si tot se opreste si inca o problema mi sa turat motoru foarte tare de vreo 3 ori dar si-a revenit mam speriat si ia-m pus inapoi supapa ma poate ajuta cineva | aceeasi problema o am si eu la golf 3 de 1.4 93 recent inmatric cu taxa lu bouuu de 3X norok k n-a fost mare dar mie mi se oprea pe la semafoare si greu mai pornea dupa ce murea dadeam la automat de 3 4 5 ori si abia pornea descoperisem k fisa principala cand dadeam la automat nu dadea scnteie urmeaza schib bobila inductie snzor relantii HALL se numeste filtre aer benz toate conductele etc etc acum am mers la un mec nou si mi-a masurat curentu de pe mufa de la bobina si surpriza indica 0 cand a indic corent a pus mufa si mi-a ziss porn este-o k porneste a pornit mi-a ziss mec sa nu mai schimb nimik pentru k defecti este de la contact sau de la cablaju contact mufa bobina asa k masuratzi intai inainte de a da bani pe parerile altora pt k costa VW nu e DACIA o legi cu sarma si ai plecat pe mine m-a costat reparatzia enorm nu am tras linie dar pt mine conta masina sa mearga arata k 9oua
|
inceputul paginii |
|
Cristy
Neinregistrat
IP: inregistrat
Mesajul acesta:
12-02-2009 14:32
|
golf 3 1.4
am si eu un golf 3 adus recent din germania si am o problema, mi-se opreste motoru din cind in cind , si am fost la multe ateliere de specialitate si mi-au pus testu si nu-i arate def.ar pute sa fie din calculatoru masini sau senzoru de turatie? am schimbat si modulu de la pompa de inj.electronic si la fel mia facut. am schimbat electro valva in mod normal nar trebui sa se opreste motoru pentru ca am scos din interior supapa si tot se opreste si inca o problema mi sa turat motoru foarte tare de vreo 3 ori dar si-a revenit mam speriat si ia-m pus inapoi supapa ma poate ajuta cineva | aceeasi problema o am si eu la golf 3 de 1.4 93 recent inmatric cu taxa lu bouuu de 3X norok k n-a fost mare dar mie mi se oprea pe la semafoare si greu mai pornea dupa ce murea dadeam la automat de 3 4 5 ori si abia pornea descoperisem k fisa principala cand dadeam la automat nu dadea scnteie urmeaza schib bobila inductie snzor relantii HALL se numeste filtre aer benz toate conductele etc etc acum am mers la un mec nou si mi-a masurat curentu de pe mufa de la bobina si surpriza indica 0 cand a indic corent a pus mufa si mi-a ziss porn este-o k porneste a pornit mi-a ziss mec sa nu mai schimb nimik pentru k defecti este de la contact sau de la cablaju contact mufa bobina asa k masuratzi intai inainte de a da bani pe parerile altora pt k costa VW nu e DACIA o legi cu sarma si ai plecat pe mine m-a costat reparatzia enorm nu am tras linie dar pt mine conta masina sa mearga arata k 9oua
|
inceputul paginii |
|
tomy GTI
Neinregistrat
IP: inregistrat
Mesajul acesta:
12-02-2009 14:52
|
Re: Re: Golf 3 gti
prietene asculta la mine ca eu mam lovit de astea si am fost la o suta de mecanici si nici unu nu a stiut ce sa faca cu tot cu testerele lor si eu am un golf 3 gti din 96 si aceeasi pronlema am avuto si eu am schimbat tot ce tinea de amprindere ma ramanea sa schimb calc si schimbam toata masina.dute la un service si zii sa iti schimbe senzorul de turatie ca ala este sigur sau macar sa til verifice daca este cum zici tu costa in jur de 270 ron.
|
inceputul paginii |
|
vw golf3 1.6
Neinregistrat
IP: inregistrat
Mesajul acesta:
14-02-2009 09:00
|
Re: Re: Golf 3 gti
aceeasi problema o am si eu la un golf 3 din 93 si arata mai bn k 10 LOGANURI motoru arata asa de bn de zici k este noua luata de pe banda toata distributzia schimbata toate filtrele, conductele, bobina inductie, senzor HALL, tot intr-un cuvat. am mers a tot felu de mecanici si totzi aveau pareri diferite masina mea cand murea motoru de obicei la relantiu pe la semafoare nu mai pornea sub nici o forma dadeam la automat de descarcam si bateria cate-odata de fiecare data cand ma duceam la macanici nu facea niciodata figura iar ieri cand am fost la un mec nou recomandat de cineva a facut figura si a luat omu aparatu de masura cu un tester pt delcou a masurat si surpriza nu dadea coorent cand a venit curent pe mufa a bagat-o la bobina de inductie si a pornit masina acum mecanicu mi-a ziss sa nu mai schimb nimik la motor a ziss k este din contact sau din cablaju mufa bobina - contact.....a incercat care-va sa schimbe contactu | trebuie sa dai jos volanul ,plasticele de sub el,manetele de semnalizare si de la stergatoare si cu o presa scoti contactul cu cheia in el dupa care schimbi partea electrica care costa 30-35lei
|
inceputul paginii |
|
ovidiu
Neinregistrat
IP: inregistrat
Mesajul acesta:
14-02-2009 20:30
|
raspuns pt golf 3
am si eu un golf 3 adus recent din germania si am o problema, mi-se opreste motoru din cind in cind , si am fost la multe ateliere de specialitate si mi-au pus testu si nu-i arate def.ar pute sa fie din calculatoru masini sau senzoru de turatie? am schimbat si modulu de la pompa de inj.electronic si la fel mia facut. am schimbat electro valva in mod normal nar trebui sa se opreste motoru pentru ca am scos din interior supapa si tot se opreste si inca o problema mi sa turat motoru foarte tare de vreo 3 ori dar si-a revenit mam speriat si ia-m pus inapoi supapa ma poate ajuta cineva |
|
inceputul paginii |
|
ovidiu
Neinregistrat
IP: inregistrat
Mesajul acesta:
14-02-2009 20:49
|
Re: golf 3
salut!am si eu un golf 3 si am avut aceasi problema la fel ca tine motorul mi se oprea in timpul mersului.Am fost la multi "meseriasi"dar nu ma rezolvat nimeni unul m-a pus sa schimb si pompa de benzina am schimbat-o dar de geaba pina intr-o zi cind am dat de omul potrivit.Problema era de releul electric de la pompa de benzina cind mergea cind nu.Cred ca ai aceasi problema vorbeste cu un electrician bun!
|
inceputul paginii |
|
e buna sofer
Neinregistrat
IP: inregistrat
Mesajul acesta:
18-02-2009 16:24
|
Re: Golf 3 sau Golf 2
Tocmai vreau sa-mi achizitionez un Golf.Am gasit unul din 92 Golf 3 la 3600 neg....dar an inteles ca nu-s pre reusite Golf 3.....mai bine un golf 2.Ce sfat imi dati.Merci
|
|
inceputul paginii |
|
claufia stoi
Neinregistrat
IP: inregistrat
Mesajul acesta:
19-02-2009 14:12
|
Re: Re: Re: Re: Golf 3
categoric nu eu am gol 3 din 92 si la rar l-au trecut non euro si trebuie sa platesc o taxa destul de seriosa si pe mai tarziu o sa platesc un impozit de ma doare capul .........
|
inceputul paginii |
|
claudia s
Neinregistrat
IP: inregistrat
Mesajul acesta:
19-02-2009 14:20
|
Re: Re: Re: Re: Golf 3
am un golf 3 din 92 care nu l-am imatriculat cu rarul facut dar e non euro si taxa de nu o pot duce si as vrea sa-i schimb motorul sa-l fac cumva din non euro in euro 1 ... se poate asa ceva?
va rog ajutati-ma? multumesc
|
inceputul paginii |
|
claudia s
Neinregistrat
IP: inregistrat
Mesajul acesta:
19-02-2009 14:23
|
Re: Re: Re: Re: Golf 3
am un golf 3 din 92 care nu l-am imatriculat cu rarul facut dar e non euro si taxa de nu o pot duce si as vrea sa-i schimb motorul sa-l fac cumva din non euro in euro 1 ... se poate asa ceva?
va rog ajutati-ma? multumesc
|
inceputul paginii |
|
cl
Neinregistrat
IP: inregistrat
Mesajul acesta:
19-02-2009 14:26
|
Re: Re: Re: Golf 3 sau Golf 2
golf 3
|
inceputul paginii |
|
viki
Neinregistrat
IP: inregistrat
Mesajul acesta:
19-02-2009 19:59
|
Re: Re: Golf 3 schibati debimetru
fratilor am un golf 3 si de ceva timp nu ma 'trage' unii imi zic ca e filtrul de aer altii nu stiu ce ..... sau discul de ambreaj . zicetimi si mie care ar fi cauza si care e pretul la un disc de ambreaj . :
|
inceputul paginii |
|
johnny golf
Neinregistrat
IP: inregistrat
Mesajul acesta:
20-02-2009 17:34
|
vand golf 2
vand golf 2 motor 1.6,in stare impecabila,merita vazut.pret 1400E.inmatriculat cu toate actele in regula.amortizoare noi,baterie noua exide 75amp,volan sport,sist audio Jvc si Blaupunkt,merge perfect 0767340694
|
inceputul paginii |
|
alexandru
Neinregistrat
IP: inregistrat
Mesajul acesta:
28-02-2009 21:57
|
Re: Re: Re: Golf 3 schibati debimetru
cati km are la bord?
|
inceputul paginii |
|
nick
Neinregistrat
IP: inregistrat
Mesajul acesta:
07-03-2009 20:02
|
Re: Re: Re: Golf 3 gti
prietene asculta la mine ca eu mam lovit de astea si am fost la o suta de mecanici si nici unu nu a stiut ce sa faca cu tot cu testerele lor si eu am un golf 3 gti din 96 si aceeasi pronlema am avuto si eu am schimbat tot ce tinea de amprindere ma ramanea sa schimb calc si schimbam toata masina.dute la un service si zii sa iti schimbe senzorul de turatie ca ala este sigur sau macar sa til verifice daca este cum zici tu costa in jur de 270 ron. |
|
inceputul paginii |
|
nick
Neinregistrat
IP: inregistrat
Mesajul acesta:
07-03-2009 20:08
|
Re: Re: Re: Re: Golf 3 gti
Buna!Am un g3 din 93,1598cc, 152000km. Am probleme cu repornirea cand motorul este cald inca si este si umezeala. In plus, se mai opreste si motorul in mers (asa cred ca se intampla, nu stiu exact ce este-isi revine cand o accelerez mai tare). Am schimbat delcoul cu totul dar se pare ca problema nu s-a rezolvat- nu asta a fost cauza...
Nu stiu ce-ar putea avea. Va rog mult, daca stie cineva.....sau a mai auzit ...........
|
inceputul paginii |
|
mariean
Neinregistrat
IP: inregistrat
Mesajul acesta:
08-03-2009 19:35
|
Re: Re: Golf 3 sau Golf 2
frate iati golf 3 ca nu o sati para rau si eu am unul si sincer sant foarte multumit iti zice cineva de meserie credema iti recomand un golf de 1600 cmc sant foarte bune pe cuvant
|
inceputul paginii |
|
MAREAN
Neinregistrat
IP: inregistrat
Mesajul acesta:
08-03-2009 20:48
|
Re: Re: Golf 3 gti
aceeasi problema o am si eu la un golf 3 din 93 si arata mai bn k 10 LOGANURI motoru arata asa de bn de zici k este noua luata de pe banda toata distributzia schimbata toate filtrele, conductele, bobina inductie, senzor HALL, tot intr-un cuvat. am mers a tot felu de mecanici si totzi aveau pareri diferite masina mea cand murea motoru de obicei la relantiu pe la semafoare nu mai pornea sub nici o forma dadeam la automat de descarcam si bateria cate-odata de fiecare data cand ma duceam la macanici nu facea niciodata figura iar ieri cand am fost la un mec nou recomandat de cineva a facut figura si a luat omu aparatu de masura cu un tester pt delcou a masurat si surpriza nu dadea coorent cand a venit curent pe mufa a bagat-o la bobina de inductie si a pornit masina acum mecanicu mi-a ziss sa nu mai schimb nimik la motor a ziss k este din contact sau din cablaju mufa bobina - contact.....a incercat care-va sa schimbe contactu | frate sper ca tiai rezolvat prob intre timp dar daca nu sa stii ca nui asa de greu de skimbat contactul in mod normal ar trebuie sa dureze circa 15-20 minute daca te duci la nu meserias iti zic din experienta sant electrician auto
|
inceputul paginii |
|
marean
Neinregistrat
IP: inregistrat
Mesajul acesta:
08-03-2009 21:05
|
Re: Re: Re: Re: Re: Golf 3 gti
Buna!Am un g3 din 93,1598cc, 152000km. Am probleme cu repornirea cand motorul este cald inca si este si umezeala. In plus, se mai opreste si motorul in mers (asa cred ca se intampla, nu stiu exact ce este-isi revine cand o accelerez mai tare). Am schimbat delcoul cu totul dar se pare ca problema nu s-a rezolvat- nu asta a fost cauza...
Nu stiu ce-ar putea avea. Va rog mult, daca stie cineva.....sau a mai auzit ........... | deci prietene motive ar putea sa fie mai multe dar dupa cum spui e foarte posibil sa fie bobina de inductie pt ca ea face astfel de simtome la cald si la rece porneste usor dar lafel de bine poate sa fie motorasul pas cu pas sau senzorul de temperetura la apa cel cu 4 pini nustiu sigur care este motivul principal tiam zis ca sant mai multe dar trebuie sa faci o constatare m,ai amanuntita la un electrician bun verifica mai intai masina daca porneste la cald cu o alta bobina de inductie daca ai sa pui de proba
|
inceputul paginii |
|
rares
Neinregistrat
IP: inregistrat
Mesajul acesta:
08-03-2009 22:41
|
Re: golf 3 1.4
aceeasi problema o am si eu la golf 3 de 1.4 93 recent inmatric cu taxa lu bouuu de 3X norok k n-a fost mare dar mie mi se oprea pe la semafoare si greu mai pornea dupa ce murea dadeam la automat de 3 4 5 ori si abia pornea descoperisem k fisa principala cand dadeam la automat nu dadea scnteie urmeaza schib bobila inductie snzor relantii HALL se numeste filtre aer benz toate conductele etc etc acum am mers la un mec nou si mi-a masurat curentu de pe mufa de la bobina si surpriza indica 0 cand a indic corent a pus mufa si mi-a ziss porn este-o k porneste a pornit mi-a ziss mec sa nu mai schimb nimik pentru k defecti este de la contact sau de la cablaju contact mufa bobina asa k masuratzi intai inainte de a da bani pe parerile altora pt k costa VW nu e DACIA o legi cu sarma si ai plecat pe mine m-a costat reparatzia enorm nu am tras linie dar pt mine conta masina sa mearga arata k 9oua |
|
inceputul paginii |
|