Nu esti logat!

Login  |  Nu ai cont? Creeaza cont nou!
CAUTA pe site

NOUTATI auto TEST drive din TRAFIC CONSILIER auto SERVICII auto INTERACTIV
stiri

masini noi

concept cars

super cars
test drive

VIP drive

galerii foto

galerii video
subiectul zilei

pe magheru

petrecerea de pietoni

destinatii
consilier juridic

financiar

service / tehnologie

tuning
ghid adrese utile

anunturi second hand

incarcare freon auto

baterie auto
intrebarea zilei

top membri

forum de discutii

contact


AutorMesaj
Cristy
Neinregistrat
IP: inregistrat

Mesajul acesta:
12-02-2009 14:29
golf 3 1.4

am si eu un golf 3 adus recent din germania si am o problema, mi-se opreste motoru din cind in cind , si am fost la multe ateliere de specialitate si mi-au pus testu si nu-i arate def.ar pute sa fie din calculatoru masini sau senzoru de turatie? am schimbat si modulu de la pompa de inj.electronic si la fel mia facut. am schimbat electro valva in mod normal nar trebui sa se opreste motoru pentru ca am scos din interior supapa si tot se opreste si inca o problema mi sa turat motoru foarte tare de vreo 3 ori dar si-a revenit mam speriat si ia-m pus inapoi supapa ma poate ajuta cineva
aceeasi problema o am si eu la golf 3 de 1.4 93 recent inmatric cu taxa lu bouuu de 3X norok k n-a fost mare dar mie mi se oprea pe la semafoare si greu mai pornea dupa ce murea dadeam la automat de 3 4 5 ori si abia pornea descoperisem k fisa principala cand dadeam la automat nu dadea scnteie urmeaza schib bobila inductie snzor relantii HALL se numeste filtre aer benz toate conductele etc etc acum am mers la un mec nou si mi-a masurat curentu de pe mufa de la bobina si surpriza indica 0 cand a indic corent a pus mufa si mi-a ziss porn este-o k porneste a pornit mi-a ziss mec sa nu mai schimb nimik pentru k defecti este de la contact sau de la cablaju contact mufa bobina asa k masuratzi intai inainte de a da bani pe parerile altora pt k costa VW nu e DACIA o legi cu sarma si ai plecat pe mine m-a costat reparatzia enorm nu am tras linie dar pt mine conta masina sa mearga arata k 9oua
inceputul paginii
Cristy
Neinregistrat
IP: inregistrat

Mesajul acesta:
12-02-2009 14:32
golf 3 1.4

am si eu un golf 3 adus recent din germania si am o problema, mi-se opreste motoru din cind in cind , si am fost la multe ateliere de specialitate si mi-au pus testu si nu-i arate def.ar pute sa fie din calculatoru masini sau senzoru de turatie? am schimbat si modulu de la pompa de inj.electronic si la fel mia facut. am schimbat electro valva in mod normal nar trebui sa se opreste motoru pentru ca am scos din interior supapa si tot se opreste si inca o problema mi sa turat motoru foarte tare de vreo 3 ori dar si-a revenit mam speriat si ia-m pus inapoi supapa ma poate ajuta cineva
aceeasi problema o am si eu la golf 3 de 1.4 93 recent inmatric cu taxa lu bouuu de 3X norok k n-a fost mare dar mie mi se oprea pe la semafoare si greu mai pornea dupa ce murea dadeam la automat de 3 4 5 ori si abia pornea descoperisem k fisa principala cand dadeam la automat nu dadea scnteie urmeaza schib bobila inductie snzor relantii HALL se numeste filtre aer benz toate conductele etc etc acum am mers la un mec nou si mi-a masurat curentu de pe mufa de la bobina si surpriza indica 0 cand a indic corent a pus mufa si mi-a ziss porn este-o k porneste a pornit mi-a ziss mec sa nu mai schimb nimik pentru k defecti este de la contact sau de la cablaju contact mufa bobina asa k masuratzi intai inainte de a da bani pe parerile altora pt k costa VW nu e DACIA o legi cu sarma si ai plecat pe mine m-a costat reparatzia enorm nu am tras linie dar pt mine conta masina sa mearga arata k 9oua
inceputul paginii
tomy GTI
Neinregistrat
IP: inregistrat

Mesajul acesta:
12-02-2009 14:52
Re: Re: Golf 3 gti

prietene asculta la mine ca eu mam lovit de astea si am fost la o suta de mecanici si nici unu nu a stiut ce sa faca cu tot cu testerele lor si eu am un golf 3 gti din 96 si aceeasi pronlema am avuto si eu am schimbat tot ce tinea de amprindere ma ramanea sa schimb calc si schimbam toata masina.dute la un service si zii sa iti schimbe senzorul de turatie ca ala este sigur sau macar sa til verifice daca este cum zici tu costa in jur de 270 ron.
inceputul paginii
vw golf3 1.6
Neinregistrat
IP: inregistrat

Mesajul acesta:
14-02-2009 09:00
Re: Re: Golf 3 gti

aceeasi problema o am si eu la un golf 3 din 93 si arata mai bn k 10 LOGANURI motoru arata asa de bn de zici k este noua luata de pe banda toata distributzia schimbata toate filtrele, conductele, bobina inductie, senzor HALL, tot intr-un cuvat. am mers a tot felu de mecanici si totzi aveau pareri diferite masina mea cand murea motoru de obicei la relantiu pe la semafoare nu mai pornea sub nici o forma dadeam la automat de descarcam si bateria cate-odata de fiecare data cand ma duceam la macanici nu facea niciodata figura iar ieri cand am fost la un mec nou recomandat de cineva a facut figura si a luat omu aparatu de masura cu un tester pt delcou a masurat si surpriza nu dadea coorent cand a venit curent pe mufa a bagat-o la bobina de inductie si a pornit masina acum mecanicu mi-a ziss sa nu mai schimb nimik la motor a ziss k este din contact sau din cablaju mufa bobina - contact.....a incercat care-va sa schimbe contactu
trebuie sa dai jos volanul ,plasticele de sub el,manetele de semnalizare si de la stergatoare si cu o presa scoti contactul cu cheia in el dupa care schimbi partea electrica care costa 30-35lei
inceputul paginii
ovidiu
Neinregistrat
IP: inregistrat

Mesajul acesta:
14-02-2009 20:30
raspuns pt golf 3

am si eu un golf 3 adus recent din germania si am o problema, mi-se opreste motoru din cind in cind , si am fost la multe ateliere de specialitate si mi-au pus testu si nu-i arate def.ar pute sa fie din calculatoru masini sau senzoru de turatie? am schimbat si modulu de la pompa de inj.electronic si la fel mia facut. am schimbat electro valva in mod normal nar trebui sa se opreste motoru pentru ca am scos din interior supapa si tot se opreste si inca o problema mi sa turat motoru foarte tare de vreo 3 ori dar si-a revenit mam speriat si ia-m pus inapoi supapa ma poate ajuta cineva
inceputul paginii
ovidiu
Neinregistrat
IP: inregistrat

Mesajul acesta:
14-02-2009 20:49
Re: golf 3

salut!am si eu un golf 3 si am avut aceasi problema la fel ca tine motorul mi se oprea in timpul mersului.Am fost la multi "meseriasi"dar nu ma rezolvat nimeni unul m-a pus sa schimb si pompa de benzina am schimbat-o dar de geaba pina intr-o zi cind am dat de omul potrivit.Problema era de releul electric de la pompa de benzina cind mergea cind nu.Cred ca ai aceasi problema vorbeste cu un electrician bun!
inceputul paginii
e buna sofer
Neinregistrat
IP: inregistrat

Mesajul acesta:
18-02-2009 16:24
Re: Golf 3 sau Golf 2

Tocmai vreau sa-mi achizitionez un Golf.Am gasit unul din 92 Golf 3 la 3600 neg....dar an inteles ca nu-s pre reusite Golf 3.....mai bine un golf 2.Ce sfat imi dati.Merci
inceputul paginii
claufia stoi
Neinregistrat
IP: inregistrat

Mesajul acesta:
19-02-2009 14:12
Re: Re: Re: Re: Golf 3

categoric nu eu am gol 3 din 92 si la rar l-au trecut non euro si trebuie sa platesc o taxa destul de seriosa si pe mai tarziu o sa platesc un impozit de ma doare capul .........
inceputul paginii
claudia s
Neinregistrat
IP: inregistrat

Mesajul acesta:
19-02-2009 14:20
Re: Re: Re: Re: Golf 3

am un golf 3 din 92 care nu l-am imatriculat cu rarul facut dar e non euro si taxa de nu o pot duce si as vrea sa-i schimb motorul sa-l fac cumva din non euro in euro 1 ... se poate asa ceva?
va rog ajutati-ma? multumesc
inceputul paginii
claudia s
Neinregistrat
IP: inregistrat

Mesajul acesta:
19-02-2009 14:23
Re: Re: Re: Re: Golf 3

am un golf 3 din 92 care nu l-am imatriculat cu rarul facut dar e non euro si taxa de nu o pot duce si as vrea sa-i schimb motorul sa-l fac cumva din non euro in euro 1 ... se poate asa ceva?
va rog ajutati-ma? multumesc
inceputul paginii
cl
Neinregistrat
IP: inregistrat

Mesajul acesta:
19-02-2009 14:26
Re: Re: Re: Golf 3 sau Golf 2



golf 3
inceputul paginii
viki
Neinregistrat
IP: inregistrat

Mesajul acesta:
19-02-2009 19:59
Re: Re: Golf 3 schibati debimetru

fratilor am un golf 3 si de ceva timp nu ma 'trage' unii imi zic ca e filtrul de aer altii nu stiu ce ..... sau discul de ambreaj . zicetimi si mie care ar fi cauza si care e pretul la un disc de ambreaj . :
inceputul paginii
johnny golf
Neinregistrat
IP: inregistrat

Mesajul acesta:
20-02-2009 17:34
vand golf 2

vand golf 2 motor 1.6,in stare impecabila,merita vazut.pret 1400E.inmatriculat cu toate actele in regula.amortizoare noi,baterie noua exide 75amp,volan sport,sist audio Jvc si Blaupunkt,merge perfect 0767340694
inceputul paginii
alexandru
Neinregistrat
IP: inregistrat

Mesajul acesta:
28-02-2009 21:57
Re: Re: Re: Golf 3 schibati debimetru

cati km are la bord?
inceputul paginii
nick
Neinregistrat
IP: inregistrat

Mesajul acesta:
07-03-2009 20:02
Re: Re: Re: Golf 3 gti

prietene asculta la mine ca eu mam lovit de astea si am fost la o suta de mecanici si nici unu nu a stiut ce sa faca cu tot cu testerele lor si eu am un golf 3 gti din 96 si aceeasi pronlema am avuto si eu am schimbat tot ce tinea de amprindere ma ramanea sa schimb calc si schimbam toata masina.dute la un service si zii sa iti schimbe senzorul de turatie ca ala este sigur sau macar sa til verifice daca este cum zici tu costa in jur de 270 ron.
inceputul paginii
nick
Neinregistrat
IP: inregistrat

Mesajul acesta:
07-03-2009 20:08
Re: Re: Re: Re: Golf 3 gti

Buna!Am un g3 din 93,1598cc, 152000km. Am probleme cu repornirea cand motorul este cald inca si este si umezeala. In plus, se mai opreste si motorul in mers (asa cred ca se intampla, nu stiu exact ce este-isi revine cand o accelerez mai tare). Am schimbat delcoul cu totul dar se pare ca problema nu s-a rezolvat- nu asta a fost cauza...
Nu stiu ce-ar putea avea. Va rog mult, daca stie cineva.....sau a mai auzit ...........
inceputul paginii
mariean
Neinregistrat
IP: inregistrat

Mesajul acesta:
08-03-2009 19:35
Re: Re: Golf 3 sau Golf 2

frate iati golf 3 ca nu o sati para rau si eu am unul si sincer sant foarte multumit iti zice cineva de meserie credema iti recomand un golf de 1600 cmc sant foarte bune pe cuvant
inceputul paginii
MAREAN
Neinregistrat
IP: inregistrat

Mesajul acesta:
08-03-2009 20:48
Re: Re: Golf 3 gti

aceeasi problema o am si eu la un golf 3 din 93 si arata mai bn k 10 LOGANURI motoru arata asa de bn de zici k este noua luata de pe banda toata distributzia schimbata toate filtrele, conductele, bobina inductie, senzor HALL, tot intr-un cuvat. am mers a tot felu de mecanici si totzi aveau pareri diferite masina mea cand murea motoru de obicei la relantiu pe la semafoare nu mai pornea sub nici o forma dadeam la automat de descarcam si bateria cate-odata de fiecare data cand ma duceam la macanici nu facea niciodata figura iar ieri cand am fost la un mec nou recomandat de cineva a facut figura si a luat omu aparatu de masura cu un tester pt delcou a masurat si surpriza nu dadea coorent cand a venit curent pe mufa a bagat-o la bobina de inductie si a pornit masina acum mecanicu mi-a ziss sa nu mai schimb nimik la motor a ziss k este din contact sau din cablaju mufa bobina - contact.....a incercat care-va sa schimbe contactu
frate sper ca tiai rezolvat prob intre timp dar daca nu sa stii ca nui asa de greu de skimbat contactul in mod normal ar trebuie sa dureze circa 15-20 minute daca te duci la nu meserias iti zic din experienta sant electrician auto
inceputul paginii
marean
Neinregistrat
IP: inregistrat

Mesajul acesta:
08-03-2009 21:05
Re: Re: Re: Re: Re: Golf 3 gti

Buna!Am un g3 din 93,1598cc, 152000km. Am probleme cu repornirea cand motorul este cald inca si este si umezeala. In plus, se mai opreste si motorul in mers (asa cred ca se intampla, nu stiu exact ce este-isi revine cand o accelerez mai tare). Am schimbat delcoul cu totul dar se pare ca problema nu s-a rezolvat- nu asta a fost cauza...
Nu stiu ce-ar putea avea. Va rog mult, daca stie cineva.....sau a mai auzit ...........
deci prietene motive ar putea sa fie mai multe dar dupa cum spui e foarte posibil sa fie bobina de inductie pt ca ea face astfel de simtome la cald si la rece porneste usor dar lafel de bine poate sa fie motorasul pas cu pas sau senzorul de temperetura la apa cel cu 4 pini nustiu sigur care este motivul principal tiam zis ca sant mai multe dar trebuie sa faci o constatare m,ai amanuntita la un electrician bun verifica mai intai masina daca porneste la cald cu o alta bobina de inductie daca ai sa pui de proba
inceputul paginii
rares
Neinregistrat
IP: inregistrat

Mesajul acesta:
08-03-2009 22:41
Re: golf 3 1.4

aceeasi problema o am si eu la golf 3 de 1.4 93 recent inmatric cu taxa lu bouuu de 3X norok k n-a fost mare dar mie mi se oprea pe la semafoare si greu mai pornea dupa ce murea dadeam la automat de 3 4 5 ori si abia pornea descoperisem k fisa principala cand dadeam la automat nu dadea scnteie urmeaza schib bobila inductie snzor relantii HALL se numeste filtre aer benz toate conductele etc etc acum am mers la un mec nou si mi-a masurat curentu de pe mufa de la bobina si surpriza indica 0 cand a indic corent a pus mufa si mi-a ziss porn este-o k porneste a pornit mi-a ziss mec sa nu mai schimb nimik pentru k defecti este de la contact sau de la cablaju contact mufa bobina asa k masuratzi intai inainte de a da bani pe parerile altora pt k costa VW nu e DACIA o legi cu sarma si ai plecat pe mine m-a costat reparatzia enorm nu am tras linie dar pt mine conta masina sa mearga arata k 9oua
inceputul paginii

Pagina: 6 din 9Du-te la pagina: << 1 2 3 4 5 6 7 8 9 >>

   NOU!    Masini noi Concepte Supercar

  Vine primavara: GT86 se decapoteaza
Ca tot ne bucuram noi astazi de un inceput de primavara, iata ca prevestitorii acesteia sosesc inaintea ei – eu o asteptam de cand s-a lansat versiunea coupe – in [ continuare ... ]

  Detroit 2013 – BMW i3 Concept Coupe
L-am tot vazut, in poze, pe internet, in desene si concepte. Am auzit de el, dar nu l-am vazut in “carne si oase”. Iata ca, in sfarsit conceptul electric al [ continuare ... ]

  Totul despre Skoda Rapid. Cat costa in Romania
Noua SKODA Rapid se lanseaza in Romania cu un pret de intrare de 11.990 Euro (TVA inclus). Primul automobil SKODA care se inscrie in noua linie de design a marcii va [ continuare ... ]


mai multe modele noi...



SFATUL ZILEI:

Daca simti un miros urat in masina apeleaza la serviciul de igienizare a instalatiei de aer conditionat auto! Preturi de la 49 lei / masina!

   ANUNTURI SECOND HAND
Cauti oferte de masini second hand? Vrei sa-ti vinzi masina?
Foloseste GRATUIT baza de date
AUTOspot.ro!

adauga un anunt
cauta o masina
 
Volkswagen BORA (2002)

5260 €

 
Volkswagen BORA (2003)

5480 €

 
Skoda FABIA (2008)

2500 €

 
Skoda FABIA (2008)

2500 €

 
Ford FOCUS (2000)

3750 €

 
Opel ASTRA (1997)

1500 €

 
Renault 19 (1993)

1200 €

 
Nissan MICRA (2001)

3500 €

 
Ford TOURNEO CONNECT (2003)

7500 €


cauta prin toate anunturile
pune la vanzare masina ta!

    FORUM - DISCUTII DESPRE MASINI

Ai intrebari, nelamuriri sau probleme cu masina? Scrie-le pe forum si vei primi raspuns de la membrii si administratorii nostri!

Ultimele mesaje:

Reparatii injectoare 1.6 TDI SIEMENS - Vw, Audi


scris de victor56 pe 18 Oct, 10:34

Reparatii Injectoare - Reconditionari Injectoare


scris de victor56 pe 23 Aug, 12:30

Reparatii Injectoare Pompa Duza 1.9 TDI - 2.0 TDI


scris de victor56 pe 15 Nov, 12:25

REPARATII INJECTOARE OPEL ASTRA 1.7 CDTI


scris de victor56 pe 30 Mar, 10:46

Service auto Bucuresti


scris de cezarculetu78 pe 30 Jul, 10:47

Reparatii injectoare Vw, Audi, Skoda, Seat


scris de victor56 pe 07 Jul, 11:17

Reparatii Injectoare Logan 1.5 DCI


scris de victor56 pe 23 Apr, 09:12

Jante din aliaj si tabla - Vadrexim


scris de damyy2019 pe 08 May, 09:40

Anvelope de vara si iarna - Vadrexim


scris de damyy2019 pe 08 May, 09:40

Cauciucuri de vara si iarna - Premium sau Buget ?


scris de damval2019 pe 26 Mar, 09:22


scrie pe forum



Statistica vizitatori

Acum: 12 vizitatori si 3 membri
Astazi: 1.143 vizitatori
Ultima luna: 31.574 vizitatori

Vezi membrii care sunt on-line acum