Nu esti logat!

Login  |  Nu ai cont? Creeaza cont nou!
CAUTA pe site

NOUTATI auto TEST drive din TRAFIC CONSILIER auto SERVICII auto INTERACTIV
stiri

masini noi

concept cars

super cars
test drive

VIP drive

galerii foto

galerii video
subiectul zilei

pe magheru

petrecerea de pietoni

destinatii
consilier juridic

financiar

service / tehnologie

tuning
ghid adrese utile

anunturi second hand

incarcare freon auto

baterie auto
intrebarea zilei

top membri

forum de discutii

contact


AutorMesaj
Mocuta
Neinregistrat
IP: inregistrat

Mesajul acesta:
27-09-2005 21:43
Detalii VW Golf IV recent adus - detalii tehnice

Salutare ! Mocuta este userul meu si am si eu o mica rugaminte la voi. De curand mi-am achizitionat un Golf IV 1,9 TDI 90 CP, si daca puteti sa imi dati si mie mai multe detalii despre revizii, la cati Km se fac, uleiul la cat se schimba , filtrele la fel la cat se schimba...si am auzit ca si distributia ar trebui schimbata la un anumit nr de km....
sincer nu stiu prea multe informatii dp masina ...si orice info mi-ar fi utila ...Merci mult
M-ar interesa si daca imi puteti da o sursa de cauciucuri noi la preturi rezonabil ...eventual un importator direct sau o reprezentanta care sa nu aiba un adaos exorbitant

P.S. daca stiti si cum as putea face rost si de o carte tehnica/manual in limba romana sau macar Engleza v-as fi recunoscator..al meu este in Germana...masina fiind adusa din Germania


Va multumesc tuturor anticipat!
Mocuta
inceputul paginii
Underground
Newbie

Mesaje: 8

IP: inregistrat

Mesajul acesta:
19-03-2006 20:38
Re: Detalii VW Golf IV recent adus - detalii tehni

salut, mda cam toate piesele de consum trebuie schimbate cam din 15 mii in 15 mii de chilometri...
cureaua de distributie din 60 in 60 de mii. trebuie vazut daca ai cartea service a masinii ca sa vezi ce a fost schimbat la ea shi cand.cu cauciucurile nu te pot ajuta, daca cunoshti pe cineva in germanai gaseshti cauciucuri seminoi la 20 de euro bucata
in legatura cu cartea in lb. romana trebuie sa te duci la vw romania shi vb cu cei de acolo trebuie sa o aiba ei in pdf shi ti-o trimit pe mail, dar tre sa te duci cu talonul masinii shi cu cartea in germana
aaaa.... vezi ca in fiecare vara ar cam trebui shimbat freonul din aerul conditionat!!!
inceputul paginii
Gatsby
Administrator

Mesaje: 55

IP: inregistrat

Mesajul acesta:
21-03-2006 00:50
Re: Detalii VW Golf IV recent adus - detalii tehni

Salutare ! Mocuta este userul meu si am si eu o mica rugaminte la voi. De curand mi-am achizitionat un Golf IV 1,9 TDI 90 CP, si daca puteti sa imi dati si mie mai multe detalii despre revizii, la cati Km se fac, uleiul la cat se schimba , filtrele la fel la cat se schimba...si am auzit ca si distributia ar trebui schimbata la un anumit nr de km....
sincer nu stiu prea multe informatii dp masina ...si orice info mi-ar fi utila ...Merci mult
M-ar interesa si daca imi puteti da o sursa de cauciucuri noi la preturi rezonabil ...eventual un importator direct sau o reprezentanta care sa nu aiba un adaos exorbitant

P.S. daca stiti si cum as putea face rost si de o carte tehnica/manual in limba romana sau macar Engleza v-as fi recunoscator..al meu este in Germana...masina fiind adusa din Germania


Va multumesc tuturor anticipat!
Mocuta

Am un vw polo clsic si din proprie experienta dac vrei sa te tina cat mai mult masina e bine sa i faci revizile la 10 000 de km.E Romania nu Germania!
inceputul paginii
Caesarius
Neinregistrat
IP: inregistrat

Mesajul acesta:
12-04-2006 16:59
Re:Detalii tehnice VW Golf IV recent adus

Am un VW identic, Golf Variant TDI Basis, 66Kw, ALH, codare QG1.

Aveti cumva idee ce fel de ulei de motor foloseste ?

Eventual cateva amanunte despre perioada la care trebuie schimbat, indiferent de nr. de kilometri...

Editat de mircea pe 13-04-2006 22:06
inceputul paginii
peteru
Newbie

Mesaje: 1

IP: inregistrat

Mesajul acesta:
17-12-2006 11:33
Re: Detalii VW Golf IV recent adus - detalii tehni

si eu am o prob la vw passat.servodirectia se intareste dupa 10-15 minute de mers si devine foarte grea ce sa fie?

care este parerea voastra? eu cred ca s-a dus pompa si nu mai face presiune ptr ca lichid nu pierde

peteru

Editat de peteru pe 17-12-2006 11:35
inceputul paginii
Gatsby
Administrator

Mesaje: 55

IP: inregistrat

Mesajul acesta:
19-12-2006 17:29
Re: Re: Detalii VW Golf IV recent adus - detalii t

si eu am o prob la vw passat.servodirectia se intareste dupa 10-15 minute de mers si devine foarte grea ce sa fie?

care este parerea voastra? eu cred ca s-a dus pompa si nu mai face presiune ptr ca lichid nu pierde

Sunt sanse sa fie de la pompa.. Desi nu vad de ce nu ar incepe sa-ti faca probleme imediat ce pornesti masina . Propun sa mergi la un service serios (eu folosesc de multa vreme Augsburg, nu stiu ce parere ai de ei dar eu am fost intotdeaua multumit) si sa vezi care este problema. Tine=ma la curent ca sunt curios sa-mi spui ce a avut...
inceputul paginii
ovidiu
Neinregistrat
IP: inregistrat

Mesajul acesta:
28-12-2006 18:17
Re: Detalii VW Golf IV recent adus - detalii tehni

Salutare ! Mocuta este userul meu si am si eu o mica rugaminte la voi. De curand mi-am achizitionat un Golf IV 1,9 TDI 90 CP, si daca puteti sa imi dati si mie mai multe detalii despre revizii, la cati Km la 2ani se fac, uleiul la cat se schimba la 15000 Km. mobile 1. plus filtru mai ieftin , filtrele la fel la cat se schimba.cel de motorina cand nuti porneste masina decat la a 3sau4 cheie asta daca bateria este buna..si am auzit ca si distributia ar trebui schimbata la un anumit nr de km.80000sau 90000 daca distributia este germana...
sincer nu stiu prea multe informatii dp masina ...si orice info mi-ar fi utila ...Merci mult
M-ar interesa si daca imi puteti da o sursa de cauciucuri noi la preturi rezonabil resapate an germania la pret de138 RON pe bucata...eventual un importator direct sau o reprezentanta care sa nu aiba un adaos exorbitant

P.S. daca stiti si cum as putea face rost si de o carte tehnica/manual in limba romana sau macar Engleza v-as fi recunoscator..al meu este in Germana...masina fiind adusa din Germania sunatima la 0726277909 .ma numesc Ovidiu si discutam despre cartea tradusa.


Va multumesc tuturor anticipat!
Mocuta
inceputul paginii
ovidiu
Neinregistrat
IP: inregistrat

Mesajul acesta:
28-12-2006 18:20
Re: Re: Detalii VW Golf IV recent adus - detalii t

si eu am o prob la vw passat.servodirectia se intareste dupa 10-15 minute de mers si devine foarte grea ce sa fie?

care este parerea voastra? eu cred ca s-a dus pompa si nu mai face presiune ptr ca lichid nu pierde
E.S.P.ul.
inceputul paginii
ovidiu
Neinregistrat
IP: inregistrat

Mesajul acesta:
28-12-2006 18:24
Re: Re: Re: Detalii VW Golf IV recent adus - detal

E.S.P.ul.
dar ptr.o mai buna siguranta este tess din sibiu la sebimbar
inceputul paginii
ciprian
Neinregistrat
IP: inregistrat

Mesajul acesta:
30-12-2006 13:59
Re: Re: Detalii VW Golf IV recent adus - detalii t

dak zici k pompa nu are nimik spart s-ar putea sa fie uleiul hidraulic din pompa de servo....am avut si eu probleme de genul asta si am schimbat uleiul si acum e ok
inceputul paginii
iulian
Neinregistrat
IP: inregistrat

Mesajul acesta:
01-06-2007 12:57
Re: Re: Re: Detalii VW Golf IV recent adus - detal

buna, am si eu o problema cu servo...daca ma puteti ajuta, sau daca a mai patit cineva...as fi recunoscator. AM O BORA DIN 2000, 1.9 TDI 66KW, 90 CP, ALH si am pornit motorul, iar cand virez se aude un vijiit nasol ca si cum as solicita excesiv pompa servo...adica casi cum as vira maxim de volan, doar ca la mine se aude tot timpul. pe langa asta uleiul din bidonasul de la servo face spume....daca a mai patit cineva asa ceva...cum ati remediat sau macar ce are? multumiri anticipate
inceputul paginii
darius BH
Neinregistrat
IP: inregistrat

Mesajul acesta:
25-07-2007 23:56
Re: Re: Re: Re: Detalii VW Golf IV recent adus - d

salut
ar fi mai multr variante.......ori ar fi cureaua prea uzatga ji intinsa...ji ai scapa usor....ori pompa servo.........iar in privintza uleiului cu spume.....nu sa bagaat ulei specia...se foloseste un ulei cam scumpa de cuoalre verde sau rosu.cuolarea uleiului se ia dupa culoarea capacului d el la bodonaz.kdarius
inceputul paginii
romy
Neinregistrat
IP: inregistrat

Mesajul acesta:
05-09-2007 13:19
Re: Re: Detalii VW Golf IV recent adus - detalii t

si eu am o prob la vw passat.servodirectia se intareste dupa 10-15 minute de mers si devine foarte grea ce sa fie?

care este parerea voastra? eu cred ca s-a dus pompa si nu mai face presiune ptr ca lichid nu pierde


Salut
Am si eu o problema la servodirectie, am un POLO din 2003, am oprit acum o saptamana intr-o parcare , iar cand am pornit nu a mai mers volanul cu servodirectie. Am mers asa, pana am ajuns la un service serios la reprezentanta Audi, mi-au deblocat pompa ( au dat cu spray la mufele care se conecteaza la calculatorul pompei ) mi s-a spus ca s-ar putea sa trebuiasca sa o schimb. Am mers aproximativ 1500 km, iar s-a blocat, le-am spus ca poate ar trebui sa schimb uleiul, dar cica nu e cazul. Deci cred ca va trebuie sa schimb pompa, care costa 2500 Ron fara manopera de instalare. Are cineva vreo idee ce sa-i fac ?
inceputul paginii
MEDES_CALAN
Newbie

Mesaje: 2

IP: inregistrat

Mesajul acesta:
21-09-2007 09:54
Re: Re: Re: Detalii VW Golf IV recent adus - detal

Firma noastra reconditioneaza servodirectie si pompele, si suntem unica firma din Romania autorizata de la R.A.R. pt asta.
O pompa servo reconditionata pt Polo costa aproape 130 euro inclusiv tva, garantie 18 luni.
Altu problema puot sa fie in casul ai o pompa electrica (in mesajul tau nu este scris ce model de polo ai). in acesta cas pompa nu se poate reparare, fiind imposibil de gasire toate piesele de schimb originali, asa trebuie sa la inlocuesti cu una noua. Si fii atent: sunt firmele neseriose ca cumpara stock de pompele la mana 2, le probeasa si le vinde ca reconditionate sau noue. Acuma ca Romania a intrat in UE este dreptul tau sa ceri la service ca te a facut reparare te trece prin factura ca piesele inlocuite sunt conforme la directiva cee 1400/2002 (piesele originale sau de calitatea echivalenta cu originale), daca tu asta ai cerut cand ai adus machina la reparare. daca el cumpara la o desfacere nu poate, daca cumpara corect nu trebuie abea nic un problema.
Enrico




Salut
Am si eu o problema la servodirectie, am un POLO din 2003, am oprit acum o saptamana intr-o parcare , iar cand am pornit nu a mai mers volanul cu servodirectie. Am mers asa, pana am ajuns la un service serios la reprezentanta Audi, mi-au deblocat pompa ( au dat cu spray la mufele care se conecteaza la calculatorul pompei ) mi s-a spus ca s-ar putea sa trebuiasca sa o schimb. Am mers aproximativ 1500 km, iar s-a blocat, le-am spus ca poate ar trebui sa schimb uleiul, dar cica nu e cazul. Deci cred ca va trebuie sa schimb pompa, care costa 2500 Ron fara manopera de instalare. Are cineva vreo idee ce sa-i fac ?
inceputul paginii
MEDES_CALAN
Newbie

Mesaje: 2

IP: inregistrat

Mesajul acesta:
21-09-2007 10:14
Re: Re: Re: Re: Detalii VW Golf IV recent adus - d

Pentru problema asta existan 3 posibilitate:
1)s-a dusa placa de presiune inauntru la pompa;
2) pompa trage air prin fortuna ca la conecteaza la basin, controleaza furtuna si colieri;
3)pentru ceva motiva s-a golit in parte sau de tot circuit hidraulic si cand ai pust ulei nu a iesit toata air din el.
In Italian se zice ca pompa ta "cavita": air impinsa sub presiune de la pompa "fluiera" cand trece prin soupapa de la pompa.
Puot sa incerci cu asta: pornesti machina in parcare, astepti 5 minute pana cand uleiu adgiunge la 65/70 de grade, inverti dreapta-stanga pana la sfarsit volan de 6-7 ori (dar no forzesi, puote ca pompa se duca) si opresti motore. air ca s-a colectat in basin vine la suprafata si iese din circuit. adaugi uleiu (nota bine: foloseste NUMAI uleiu original verde VW daca el are o indice de viscositate de 19 si uleiu atf rosu are 30 si este prea tare) si cand uleiu in bazin a devenit clar porneste inca o data. daca este o problena de air in circuit trebuie sa repeti operatiune asta de 3/4 ori si problema despare, daca ramane trebuie puni pompa pe banc de probat si vezi daca toate datele (progresiv debit/presiune) sunt curespunzatoare cu cele prevazute pentru o pompa de modelul aia.
Enrico


buna, am si eu o problema cu servo...daca ma puteti ajuta, sau daca a mai patit cineva...as fi recunoscator. AM O BORA DIN 2000, 1.9 TDI 66KW, 90 CP, ALH si am pornit motorul, iar cand virez se aude un vijiit nasol ca si cum as solicita excesiv pompa servo...adica casi cum as vira maxim de volan, doar ca la mine se aude tot timpul. pe langa asta uleiul din bidonasul de la servo face spume....daca a mai patit cineva asa ceva...cum ati remediat sau macar ce are? multumiri anticipate
inceputul paginii
OVIDIUBCV
Neinregistrat
IP: inregistrat

Mesajul acesta:
09-01-2008 21:36
Re: Re: Re: Re: Detalii VW Golf IV recent adus - d

ACEEASI PROBLEMA O AM SI EU, NUMAI CA LA UN VENTO. AI GASIT SOLUTII?
DACA DA DA UN MAIL LA OVIDIUBCV@YAHOO.COM CU DETALII
inceputul paginii
CIP
Neinregistrat
IP: inregistrat

Mesajul acesta:
09-03-2008 20:35
Re: Detalii VW Golf IV recent adus - detalii tehni

Salutare ! Mocuta este userul meu si am si eu o mica rugaminte la voi. De curand mi-am achizitionat un Golf IV 1,9 TDI 90 CP, si daca puteti sa imi dati si mie mai multe detalii despre revizii, la cati Km se fac, uleiul la cat se schimba , filtrele la fel la cat se schimba...si am auzit ca si distributia ar trebui schimbata la un anumit nr de km....
sincer nu stiu prea multe informatii dp masina ...si orice info mi-ar fi utila ...Merci mult
M-ar interesa si daca imi puteti da o sursa de cauciucuri noi la preturi rezonabil ...eventual un importator direct sau o reprezentanta care sa nu aiba un adaos exorbitant

P.S. daca stiti si cum as putea face rost si de o carte tehnica/manual in limba romana v-as fi recunoscator..al meu este in Germana...masina fiind adusa din Germania


Va multumesc tuturor anticipat!
inceputul paginii
mihai
Neinregistrat
IP: inregistrat

Mesajul acesta:
30-06-2008 18:52
schimb ulei golf IV

sal
Am si eu o rugaminte : as vrea sa imi spuneti si mie ce ulei trebuie pentru un Golf IV 1,9 TDI
id meu de mess este: aamihai
inceputul paginii
robert r32
Neinregistrat
IP: inregistrat

Mesajul acesta:
18-10-2008 23:10
Re: schimb ulei golf IV

te duci frumusel cu cartea masinii la un magazin de piese auto si iti recomanda baiestii de acolo ce ulei ar fi bun. eu ol scimb la 12000 km, ii bag castrol edge 05/40 uleiul duce 15000 km fara forte multa )
inceputul paginii

Pagina: 1 din 1Du-te la pagina: 1

   NOU!    Masini noi Concepte Supercar

  Vine primavara: GT86 se decapoteaza
Ca tot ne bucuram noi astazi de un inceput de primavara, iata ca prevestitorii acesteia sosesc inaintea ei – eu o asteptam de cand s-a lansat versiunea coupe – in [ continuare ... ]

  Detroit 2013 – BMW i3 Concept Coupe
L-am tot vazut, in poze, pe internet, in desene si concepte. Am auzit de el, dar nu l-am vazut in “carne si oase”. Iata ca, in sfarsit conceptul electric al [ continuare ... ]

  Totul despre Skoda Rapid. Cat costa in Romania
Noua SKODA Rapid se lanseaza in Romania cu un pret de intrare de 11.990 Euro (TVA inclus). Primul automobil SKODA care se inscrie in noua linie de design a marcii va [ continuare ... ]


mai multe modele noi...



SFATUL ZILEI:

Daca simti un miros urat in masina apeleaza la serviciul de igienizare a instalatiei de aer conditionat auto! Preturi de la 49 lei / masina!

   ANUNTURI SECOND HAND
Cauti oferte de masini second hand? Vrei sa-ti vinzi masina?
Foloseste GRATUIT baza de date
AUTOspot.ro!

adauga un anunt
cauta o masina
 
Volkswagen BORA (2002)

5260 €

 
Volkswagen BORA (2003)

5480 €

 
Skoda FABIA (2008)

2500 €

 
Skoda FABIA (2008)

2500 €

 
Ford FOCUS (2000)

3750 €

 
Opel ASTRA (1997)

1500 €

 
Renault 19 (1993)

1200 €

 
Nissan MICRA (2001)

3500 €

 
Ford TOURNEO CONNECT (2003)

7500 €


cauta prin toate anunturile
pune la vanzare masina ta!

    FORUM - DISCUTII DESPRE MASINI

Ai intrebari, nelamuriri sau probleme cu masina? Scrie-le pe forum si vei primi raspuns de la membrii si administratorii nostri!

Ultimele mesaje:

Reparatii injectoare 1.6 TDI SIEMENS - Vw, Audi


scris de victor56 pe 18 Oct, 10:34

Reparatii Injectoare - Reconditionari Injectoare


scris de victor56 pe 23 Aug, 12:30

Reparatii Injectoare Pompa Duza 1.9 TDI - 2.0 TDI


scris de victor56 pe 15 Nov, 12:25

REPARATII INJECTOARE OPEL ASTRA 1.7 CDTI


scris de victor56 pe 30 Mar, 10:46

Service auto Bucuresti


scris de cezarculetu78 pe 30 Jul, 10:47

Reparatii injectoare Vw, Audi, Skoda, Seat


scris de victor56 pe 07 Jul, 11:17

Reparatii Injectoare Logan 1.5 DCI


scris de victor56 pe 23 Apr, 09:12

Jante din aliaj si tabla - Vadrexim


scris de damyy2019 pe 08 May, 09:40

Anvelope de vara si iarna - Vadrexim


scris de damyy2019 pe 08 May, 09:40

Cauciucuri de vara si iarna - Premium sau Buget ?


scris de damval2019 pe 26 Mar, 09:22


scrie pe forum



Statistica vizitatori

Acum: 12 vizitatori si 3 membri
Astazi: 1.143 vizitatori
Ultima luna: 31.574 vizitatori

Vezi membrii care sunt on-line acum