Autor | Mesaj |
Mocuta
Neinregistrat
IP: inregistrat
Mesajul acesta:
27-09-2005 21:43
|
Detalii VW Golf IV recent adus - detalii tehnice
Salutare ! Mocuta este userul meu si am si eu o mica rugaminte la voi. De curand mi-am achizitionat un Golf IV 1,9 TDI 90 CP, si daca puteti sa imi dati si mie mai multe detalii despre revizii, la cati Km se fac, uleiul la cat se schimba , filtrele la fel la cat se schimba...si am auzit ca si distributia ar trebui schimbata la un anumit nr de km....
sincer nu stiu prea multe informatii dp masina ...si orice info mi-ar fi utila ...Merci mult
M-ar interesa si daca imi puteti da o sursa de cauciucuri noi la preturi rezonabil ...eventual un importator direct sau o reprezentanta care sa nu aiba un adaos exorbitant
P.S. daca stiti si cum as putea face rost si de o carte tehnica/manual in limba romana sau macar Engleza v-as fi recunoscator..al meu este in Germana...masina fiind adusa din Germania
Va multumesc tuturor anticipat!
Mocuta
|
inceputul paginii |
|
Underground
Newbie
Mesaje: 8
IP: inregistrat
Mesajul acesta:
19-03-2006 20:38
|
Re: Detalii VW Golf IV recent adus - detalii tehni
salut, mda cam toate piesele de consum trebuie schimbate cam din 15 mii in 15 mii de chilometri...
cureaua de distributie din 60 in 60 de mii. trebuie vazut daca ai cartea service a masinii ca sa vezi ce a fost schimbat la ea shi cand.cu cauciucurile nu te pot ajuta, daca cunoshti pe cineva in germanai gaseshti cauciucuri seminoi la 20 de euro bucata
in legatura cu cartea in lb. romana trebuie sa te duci la vw romania shi vb cu cei de acolo trebuie sa o aiba ei in pdf shi ti-o trimit pe mail, dar tre sa te duci cu talonul masinii shi cu cartea in germana
aaaa.... vezi ca in fiecare vara ar cam trebui shimbat freonul din aerul conditionat!!!
|
inceputul paginii |
|
Gatsby
Administrator
Mesaje: 55
IP: inregistrat
Mesajul acesta:
21-03-2006 00:50
|
Re: Detalii VW Golf IV recent adus - detalii tehni
Salutare ! Mocuta este userul meu si am si eu o mica rugaminte la voi. De curand mi-am achizitionat un Golf IV 1,9 TDI 90 CP, si daca puteti sa imi dati si mie mai multe detalii despre revizii, la cati Km se fac, uleiul la cat se schimba , filtrele la fel la cat se schimba...si am auzit ca si distributia ar trebui schimbata la un anumit nr de km....
sincer nu stiu prea multe informatii dp masina ...si orice info mi-ar fi utila ...Merci mult
M-ar interesa si daca imi puteti da o sursa de cauciucuri noi la preturi rezonabil ...eventual un importator direct sau o reprezentanta care sa nu aiba un adaos exorbitant
P.S. daca stiti si cum as putea face rost si de o carte tehnica/manual in limba romana sau macar Engleza v-as fi recunoscator..al meu este in Germana...masina fiind adusa din Germania
Va multumesc tuturor anticipat!
Mocuta |
Am un vw polo clsic si din proprie experienta dac vrei sa te tina cat mai mult masina e bine sa i faci revizile la 10 000 de km.E Romania nu Germania!
|
inceputul paginii |
|
Caesarius
Neinregistrat
IP: inregistrat
Mesajul acesta:
12-04-2006 16:59
|
Re:Detalii tehnice VW Golf IV recent adus
Am un VW identic, Golf Variant TDI Basis, 66Kw, ALH, codare QG1.
Aveti cumva idee ce fel de ulei de motor foloseste ?
Eventual cateva amanunte despre perioada la care trebuie schimbat, indiferent de nr. de kilometri...
Editat de mircea pe 13-04-2006 22:06
|
inceputul paginii |
|
peteru
Newbie
Mesaje: 1
IP: inregistrat
Mesajul acesta:
17-12-2006 11:33
|
Re: Detalii VW Golf IV recent adus - detalii tehni
si eu am o prob la vw passat.servodirectia se intareste dupa 10-15 minute de mers si devine foarte grea ce sa fie?
care este parerea voastra? eu cred ca s-a dus pompa si nu mai face presiune ptr ca lichid nu pierde
peteru
Editat de peteru pe 17-12-2006 11:35
|
inceputul paginii |
|
Gatsby
Administrator
Mesaje: 55
IP: inregistrat
Mesajul acesta:
19-12-2006 17:29
|
Re: Re: Detalii VW Golf IV recent adus - detalii t
si eu am o prob la vw passat.servodirectia se intareste dupa 10-15 minute de mers si devine foarte grea ce sa fie?
care este parerea voastra? eu cred ca s-a dus pompa si nu mai face presiune ptr ca lichid nu pierde
|
Sunt sanse sa fie de la pompa.. Desi nu vad de ce nu ar incepe sa-ti faca probleme imediat ce pornesti masina . Propun sa mergi la un service serios (eu folosesc de multa vreme Augsburg, nu stiu ce parere ai de ei dar eu am fost intotdeaua multumit) si sa vezi care este problema. Tine=ma la curent ca sunt curios sa-mi spui ce a avut...
|
inceputul paginii |
|
ovidiu
Neinregistrat
IP: inregistrat
Mesajul acesta:
28-12-2006 18:17
|
Re: Detalii VW Golf IV recent adus - detalii tehni
Salutare ! Mocuta este userul meu si am si eu o mica rugaminte la voi. De curand mi-am achizitionat un Golf IV 1,9 TDI 90 CP, si daca puteti sa imi dati si mie mai multe detalii despre revizii, la cati Km la 2ani se fac, uleiul la cat se schimba la 15000 Km. mobile 1. plus filtru mai ieftin , filtrele la fel la cat se schimba.cel de motorina cand nuti porneste masina decat la a 3sau4 cheie asta daca bateria este buna..si am auzit ca si distributia ar trebui schimbata la un anumit nr de km.80000sau 90000 daca distributia este germana...
sincer nu stiu prea multe informatii dp masina ...si orice info mi-ar fi utila ...Merci mult
M-ar interesa si daca imi puteti da o sursa de cauciucuri noi la preturi rezonabil resapate an germania la pret de138 RON pe bucata...eventual un importator direct sau o reprezentanta care sa nu aiba un adaos exorbitant
P.S. daca stiti si cum as putea face rost si de o carte tehnica/manual in limba romana sau macar Engleza v-as fi recunoscator..al meu este in Germana...masina fiind adusa din Germania sunatima la 0726277909 .ma numesc Ovidiu si discutam despre cartea tradusa.
Va multumesc tuturor anticipat!
Mocuta |
|
inceputul paginii |
|
ovidiu
Neinregistrat
IP: inregistrat
Mesajul acesta:
28-12-2006 18:20
|
Re: Re: Detalii VW Golf IV recent adus - detalii t
si eu am o prob la vw passat.servodirectia se intareste dupa 10-15 minute de mers si devine foarte grea ce sa fie?
care este parerea voastra? eu cred ca s-a dus pompa si nu mai face presiune ptr ca lichid nu pierde
| E.S.P.ul.
|
inceputul paginii |
|
ovidiu
Neinregistrat
IP: inregistrat
Mesajul acesta:
28-12-2006 18:24
|
Re: Re: Re: Detalii VW Golf IV recent adus - detal
dar ptr.o mai buna siguranta este tess din sibiu la sebimbar
|
inceputul paginii |
|
ciprian
Neinregistrat
IP: inregistrat
Mesajul acesta:
30-12-2006 13:59
|
Re: Re: Detalii VW Golf IV recent adus - detalii t
dak zici k pompa nu are nimik spart s-ar putea sa fie uleiul hidraulic din pompa de servo....am avut si eu probleme de genul asta si am schimbat uleiul si acum e ok
|
inceputul paginii |
|
iulian
Neinregistrat
IP: inregistrat
Mesajul acesta:
01-06-2007 12:57
|
Re: Re: Re: Detalii VW Golf IV recent adus - detal
buna, am si eu o problema cu servo...daca ma puteti ajuta, sau daca a mai patit cineva...as fi recunoscator. AM O BORA DIN 2000, 1.9 TDI 66KW, 90 CP, ALH si am pornit motorul, iar cand virez se aude un vijiit nasol ca si cum as solicita excesiv pompa servo...adica casi cum as vira maxim de volan, doar ca la mine se aude tot timpul. pe langa asta uleiul din bidonasul de la servo face spume....daca a mai patit cineva asa ceva...cum ati remediat sau macar ce are? multumiri anticipate
|
inceputul paginii |
|
darius BH
Neinregistrat
IP: inregistrat
Mesajul acesta:
25-07-2007 23:56
|
Re: Re: Re: Re: Detalii VW Golf IV recent adus - d
salut
ar fi mai multr variante.......ori ar fi cureaua prea uzatga ji intinsa...ji ai scapa usor....ori pompa servo.........iar in privintza uleiului cu spume.....nu sa bagaat ulei specia...se foloseste un ulei cam scumpa de cuoalre verde sau rosu.cuolarea uleiului se ia dupa culoarea capacului d el la bodonaz.kdarius
|
inceputul paginii |
|
romy
Neinregistrat
IP: inregistrat
Mesajul acesta:
05-09-2007 13:19
|
Re: Re: Detalii VW Golf IV recent adus - detalii t
si eu am o prob la vw passat.servodirectia se intareste dupa 10-15 minute de mers si devine foarte grea ce sa fie?
care este parerea voastra? eu cred ca s-a dus pompa si nu mai face presiune ptr ca lichid nu pierde
|
Salut
Am si eu o problema la servodirectie, am un POLO din 2003, am oprit acum o saptamana intr-o parcare , iar cand am pornit nu a mai mers volanul cu servodirectie. Am mers asa, pana am ajuns la un service serios la reprezentanta Audi, mi-au deblocat pompa ( au dat cu spray la mufele care se conecteaza la calculatorul pompei ) mi s-a spus ca s-ar putea sa trebuiasca sa o schimb. Am mers aproximativ 1500 km, iar s-a blocat, le-am spus ca poate ar trebui sa schimb uleiul, dar cica nu e cazul. Deci cred ca va trebuie sa schimb pompa, care costa 2500 Ron fara manopera de instalare. Are cineva vreo idee ce sa-i fac ?
|
inceputul paginii |
|
MEDES_CALAN
Newbie
Mesaje: 2
IP: inregistrat
Mesajul acesta:
21-09-2007 09:54
|
Re: Re: Re: Detalii VW Golf IV recent adus - detal
Firma noastra reconditioneaza servodirectie si pompele, si suntem unica firma din Romania autorizata de la R.A.R. pt asta.
O pompa servo reconditionata pt Polo costa aproape 130 euro inclusiv tva, garantie 18 luni.
Altu problema puot sa fie in casul ai o pompa electrica (in mesajul tau nu este scris ce model de polo ai). in acesta cas pompa nu se poate reparare, fiind imposibil de gasire toate piesele de schimb originali, asa trebuie sa la inlocuesti cu una noua. Si fii atent: sunt firmele neseriose ca cumpara stock de pompele la mana 2, le probeasa si le vinde ca reconditionate sau noue. Acuma ca Romania a intrat in UE este dreptul tau sa ceri la service ca te a facut reparare te trece prin factura ca piesele inlocuite sunt conforme la directiva cee 1400/2002 (piesele originale sau de calitatea echivalenta cu originale), daca tu asta ai cerut cand ai adus machina la reparare. daca el cumpara la o desfacere nu poate, daca cumpara corect nu trebuie abea nic un problema.
Enrico
Salut
Am si eu o problema la servodirectie, am un POLO din 2003, am oprit acum o saptamana intr-o parcare , iar cand am pornit nu a mai mers volanul cu servodirectie. Am mers asa, pana am ajuns la un service serios la reprezentanta Audi, mi-au deblocat pompa ( au dat cu spray la mufele care se conecteaza la calculatorul pompei ) mi s-a spus ca s-ar putea sa trebuiasca sa o schimb. Am mers aproximativ 1500 km, iar s-a blocat, le-am spus ca poate ar trebui sa schimb uleiul, dar cica nu e cazul. Deci cred ca va trebuie sa schimb pompa, care costa 2500 Ron fara manopera de instalare. Are cineva vreo idee ce sa-i fac ? |
|
inceputul paginii |
|
MEDES_CALAN
Newbie
Mesaje: 2
IP: inregistrat
Mesajul acesta:
21-09-2007 10:14
|
Re: Re: Re: Re: Detalii VW Golf IV recent adus - d
Pentru problema asta existan 3 posibilitate:
1)s-a dusa placa de presiune inauntru la pompa;
2) pompa trage air prin fortuna ca la conecteaza la basin, controleaza furtuna si colieri;
3)pentru ceva motiva s-a golit in parte sau de tot circuit hidraulic si cand ai pust ulei nu a iesit toata air din el.
In Italian se zice ca pompa ta "cavita": air impinsa sub presiune de la pompa "fluiera" cand trece prin soupapa de la pompa.
Puot sa incerci cu asta: pornesti machina in parcare, astepti 5 minute pana cand uleiu adgiunge la 65/70 de grade, inverti dreapta-stanga pana la sfarsit volan de 6-7 ori (dar no forzesi, puote ca pompa se duca) si opresti motore. air ca s-a colectat in basin vine la suprafata si iese din circuit. adaugi uleiu (nota bine: foloseste NUMAI uleiu original verde VW daca el are o indice de viscositate de 19 si uleiu atf rosu are 30 si este prea tare) si cand uleiu in bazin a devenit clar porneste inca o data. daca este o problena de air in circuit trebuie sa repeti operatiune asta de 3/4 ori si problema despare, daca ramane trebuie puni pompa pe banc de probat si vezi daca toate datele (progresiv debit/presiune) sunt curespunzatoare cu cele prevazute pentru o pompa de modelul aia.
Enrico
buna, am si eu o problema cu servo...daca ma puteti ajuta, sau daca a mai patit cineva...as fi recunoscator. AM O BORA DIN 2000, 1.9 TDI 66KW, 90 CP, ALH si am pornit motorul, iar cand virez se aude un vijiit nasol ca si cum as solicita excesiv pompa servo...adica casi cum as vira maxim de volan, doar ca la mine se aude tot timpul. pe langa asta uleiul din bidonasul de la servo face spume....daca a mai patit cineva asa ceva...cum ati remediat sau macar ce are? multumiri anticipate
|
|
inceputul paginii |
|
OVIDIUBCV
Neinregistrat
IP: inregistrat
Mesajul acesta:
09-01-2008 21:36
|
Re: Re: Re: Re: Detalii VW Golf IV recent adus - d
ACEEASI PROBLEMA O AM SI EU, NUMAI CA LA UN VENTO. AI GASIT SOLUTII?
DACA DA DA UN MAIL LA OVIDIUBCV@YAHOO.COM CU DETALII
|
inceputul paginii |
|
CIP
Neinregistrat
IP: inregistrat
Mesajul acesta:
09-03-2008 20:35
|
Re: Detalii VW Golf IV recent adus - detalii tehni
Salutare ! Mocuta este userul meu si am si eu o mica rugaminte la voi. De curand mi-am achizitionat un Golf IV 1,9 TDI 90 CP, si daca puteti sa imi dati si mie mai multe detalii despre revizii, la cati Km se fac, uleiul la cat se schimba , filtrele la fel la cat se schimba...si am auzit ca si distributia ar trebui schimbata la un anumit nr de km....
sincer nu stiu prea multe informatii dp masina ...si orice info mi-ar fi utila ...Merci mult
M-ar interesa si daca imi puteti da o sursa de cauciucuri noi la preturi rezonabil ...eventual un importator direct sau o reprezentanta care sa nu aiba un adaos exorbitant
P.S. daca stiti si cum as putea face rost si de o carte tehnica/manual in limba romana v-as fi recunoscator..al meu este in Germana...masina fiind adusa din Germania
Va multumesc tuturor anticipat!
|
inceputul paginii |
|
mihai
Neinregistrat
IP: inregistrat
Mesajul acesta:
30-06-2008 18:52
|
schimb ulei golf IV
sal
Am si eu o rugaminte : as vrea sa imi spuneti si mie ce ulei trebuie pentru un Golf IV 1,9 TDI
id meu de mess este: aamihai
|
inceputul paginii |
|
robert r32
Neinregistrat
IP: inregistrat
Mesajul acesta:
18-10-2008 23:10
|
Re: schimb ulei golf IV
te duci frumusel cu cartea masinii la un magazin de piese auto si iti recomanda baiestii de acolo ce ulei ar fi bun. eu ol scimb la 12000 km, ii bag castrol edge 05/40 uleiul duce 15000 km fara forte multa )
|
inceputul paginii |
|
Pagina: 1 din 1 | Du-te la pagina:
1
|
|
SFATUL ZILEI:
Daca simti un miros urat in masina apeleaza la serviciul de igienizare a instalatiei de aer conditionat auto! Preturi de la 49 lei / masina!
ANUNTURI SECOND HAND
FORUM - DISCUTII DESPRE MASINI
Ai intrebari, nelamuriri sau probleme cu masina? Scrie-le pe forum si vei primi raspuns de la membrii si administratorii nostri!
Ultimele mesaje:
Reparatii injectoare 1.6 TDI SIEMENS - Vw, Audiscris de victor56 pe 18 Oct, 10:34
Reparatii Injectoare - Reconditionari Injectoarescris de victor56 pe 23 Aug, 12:30
Reparatii Injectoare Pompa Duza 1.9 TDI - 2.0 TDIscris de victor56 pe 15 Nov, 12:25
REPARATII INJECTOARE OPEL ASTRA 1.7 CDTIscris de victor56 pe 30 Mar, 10:46
Service auto Bucurestiscris de cezarculetu78 pe 30 Jul, 10:47
Reparatii injectoare Vw, Audi, Skoda, Seatscris de victor56 pe 07 Jul, 11:17
Reparatii Injectoare Logan 1.5 DCIscris de victor56 pe 23 Apr, 09:12
Jante din aliaj si tabla - Vadreximscris de damyy2019 pe 08 May, 09:40
Anvelope de vara si iarna - Vadreximscris de damyy2019 pe 08 May, 09:40
Cauciucuri de vara si iarna - Premium sau Buget ?scris de damval2019 pe 26 Mar, 09:22
scrie pe forum
|